50-60 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 22.07.18 VIZUALIZĂRI: 757

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 7 total

PAVacanță perfectă pentru relaxare și tratament balneoclimateric

SCRIS ÎN: 09.08.23 13:26
RUBRICA: Belvedere Hotel
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2023"Am fost acolo", în Govora, la Belvedere, în perioada 23-28 iulie 2023. Am ales această cazare pentru prima dată, în scopuri balneo-terapeutice. M-a surprins extraordinar de plăcut tot amplasamentul exterior, atât peisagistic, precum și arhitectural. Sunt așa de bine îngemănate, [...] + 44 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Experiență gastronomică deosebită

SCRIS ÎN: 29.06.23 19:34
RUBRICA: Unde mâncăm în Bechet?
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2023Restaurantul a fost o descoperire a mâncărurilor foarte gustoase, sănătoase, generoase, prețuri prietenoase. Cafeaua este o bucurie energetică. Servirea este profesionistă. Am ales acest restaurant pentru a lua acasă mâncare gătită pentru 4 persoane. Sala restaurantului este mare, [...] citește

Alegeti un rasfat pe Transfagarasan!

SCRIS ÎN: 09.05.21 17:27
RUBRICA: Valea cu Pești Hotel [Arefu, AG]
SATISFACȚIE: 98.00%
May-2021Am revenit in acest loc magic dupa 37 de ani de la prima vizita, din studentie, cand era doar o cabana de 48 de locuri. Acum, cele 4 stele incununeaza un hotel deosebit asezat intr-o zona spectaculoasa. E asa de armonios integrat in peisaj, incat ai impresia ca e o prelungire a muntilor si lacului. [...] + 15 poze citește

Pensiune-casa, vie, ca Delta.

SCRIS ÎN: 11.08.19 12:46
RUBRICA: Pensiunea Luminița [Ciungetu]
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2019Am descoperit in varful Vanata, muntii Latoritei, o pensiune desprinsa parca din Heidi, fetita muntilor. Pensiunea Luminita a inceput ca o casa de vacanta familiala, dar, pe parcurs a devenit o pensiune primitoare ce se inoieste mereu, e vie si calda prin lemnul din contructie si finisaje, e [...] + 4 poze citește

Energia din munti

SCRIS ÎN: 11.08.19 11:07
RUBRICA: Descoperă zona Vidra-Ciungetu
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2019Pensiunea Luminita: Un vis montan construit la 1240 m. Te vrajeste peisajul mirific, te hraneste mancarea naturala, savuroasa, te incarca energetic locul si oamenii ce fac posibil un asemenea sejur. O bijuterie de pensiune intr-un loc terapeutic. Am ajuns in acest loc magic din pura [...] + 9 poze citește

PAEvadare intr-un loc de basm

SCRIS ÎN: 17.02.19 11:21
RUBRICA: Pensiunea Atlantis
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2019Am fost in vacanta intr-un loc unde as vrea sa traiesc mereu. Pensiunea de 4 stele e ca o cetate ce gazduieste un cuib primitor. Peisajul e mirific, piscurile Bucegilor fiind foarte aproape. Gazdele sunt cu adevarat primitoare, nu amabile conventional. Amenajarea pensiunii e de mai mult de [...] + 21 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Vacanta armonioasa!

SCRIS ÎN: 22.07.18 19:56
RUBRICA: Pensiunea Belvedere
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2018Am ales si am castigat. Pensiunea Belvedere, Hateg. Amplasarea, amenajarile, designul, atat interior cat si exterior ne-au completat impresiile minunatelor peisaje dinTara Hategului. Camerele mari si primitoare, paturile comode, culorile si florile, curtea interioara perfect amenajata ne [...] + 3 poze citește

