40-50 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 10.09.15 VIZUALIZĂRI: 5105

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 39 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 39 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

SBPAPelerin - la un pahar cu vin

SCRIS ÎN: 28.01.20 23:17
RUBRICA: Casa Pelerinului, Domeniul Drăgași
SATISFACȚIE: 93.00%
Sep-2019Casa Pelerinului- Domeniul Dragasi Intr-un final de septembrie ne-am gandit ca ar fi frumos sa mai vizitam o crama. Mergem la cate una anual. Anul acesta sotul meu a descoperit pe net crama Dragasi, Domeniul Dragasi, in zona Dragasani. Situl oficial aici: [...] + 6 poze citește

PACasa cu fluturi - Burggarten, Hofburg, Viena

SCRIS ÎN: 28.01.20 21:22
RUBRICA: Casa Fluturilor - Schmetterlinghaus
SATISFACȚIE: 91.67%
Jan-2020Anul acesta am hotarat sa revizitez palatul Hofburg. L-am mai vizitat cu multa vreme in urma dar nu stiu cum de mi-au scapat serele ce se afla in Burggarten, parcul din apropierea palatului. Serele au fost gandite de arhitectul Friedrich Ohmann si terminate pe la 1901 dupa 5 ani de la inceperea [...] + 4 poze citește

SBPA7 nopti la Royal Livingstone Victoria Falls Zambia, partea 2 – activitati

SCRIS ÎN: 24.01.20 22:05
RUBRICA: Descoperă Zambia
SATISFACȚIE: 93.75%
Jun-2019In prima parte pe care o puteti citi aici am povestit despre hotel. Aici o sa incerc un minighid de activitati pe care le-am facut in 7 zile de sejur Ziua 1: zbor Bucuresti- Paris- Kenia-Livingstone – cu Airfrance si Kenya Air. Pe traseul Paris-Kenia la clasa business (upgrade pe mile la un [...] + 10 poze citește

Prima data dar mai merg la DADA, pe DN7

SCRIS ÎN: 24.01.20 19:15
RUBRICA: Unde mâncăm în Călimanești / Căciulata?
SATISFACȚIE: 91.67%
Nov-2019Cine nu stie OMV-ul cu priveliste spectaculoasa de pe Valea Oltului DN7, Calimanesti... Ei bine cred ca toata lumea. Ne oprim grabiti sa alimentam si sa luam un espresso. Asa am facut si noi pe la 4 intr-o seara de noiembrie in drum spre Sibiu. Ce sa vezi, ghinion, OMV in reamenajare fara cafea, [...] citește

SBPA7 nopti la Royal Livingstone Victoria Falls Zambia partea 1

SCRIS ÎN: 24.01.20 18:36
RUBRICA: Royal Livingstone Victoria Falls Hotel
SATISFACȚIE: 94.00%
Jun-2019Am tot amanat acest articol din lipsa de timp pentru ca o sa incerc sa scriu macar inca o parte despre experienta noastra in Zambia pe continentul African. Prima parte, cea de fata se va referi exclusiv la Hotel si imprejurimi. Hotelul face parte din lantul Anantara si se afla in rezervatia [...] + 13 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

La Iaki in prag de toamna

SCRIS ÎN: 12.02.18 20:02
RUBRICA: Iaki Hotel
SATISFACȚIE: 92.00%
Sep-2017Am ales sa o duc pe mama la spa la inceput de septembrie. Vroiam si eu sa mai prind o plaja si cum vremea se anunta frumoasa am luat din scurt o oferta de 3 nopti cu demipensiune. Atentie, la Iaki demipensiune inseamna mic dejun si pranz, nicidecum si cina. Un aspect pe care l-am aflat abia dupa ce [...] + 5 poze citește

PALa Pappacabana de 1 decembrie

SCRIS ÎN: 12.02.18 19:26
RUBRICA: Pensiunea Pappacabana [Săticu de Jos]
SATISFACȚIE: 60.00%
Dec-2017Am ajuns in Satic de 1 decembrie. Alegerea acestei pensiuni s-a facut foarte simplu, doar aici am mai gasit cazare. Un grup mare de prieteni organizasera un 1 decembrie la pensiunie Nicoleta si Teodora, la cativa km mai sus unde insa noi nu am mai avut loc la cazare. Am ajuns pe o vreme [...] + 4 poze citește

