Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 33 / 2024

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 235 Restaurantul Pethő din Odorheiu Secuiesc / Restaurant pensiunea Petho » ODORHEIU SECUIESC
IUNIE, 2024
În vezi impresii vorbeam despre cazarea avută în sejurul meu de trei zile din Odorheiu Secuiesc când am văzut mai multe obiective turistice din oraș și din împrejurimi. Într-una din zile, în mașină, venind de la Corund, m-am gândit să oprim să mâncăm undeva în oraș, în drum spre cazarea noastră din Piața Primăriei.   Căutând pe Tripadvisor am găsit în drumul nostru [...] — citește
32 14.08.24 mprofeanu 28.800 565
AZ 233 PAARLa vilă, în Thassos – Studios Vasilia - Studios Vasilia » SKALA POTAMIA (C. AKTI)
IUNIE, 2024
După cum vă povesteam în articolul de „Generalități” , postat acum o lună pe AFA, în această vară am mers pentru prima oară în insula grecească Thassos (vezi impresii). Cazarea am rezervat-o cu circa două luni înainte utilizând platforma Booking. A fost oarecum greu de găsit ceva acceptabil din punct de vedere al raportului calitate preț și din pricina numărului de camere [...] — citește
31 13.08.24 tata123 🔱 40.300 394
AZ 236 Casa memorială Dinu Lipatti, Conacul Fundăţeanca din Ciolcești, Argeș
IUNIE, 2024
În acest an, pe 9 iunie, duminică dimineața, nu prea aveam ce face, voiam să fac o plimbare, să văd ceva, un muzeu, o biserică, o mănăstire… Gândind ce să fac mi-am amintit că pe drumul spre Târgoviște, pe care am mers de multe ori, am văzut un Indicator „CASA MEMORIALĂ Dinu Lipatti, 3 km” și … în mașină!! . Pe la ora 10 fără un sfert plecam de acasă ieșind din [...] — citește
31 18.08.24 mprofeanu 27.900 287
AZ 234 Restaurant Delis, Piața Mică / Restaurant Delis » SIBIU
AUGUST, 2024
Ciuc, încă una și mă duc, așa sună reclama. Urmează încă un articol despre locuri de servit masa. Pe urmă mă duc. Dar nu de tot. Voi continua să scriu articole de călătorii. De această dată voi descrie un local din inima orașului meu Sibiul, unde am ajuns datorită unei întâlniri. Experiența în cadrul acestui local a fost una pozitivă, chiar dacă în centrul istoric al [...] — citește
30 16.08.24 AZE 27.000 336
MGThe Pink City
APRILIE, 2024
După o pauză gastronomică (a se înțelege mai multe articole despre mâncătorii) revin la articole de călătorie. Astăzi voi continua să relatez despre India. Ultima parte a sejurului tematic denumit și Triunghiul de aur a avut loc într-a 10-a ca mărime metropolă indiană Jaipur, capitala statului Rajasthan supranumit și orașul roz. Prin această cale doresc să afirm faptul că mă [...] — citește
27 18.08.24 AZE 24.300 238
Bara Imambara
IULIE, 2024
Știți cum încep prezentările unor orașe pe anumite site-uri: există urme de locuire din neolitic, pe un deal alăturat vedem vestigiile unei cetăți dacice, distrusă de cucerirea romană, au venit valuri de migratori, apoi au trăit aici români, însă au stăpânit maghiarii etc.  Cu siguranță așa e și cu Lucknow, mutatis mutandis. Dar, de fapt, orașul este unul relativ nou, [...] — citește
26 16.08.24 adso 23.400 188
MGPAARDe foame şi nu numai în Sevilla
IANUARIE, 2024
     În încheierea seriei de articole dedicate Andaluziei, ce-i drept cam lungă şi cam amplă, voi aşterne câte ceva şi despre experienţele culinare avute în Sevilla, aşa cum mi-am format obiceiul de final.   Cum bine ştiţi, în Spania vestitele tapas sunt la putere şi nu-i de mirare că celebrele „gustărele” sunt nu numai delicioase, ci şi practice şi eficiente. Am [...] — citește
