40-50 ani

1. Impresii publicate // 4 total

Bulgaria de anul acesta!

SCRIS ÎN: 08.08.21 18:10
RUBRICA: LTI Dolce Vita Hotel (ex RIU)
SATISFACȚIE: 76.00%
Aug-2021După nebunia pandemiei și un 2020 fără concedii (cu toate că nu am mers în concediu, am evitat contactul, ne-am luat toate masurile de prevenție, am contactat atât eu cât și soția Covid 19 in două etape diferite, noiembrie 2020 eu și martie 2021 ea), am ales ca anul acesta să ne mai [...] + 6 poze citește

Cea mai mare teapa pe care am luat-o vreodata!

SCRIS ÎN: 17.08.18 14:02
RUBRICA: Complex Mediteranean (ex Mercur-Minerva)
SATISFACȚIE: 43.00%
Aug-2018Sunt sigur ca unii vor spune ca sunt prea pretentios, insa consider ca anul acesta am luat cea mai mare teapa din viata mea de turist! Ma repet, pentru a fi bine inteles, intotdeauna ma voi raporta nu la locul in care aleg sa imi petrec sejurul ci la raportul pret platit/conditii oferite! Fiind [...] + 16 poze citește

Pensiunea Coty, o oaza nestiuta de liniste

SCRIS ÎN: 12.07.16 03:11
RUBRICA: Pensiunea Coty [Mamaia Sat]
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2016Proaspat revenit din Bulgaria (29.06), dupa o experienta pe care nici acum nu stiu unde sa o incadrez (total neplacuta din punct de vedere al alimentatiei si serviciilor), am zabovit cateva zile acasa, hotarand sa plecam repede din nou spre litoralul de care deja ne era dor. Si pentru ca pe 10 [...] citește

Încă sunt acolo, nu veniţi!

SCRIS ÎN: 26.06.16 10:05
RUBRICA: Apart Hotel Golden Line
SATISFACȚIE: 48.00%
Jun-2016Vreau sa incep prin a spune ca, desi verific amanuntit recenziile altor persoane, anul acesta parca am fost orb! Singurul site dupa care m-am ghidat a fost Booking.com, care desi avea recenzii nefavorabile pentru perioada revelionului, avea note foarte bune pentru perioada de vara a anului 2015. [...] + 3 poze citește