PAAm revenit la Hilton Sibiu

SCRIS ÎN: 12.02.18 18:45
RUBRICA: Hilton Hotel
SATISFACȚIE: 87.00%
Jan-2018Am revenit la Hilton Sibiu dupa aprope 4 ani, cu oferta de iarna pentru 2 persoane (150 euro) doua nopti cu mic dejun. Cazarea am avut-o la etajul 4, o camera frumoasa, doar foarte usor "obosita" in sensul ca prin baie ar fi nevoie de ceva renovari. In baie ai insa toate cele necesare, cosmetice [...] + 4 poze citește

SBComplex Aqvatonic, hotel Steaua de mare - primavara la relaxare

SCRIS ÎN: 27.04.17 19:37
RUBRICA: Aquapark Aqvatonic Med Spa - Steaua de Mare
SATISFACȚIE: 88.75%
Apr-2017Mi-am facut un obicei in a merge cam prin aprilie la Eforie. Anul trecut am scris despre Mirage Medspa. Anul acesta am incercat alaturi, la Steaua de Mare care are in anexa Aqvatonic Medspa. Situl oficial aici aqvatonic.ro Am ales un pachet de 4 nopti, 2 camere single (pentru ca am plecat cu mama, [...] + 7 poze citește

SBLa Golden Bay Beach Larnaca - sfarsit de octombrie

SCRIS ÎN: 12.11.16 15:55
RUBRICA: Golden Bay Beach Hotel
SATISFACȚIE: 92.00%
Oct-2016Am hotarat pe la inceputul lui octombrie sa ne ducem undeva mai la cald, pe cat de aproape posibil. Optiunea a venit oarecum de la sine dupa ce am consultat vremea in avans pe 14 zile in mai multe regiuni. Cum Grecia nu mai oferea temperaturi peste 25 de grade am luat asa, spontan, hotararea sa ne [...] + 5 poze citește

SBGrand Hotel Davinci –Cesenatico in extrasezon

SCRIS ÎN: 03.10.16 23:59
RUBRICA: Grand Hotel Da Vinci [Cesenatico]
SATISFACȚIE: 94.00%
Sep-2016Pe la jumatatea lui septembrie s-a ivit un drum la Bologna cu cazare in Cesenatico, o statiune la mare cam la 100 km distanta. Din nou pe fuga si cu program zilnic stufos. Dupa aterizarea la Bologna si drumul cu autocarul pana la Cesenatico, ne-am cazat in acest hotel de 5 stele detinut de [...] + 9 poze citește

SBUn Oscar la Focsani

SCRIS ÎN: 28.09.16 23:08
RUBRICA: Pensiunea Oscar
SATISFACȚIE: 90.00%
Sep-2016Am incercat sa gasesc o cazare decenta in Focsani cu ocazia unei calatorii de afaceri. Din pacate la prima vedere nu sunt multe optiuni in afara de un hotel mult mai scump si de aceea am rezervat la aceasta pensiune care are insa un pret mai ridicat si care nu se afla in centru ci mai degraba [...] + 5 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBLa Grand Hotel, birjar...

SCRIS ÎN: 11.08.16 00:24
RUBRICA: Traian Grand Hotel
SATISFACȚIE: 90.00%
Jun-2016Mi-am dorit mult sa ajung aici. La Iasi mai fusesem dar nu in acest hotel. De aceea, prima oprire de concediu, direct la Grand Hotel Traian Am fost in primul rand atrasa de istoria acestei locati cu parfum de epoca. Cam pe la 1882, cel care avea sa devina celebru mai tarziu datorita Statuii [...] + 6 poze citește

SBCam neingrijit

SCRIS ÎN: 10.08.16 21:39
RUBRICA: MyContinental Sibiu Hotel (ex Ibis)
SATISFACȚIE: 89.00%
Jul-2016Iata ca am ajuns si in Sibiu, inceput de iulie, cu muzica de opera in piata si terase la care mai sa nu gasesti un loc. Alegerea cazarii a fost conditionata de apropierea de centru. Dar vai, cazari la hotelurile mai centrale ce sa vezi, mult peste cat as aloca eu unei cazari romanesti. Gasesc la [...] + 3 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Un minihotel cu pretentii de conac

SCRIS ÎN: 09.08.16 22:28
RUBRICA: Conacul Archia [Archia]
SATISFACȚIE: 75.00%
Jul-2016Denumirea acestei locatii nu are legatura cu vreun conac, este practic un hotel-pensiune, frumos amenajat la interior si prin camere dar de constructie noua, fara istorie si asezat intr-o zona in care nu ai ce sa faci cu exceptia a ceea ce ti se ofera de catre gazde. Noi am poposit o noapte in [...] + 7 poze citește

SBSurprize, surprize, oare ce avem aici... ?