25 14.08.24 irinad 32.500 322
MGParcul de aventuri Comana, pentru cei care nu vor să se obosească
MAI, 2024
vezi impresii După ce am vizitat în treacăt Giurgiul adică o plimbare pe faleza Dunării şi Turnul cu ceas, am ajuns într-un târziu la Comana. Iniţial am revizitat Mănăstirea Comana pe care o văzusem de curând, în sept. 2023 şi am scris un review despre ea. vezi impresii  În legătură cu Parcul de Aventuri aveam ceva emoţii pentru că fusesem cu zeci de ani în urmă cu [...] — citește
25 14.08.24 Michi 22.500 313
PAARTaverna Stelios – ospătăria tradițională din Theologos / Taverna O Stelios » KASTRO & THEOLOGOS
IUNIE, 2024
După plimbarea prin satul montan Theologos (vezi impresii), pe străduțele înguste, pe la cascade, biserici și muzeul etnografic ne-am dat seama că este trecut bine de amiază și ne este cam foame. Cunoșteam existența celor câteva taverne cunoscute din Theologos, dar deplasarea sub soarele arzător ne-a atras instant către terasa umbrită a tavernei Stelios, restaurant tradițional [...] — citește
23 12.08.24 tata123 🔱 29.900 314
O casă cum alta nu este
IULIE, 2024
După cum am povestit în articolul precedent, am fost la Barcelona pentru 7 zile, în luna iulie a anului curent. Prima noastră vizită din ziua a doua, a fost la  Casa Milà (Barcelonezii o mai numesc și „La Pedrera” , care înseamnă cariera de piatră în limba catalană, deoarece fațada prezintă anumite ondulări). Este ultima reședință privată proiectată de Gaudi. Am ajuns [...] — citește
23 12.08.24 doinafil 20.700 421
ILK Kebap Milano Duomo / ILK Kebap Milano Duomo » MILANO
IULIE, 2024
În ultima zi petrecută în Italia având în vedere că zborul nostru spre casă a avut loc seara am folosit timpul la maxim și am făcut o scurtă excursie în inima orașului Milano. Va urma bineînțeles și un articol dar să termin mai întâi cu mâncătoriile :) Înainte de plecare de acolo am căutat rapid un loc de servit masa, nealegând prea mult ne-am oprit la turci la un [...] — citește
23 11.08.24 AZE 20.700 461
Restaurant 'La Butuci' - Cheia / Restaurant La Butuci » CHEIA
AUGUST, 2024
În alte condiții, poate că nu aș fi scris despre acest restaurant cu reclame care spun ca este un loc ideal pentru a degusta preparate din bucătăria tradițională românească. Recenziile clienților sunt pozitive, ei apreciind atât mâncarea, cât și serviciul și atmosfera de acolo.   Interiorul restaurantului este îngrijit, iar în fața intrării în curtea localului, pe stradă, [...] — citește
21 14.08.24 iulianic 18.450 424
MGOrléans - comoară istorică și de patrimoniu
IUNIE, 2024
În cea de-a treia zi a circuitului nostru - Circuit Paris și Valea Loarei - am părăsit Nogent sur Marne și ne-am îndreptat spre Tours, orășelul care urma să ne găzduiască în următoarele două nopți la Hotel Kyriad Sud - Tours. Până acolo însă, un popas la Orléans, oraș înfrățit cu orașul românesc Lugoj, ne-a oferit prilejul de a vizita centrul vechi și catedrala - [...] — citește
19 14.08.24 iulianic 17.100 223
MGCabana din hotel - Ambient Hotel » BRAȘOV
AUGUST, 2024