total 7 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 4 total

02.02.21 13:30Minunata descriere! Complexa, plina de informatii si foarte bine structurata. Multumesc, mi-ai definitivat optiunea de a revedea acest hotel dupa 36 de ani de cand m-am cazat acolo, inainte de Craciun, si era doar o cabana de 48 de locuri. Urmarind si pozele mi s-au reactivat amintiri din [...]
LA REVIEW Minisejur pe Transfăgărășan, la Valea cu Pești - scris de Floryn81 în rubrica Valea cu Pești Hotel [Arefu, AG]
11.08.19 13:22@webmasterX: Am verifica si coordonatele GPS pe care le aveti sunt corecte.
LA REVIEW Energia din munti - scris de momote65 în rubrica Descoperă zona Vidra-Ciungetu
11.08.19 12:56@momote65: Coordonate GPS pe care le aveti sunt corecte.
LA REVIEW Pensiune-casa, vie, ca Delta. - scris de momote65 în rubrica Pensiunea Luminița [Ciungetu]
17.02.19 12:43@webmasterX: Da, acolo e, asa cum arata harta. Din strada principala, pana sa ajungeti la Penny, faceti la dreapta pe langa un restaurant mic pe colt. Apoi urcati si, urmatoarea la dreapta. E un indicator.
LA REVIEW Evadare intr-un loc de basm - scris de momote65 în rubrica Pensiunea Atlantis
Afișate 4 ecouri

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 10 total

11.05.21 15:13Buna ziua! In 2019 am ajuns pe Transalpina, in iulie, dupa ce facusem anterior un "pelerinaj" in inima Daciei, la Situl arheologic Sarmizegetusa, situat în satul Grădiștea Muncelului din județul Hunedoara. Acesta a fost punctul forte al calatoriei, in afara spectaculozitatii [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
04.01.21 18:24@Gabi_M:  Buna seara! Noi am fost in februarie  2019, la Busteni, pensiunea Atlantis, unde ne-am simtit foarte bine, chiar daca nu a fost decat putina zapada, pe partia Kalindero. vezi impresii
12.06.20 23:21@dantonela06: Pensiunea Luminita e putin mai sus, pe acelasi platou, si despre ea povesteam. Mergem si anul acesta pe 17 iulie.  Deja ne-an facut rezervare si am si confirmat-o azi. Doamna avocat, Luminita e minunata. Am inteles ca si sotul e o gazda foarte placuta. Si au si niste dulai [...]
12.06.20 00:17@webmasterX: Buna seara! Am postat impresii in 2019, dupa sejur: vezi impresii vezi impresii vezi impresii
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
11.06.20 17:13@dantonela06: Buna ziua! Anul trecut am fost cazati la Pensiunea Alpina, Malaia, Valcea. Priveliste minunata catre lacul Bradisor, pastravi autohtoni la masa, servire ireprosabila si posibilitati de vizitare catre multe cascade spectaculoase: Lotrisor, Scorus, Apa spanzurata. Daca aveti [...]
11.08.19 13:42@adrianaglogo: Da, si eu citisem comentariile carcotasilor, dar am riscat, si nu imi pare rau. Probleme lor de comportament au fost amendate strict de proprietar si asta e un lucru ce tine de siguranta si ambientul celorlalti turisti. De altfel, noi nici nu am fost siguri daca am intalnit [...]
11.07.19 19:32@Teo2018: Buna seara! Am fost in vara trecuta la Pensiunea Belvedere, Hateg. Ne-am simtit foarte bine, ca acasa. Am lasat si referinte si poze. vezi impresii Au piscina, curte interioara, leagane, cuptor cu gratar. Mesele de la restaurant au fost delicioase. Am fost 3 adulti cu 2 adolescenti, 2 [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
01.03.19 08:38@Ova: Am scris "ancutzei"
28.02.19 16:54Buna ziua! Am vizitat vara trecuta in tinutul magic "Tara Hategului". Am fost cazati la Pensiunea Belvedere, din Hateg, pentru care am facut comentariul "Vacanta armonioasa". Nu stiu daca au atatea spatii de cazare, dar sunt multe pensiuni pe aceeasi strada. Tinutul Hategului se afla in [...]
02.01.19 20:05Buna seara! La multi ani! Am fost in zona Hunedoara, Hateg in vara 2018. Ne-am cazat la pensiunea Belvedere din Hateg (23 km pana la Hunedoara), unde vom reveni de cate ori vom ajunge in zona. Cazarea, personalul, curtea cu piscina si leagane, florile, mancarea si peisajul, precum si apropierea [...]
Afișate 10 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.