SCRIS ÎN: 09.08.16 18:43
RUBRICA: Mirage Resort [Vișeu de Sus]
SATISFACȚIE: 91.25%
Jun-2016Sfarsitul de iunie ne gaseste la Visul de Sus, special pentru mocanita. Ajungem cu greu dupa ce ne-am ambitionat sa contrazicem aplicatia si am luat-o pe un drum „foarte bun”. Cazarea noastra fusese stabilita la Mirage Resort, 3 *** (un nume foarte pretentios de altfel, mi-am zis in sinea [...] + 5 poze citește

SBAmestecat

SCRIS ÎN: 09.08.16 14:51
RUBRICA: Pensiunea Sarea-n Bucate
SATISFACȚIE: 80.00%
Jun-2016Am ajuns si la Turda pentru ca nu mai fusesem la salina si ne-am propus sa o vizitam. Sotul meu stia de aceasta locatie Pensiunea Sarea-n Bucate, cu situl oficial aici sarea-nbucate.ro, si am platit o noapte de cazare datorita amplasamentului din imediata apropiere a salinei si a cramei ce apartine [...] + 5 poze citește

SBRaport bun pret-calitate

SCRIS ÎN: 08.08.16 23:39
RUBRICA: Best Western Bucovina Club de Munte Hotel
SATISFACȚIE: 87.00%
Jul-2016In concediul romanesc de anul acesta am hotarat sa ne cazam si aici ca punct central pentru vizitarea manastirilor. Nu ascund ca mi-a trebuit mult sa-l rezerv, am incercat sa gasesc cazare la pensiuni in zona dar tot citind pe internet nu m-am lasat convinsa de niciuna. Ca o paranteza, aproape [...] + 5 poze citește

SBUn hotel ca un palat

SCRIS ÎN: 08.08.16 21:11
RUBRICA: Palace Hotel
SATISFACȚIE: 80.00%
Jul-2016Am citit cateva dintre impresiile calatorilor care si-au facut timp sa scrie pe acest site. Nu am gasit nimic despre istoria acestui hotel si de aceea inainte sa scriu cum m-am simtit o sa va povestesc cate ceva despre el. Hotelul este monument istoric, finalizat spre 1914, fiind primul hotel din [...] + 9 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBLa VEGA as taia o stea

SCRIS ÎN: 04.06.16 01:11
RUBRICA: Vega Hotel
SATISFACȚIE: 86.25%
May-2016Am ajuns ca de obicei la o conferinta in luna mai si la acest hotel vestit din Mamaia. In fata hotelului este o parcare mare si incapatoare, cel putin asa pare la inceput de sezon. De cum am intrat insa m-a luat o senzatie apasatoare care se datoreaza probabil modului in care este impartit [...] + 4 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 39 revs încărcate de Noha -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 112 total