In urma cu trei sau patru saptamani m-am gandit sa rezerv o cazare pentru doua nopti la hotelul Ambient in Brasov, fix pentru ziua de Sf. Marie, desi ma asteptam sa fie mai scump decat deobicei. Nu prea imi place sa merg undeva in zilele nationale libere pentru ca este foarte aglomerat si scump, insa era o perioada buna pentru un city break, mai ales ca nici eu si nici sotul nu prea mai aveam [...] — citește
17 18.08.24 Mirinda 15.300 353
Traseu spre Lacul Galeș
AUGUST, 2024
Suntem prin Retezat. Suntem la aceeași pensiune din Sălașul de Sus, aici după opt ani trecuți din viață, găsind cumva aceeași oameni minunați, aceeași Hațegana, aceeași mâncare tradițional gustoasă, dar mai ales aceleași locuri beautifulice. Comuna Sălașul de Sus, județul Hunedoara, face parte din arealul Destinație ecoturistică Țara Hațegului - Retezat și este una [...] — citește
17 13.08.24 vladix18 15.300 227
Peștera Bolii, Cheile Băniței, Cheile Crivadiei - Retezat
AUGUST, 2024
Suntem prin Retezat. A doua zi. Astăzi ne-am propus să vizităm și altceva. De fapt sotia a propus, eu am dat să fug. Cică Peștera Bolii. Ai înnebunit? , am întrebat-o rânzând. Peștera Muierii n-o puteam vizita? , am întrebat-o ascunzându-mă sub pat. Mai glumim si noi. M-am liniștit când i-am citit povestea numelui. Numele peşterii provine de la Familia Bolia, care este [...] — citește
15 14.08.24 vladix18 13.500 188
Dezamagire dupa 4 nopti la Casa Baciu - Conacul Baciu [Fundu Moldovei] » POJORÂTA
AUGUST, 2024
Am stat 4 zile, impreuna cu parintii, in 2 camere diferite. Aveam asteptari mult mai mari tinand cont de pret, de renumele Casei Baciu si de asemenea din recomandarile parintilor mei care au fost si in anul 2018 si au fost foarte multumiti, insa acum foarte multe lucruri erau schimbate, atentia angajatilor la detalii lasand de dorit. Am avut parte de urmatoarele probleme: -In camera parintilor [...] — citește
12 13.08.24 andrey2003 9.900 276
De recomandat - Bosphorus Sorgun Hotel [Titreyengol] » SIDE
AUGUST, 2024
La prima impresie nu a fost ok, am ajuns la 23:30 si nu aveai ce sa mananci nici cu bani programul restaurantului fiind pana la 22. Hotelul este destul de bine aprovizionat mancarea destul de buna, fructe de sezon, dispune de plaja privata cu nisip dar intrarea in mare este 3-4 metri pietris mediu cu intrare abrupta in apa (nu e ok pt copii mai mici) curatenia e ok dar nu punctul forte. Bauturi [...] — citește
12 14.08.24 Doru12 9.000 471
PAARUn weekend la Hotel Samara Balcik - Samara Hotel » BALCIC
MAI, 2024
Am fost pentru un weekend într-o escapadă cu prietenii și am găsit un loc bun de cazare pentru zona Balcik. Am prins o ofertă pentru 4 persoane nemaipomenită pentru acea perioadă - 922 lei/zi/cu demipensiune!   Hotelul l-am ales pentru faptul că este aproape de Palatul Reginei Maria și grădini. (Ne-am hotărât cumva pe ultima sută de metri și era cea mai bună variantă din ce [...] — citește
10 12.08.24 silvia tudoran 13.000 282
PAARSuper vacanta - Blue Dolphin Hotel [Metamorfosi] » NIKITI / METAMORFOSI [Sithonia]
IUNIE, 2024
Am ales Blue Dolphin Hotel pentru ca este retras, departe de galagie, are plaja proprie (sezlongurile au fost free pentru cei din hotel). Am vrut ceva cu demipensiune (au numai demipensiune). Astfel incat sa putem sa descoperim peninsula fara a pierde masa de pranz. Ne-au placut cum erau amenajate si impartite camerele si de aceea am rezervat o camera fara 'sea view'. Complexul are cam 15 [...] — citește
10 14.08.24 G@2 12.300 309
429 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].