total 4 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 11 total

11.06.18 08:30@Alf76u: Asa da, si mie mi-a placut din punct de vedere al spatiului de cazare, serviciile au fost execrabile.
LA REVIEW O vacanță reușită! - scris de Alf76u în rubrica Apart Hotel Golden Line
11.06.18 01:27Ai mancat acolo? Daca da, zi-mi ca mancarea a fost la superlativ... Hai, te rog, minte-ma!
30.01.18 15:48@tumisfabu: cu mare placere!
LA REVIEW Încă sunt acolo, nu veniţi! - scris de Dan G. în rubrica Apart Hotel Golden Line
15.01.18 19:14@tumisfabu: Plaja este foarte aproape, practic in stanga, treci strada, cobori cateva trepte si in 100 de metri esti pe faleza. In dreapta ai cam 300 de metri pe o straduta intr-o panta lina. Sezlongul costa intre 15-20 leva dar poti negocia.
05.08.17 16:56@Oanaonisa: Pana la plaja, pe jos faci mai putin de 10 minute, tinand cont ca pensiunea e pe partea stanga a soselei principale. Noi am mers o singura data la plaja aici in Mamaia Nord (plaja Kaziboo cred) dar cu masina si chiar daca nu stiam unde trebuie sa ajungem, cu tot cu cerutul [...]
LA REVIEW Pensiunea Coty, o oaza nestiuta de liniste - scris de Dan G. în rubrica Pensiunea Coty [Mamaia Sat]
15.07.16 13:47@banal - Pentru a termina cu ironia, am avut impresa ca nu ati citit tot, asadar ma voi repeta Dar sa revin, nu sunt atat de "sensibil" sa mananc doar in restaurante cu stele Michellin sau Gourmet (modul de gradare a restaurantelor de lux), am facut atat asta cat si mamaliga cu branza (balmos) si [...]
LA REVIEW Golden Line = Excelent - scris de banal în rubrica Apart Hotel Golden Line
14.07.16 20:19@banal - Nu am avut obiectii la conditiile de sedere privitor la camere, dar daca ar fi sa spun ceva, din punct de vedere al standardului, 35 m2 incluzand chicineta si baia nu sunt conditii de 4 stele! E vorba doar de stass aici, nu de impresie!
14.07.16 20:12@banal - Fara a avea vreo intentie de cearta, eu doar am relatat experienta mea privitor la sederea la Golden Line, comparativ cu alte hoteluri de diferite categorii din Nisipurile de Aur. e ceea ce ni s-a intamplat noua, o impresie colectiva si nu personala. Nu te-am mntit cu nimic atunc cand [...]
12.07.16 01:59@banal - Vreau sa imi cer scuze inca de la inceput persoanei careia ii scriu pentru limbajul pe care il voi folosi, chiar cu riscul de a fi banat pe acest site sau sa jignesc neprovocat. Insa nu ma pot abtine de aceea voi incepe. Din punctul meu de vedere sa scrii atatea elogii "mesei" [...]
30.06.16 15:12@banal - Pana la cina nu poti servi nimic, este prima masa pe care o vei lua in restaurant. Iti vor verifica cartonasul pe care este inscrisa camera si perioada sederii, primit de la receptie odata cu cheia camerei, bratarile si cartonul "bauturii de complezenta". Se uita bine la tine de parca ai [...]
26.06.16 20:37@fanespoitorul: Am crezut ca ceea ce s-a intamplat de revelion e doar un caz izolat, in afara sezonului. Dar m-am inselat, de aceea nu am mai asteptat sa termin sejurul pentru a-mi relata impresiile. Acum, dupa cateva ore numai completez despre masa de seara prin a spune ca frigaruile si [...]
Afișate 11 ecouri

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 7 total

16.02.23 11:12Melia Grand Hermitage ai ales bine. Recomand cu cea mai mare căldură. La schimbul de cearșafuri, prosoape și consumabile în camera tre sa le mai tragi pe cameriste de mana (niște băbuțe) dar se executa imediat la ce le ceri. În rest, doar superlativ.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
22.08.19 16:11Riu Astoria. Excelent!
14.08.19 12:10@Versus: Incearca Riu Astoria in Nisipurile de Aur, hotel nou renovat, plaja privata sezlonguri gratis pe plaja. Maine ajung si eu dar am feedback pozitiv de la persoanele care au fost acolo.
17.08.18 11:34@paulalexandru: Nu compex Mediteranean! Oriunde, numai acolo nu!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
11.06.18 00:14Pe scurt, din cate stiu eu au punct de achizitionare vigneta, iar pentru a doua intrebare cursul de schimb e de obicei mai bun in vama sau orase invecinate decat in statiune. Dar odata ajuns acolo vei putea sa platesti (in unele locuri) si cu cardul unde cursul de schimb e cel mai bun (cursul [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
03.07.16 02:12@Dragos: Probabil ce spui e corect. Omul intreba insa daca poate sa treaca nestingherit frontiera cu masina altei persoane fara a detine o procura sau contract de comodat si fara a fi proprietarul prezent. De aceea am raspuns NU. Dar poate sa riste! In cazul meu, personal, una dintre masini [...]
01.07.16 19:17@banal - DPDV LEGAL NU! Nu poti trece frontiera la volanul unui autoturism fara a avea procura din partea proprietarului, chiar daca acesta e in vehicol. Aceasta o obtii [însă] usor, la orice notariat pe teritoriul tarii noastre, iar pretul e derizoriu. Si noi insa, am trecut vama in Bulgaria [...]
Afișate 7 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.