21.11.22 15:49ma gandeam chiar azi la asta
18.12.20 09:47@Admin:  Buna ziua, eu personal nu cred ca as avea curaj in luna martie. Mi se pare cam devreme si nu stiu cum s-ar putea intalni mai mult de 100 de persoane intr-un singur loc. Poate mai spre oamna la anul daca se intampla ceva cu vaccinul.
24.03.20 09:28@mishu: Sunt convinsa ca au si momente proaste. Poate am avut noroc...
LA REVIEW Prima data dar mai merg la DADA, pe DN7 - scris de Noha în rubrica Unde mâncăm în Călimanești / Căciulata?
24.03.20 09:23@mishu: Multumesc frumos pentru aprecieri, am corectat si poza 6...
LA REVIEW 7 nopti la Royal Livingstone Victoria Falls Zambia partea 1 - scris de Noha în rubrica Royal Livingstone Victoria Falls Hotel
28.01.20 20:42@DOINITA: mulțumesc frumos. Vecinii au făcut toți banii.
28.01.20 16:12@Aurici: MULTUMESC SI EU
LA REVIEW 7 nopti la Royal Livingstone Victoria Falls Zambia, partea 2 – activitati - scris de Noha în rubrica Descoperă Zambia
27.01.20 09:09@doinafil: Multumesc pentru apreciere. In zona in care eram noi nu se putea face baie in Zambezi pentr ca sunt crocodili. Nu stiu ce sa spun in alta parte. Se poate face in Devils POol la cascada dar se deschide din iulie.
25.01.20 10:56@webmasterX: 95; -)
25.01.20 10:25@webmasterX: Nu mai pot edita dar as da o nota buna la cazare. Gps e ok, mersi frumos
03.07.19 23:03@Vic2020: mda, pacat
LA REVIEW Un minihotel cu pretentii de conac - scris de Noha în rubrica Conacul Archia [Archia]
11.01.19 19:10@doinafil: Multumesc! Tot Hagi e patron si era in hotel la acea vreme.
LA REVIEW La Iaki in prag de toamna - scris de Noha în rubrica Iaki Hotel
07.08.18 13:58@seriosul: BA CRED CA E DE 5 MARGARETE, VAI DE CAPUL LOR, NU AU INVATAT NIMIC DIN TOATE COMENTARIILE NEGATIVE.
15.04.18 22:19Multumesc din nou pentru vot.
LA REVIEW La Pappacabana de 1 decembrie - scris de Noha în rubrica Pensiunea Pappacabana [Săticu de Jos]
15.04.18 22:14@mishu: Multumesc!
LA REVIEW Am revenit la Hilton Sibiu - scris de Noha în rubrica Hilton Hotel
21.03.18 09:33@Nico13: Buna, nu va pot spune evident daca vremea va fi buna. Acum 2 ani cand am fost noi era sfarsit de octombrie dar nu asa de mult noiembrie. Este sfarsitul sezonului atunci din cate tin minte deci pot aparea surprize. Depinde de la an la an. Hotelul desi departe de oras mi sa- parut bun [...]
LA REVIEW La Golden Bay Beach Larnaca - sfarsit de octombrie - scris de Noha în rubrica Golden Bay Beach Hotel
15.02.18 16:17@Admin: Buna ziua, rog frumos daca ramane la alocare camera de 4 stele ceruta si nu se dau toate, vreau BALCON, sa-mi pot trata viciul, multumesc
LA REVIEW No..., hai la Alba! :) - scris de Admin în rubrica 2018 Întâlnire AFA - hotel Parc, ALBA IULIA
12.02.18 16:58@chesoiu. george: Si noi cautam mai devreme. Hai sa facem o masa cu mariana07 care s-a oferit.
12.02.18 15:15@mariana07: Pai inteleg ca ne exprimam aceasta optiune cand se fac mesele. Mersi, o sa transmit la momentul potrivit.
12.02.18 14:05@Admin: Astept atunci admin sa ne aseze dupa cum pofteste. Prmitem sa nu bem mult, doar atat cat trebuie.
12.02.18 14:02@Admin: Am platit si eu dimineata avansul, mersi
Afișate 20 ecouri / [112] total ecouri scrise de Noha pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 5 total

02.08.17 21:30@Review: Buna seara, cel mai bine e sa intrebati la hotel. Mie mi s-a parut cam rece si spa-ul nu m-a impresionat. Dar asta este strict subiectiv.
ÎN RUBRICA New Montana Hotel
20.11.16 18:49@Lyca: Sunt 3 operatori care opereaza Cipru din Bucuresti: Blue Air, Tarom si Wizz. Pe siturile or puteti vedea exact ora de decolare si atezrizare daca simulati o rezervare.
ÎN RUBRICA Descoperă Larnaca
06.10.16 11:43Noua n-ea placut mult la Hilton Sibiu daca pentru perioada dorita gasiti un tarif rezonabil. Zona Spa e excelenta cu apa foarte calda chiar si in piscina.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
23.03.16 09:54@sens - Buna, eu am fost recent la New Montana. Nu pot sa-l recomand pentru Spa, citeste te rog review-ul meu despre hotel scris recent. Daca sunteti 2 adulti si 2 copii nici nu cred ca aveti loc intr-o camera normala iar tarifele difera la apartament.
06.02.16 20:58@scandia - Maneca lunga, pantaloni lungi (sa nu fie mulati) sau rochie lunga. Fara materiale transparente si sa nu fie albe (pentru vizitele la moschei). Eu am purtat pantaloni si bluze cu maneca. Nu au fost nici un fel de probleme. Pentru vizite la moschei sa aveti un sal pentru acoperirea [...]
ÎN RUBRICA Croaziere cu MSC Musica
Afișate 5 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.