--- ? ---

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 20.01.10 VIZUALIZĂRI: 7605

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 32 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 32 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

MGSBSkyros - insula cailor skyrieni

SCRIS ÎN: 07.05.14 23:00
RUBRICA: Descoperă insula Skyros
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2013Iiiiiiiiiiiiiiiiihai ca n-am mai scris de ceva vreme! Noroc cu Alex_Macedo, m-am "molipsit"! Cu ce sa incep? Sa cuprind tot ce se poate cuprinde despre Insula Skyros intr-o impresie, si sa termin cat mai repede de scris povestea, ca sa va apucati voi sa o scrieti pe a voastra... cu gandul, [...] + 33 poze citește

MGSBPI CENtru in Ascoli Piceno

SCRIS ÎN: 18.12.11 20:01
RUBRICA: Descopera Ascoli Piceno
SATISFACȚIE: 100.00%
Oct-2011Ascoli Piceno este un oras medieval situat in Regiunea Marche, Italia. In Evul Mediu provincia era gazda a 200 de turnuri, astazi mai ramanand in picioare doar jumatate. Se află la o distanta de 178 km de Roma si este popular indeosebi pentru doua lucruri: 1. Quintana, renumitele turniruri [...] + 20 poze citește

SBRiviera Palmierilor - San Benedetto del Tronto

SCRIS ÎN: 14.12.11 23:24
RUBRICA: O zi in San Benedetto
SATISFACȚIE: 100.00%
Oct-2011Incep acest review atat cu multumiri cat si cu scuze. Sa le luam pe rand. Multumirile sunt pentru Cornel Bociort care a facut AFA posibila, pentru Blue Air care a incheiat un parteneriat cu AFA si nu in ultimul rand pentru toti cei care m-au votat si au facut posibila castigarea biletului de [...] + 20 poze citește

MGSBKalamos si HiliadoU, nu le ziceti nicicand NU

SCRIS ÎN: 12.12.11 21:44
RUBRICA: La pas prin insula Evia
SATISFACȚIE: 95.00%
Jul-2011Nu stiu altii cum sunt dar eu una iarna sunt cu gandul la vara. Si daca vorbim de vara, vorbim de insule. In acest caz, de insula Evia, luna Iulie 2011. Chiliadou si Kalamos sunt doua locuri punctate ca si MUST SEE pe aceasta insula. La Hiliadou /Chiliadou/Xiliadou mi-am dorit sa ajung atat de [...] + 20 poze citește

MGSBE... via Grecia!

SCRIS ÎN: 10.10.11 12:16
RUBRICA: La pas prin insula Evia
SATISFACȚIE: 95.00%
Jul-2011Am decis ca astazi sa imi spal macar cateva din pacatele nescrierii niciunui review de atata timp. Cand voi arde in cazanele iadului sa imi aduceti si mie o cana cu apa, macar pentru pozele pe care le voi incarca acestui review, pe care inca nu m-am gandit cum sa-l numesc dar o sa imi vina mie o [...] + 20 poze citește

SBFANTASTICo loc!

SCRIS ÎN: 11.02.11 22:52
RUBRICA: Villa Fantastico [Kalamitsi]
SATISFACȚIE: 100.00%
Sep-2008Iubitoare de Ellada si de Insulele Ionice in special nu se putea sa nu ajung si in Insula Lefkada. Mi-am deschis apetitul pentru aceaste insule dupa vacanta superba din Zakynthos. Am cautat si am tot cautat pe internet si am gasit pana la urma o optiune de cazare pe gustul meu. Ce insemana pe [...] + 11 poze citește

SBPrimul planetariu digital din Romania

SCRIS ÎN: 27.01.11 22:53
RUBRICA: Muzee în Pitești și împrejurimi
SATISFACȚIE: 100.00%
Dec-2010Pentru ca planetariile din Romania se pot numara pe degete, pentru ca planetariul din Pitesti este primul planetariu digital din Romania si totodata cel mai performant din Europa de Est, am decis sa va povestesc prima mea vizita. In luna decembrie, atunci cand am vazut un anunt cu Astronomyths, [...] + 20 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBVenetia, un "must see" al planetei

SCRIS ÎN: 16.01.11 12:34
RUBRICA: Vacanța în Veneţia
SATISFACȚIE: 97.50%
Sep-2008Orasul meu preferat PUNCT. Nu Atena iubitei mele Grecii, nu Viena, nu Roma, nu oricare alt oras demn de a fi comparat cu acest muzeu viu. Da, cred ca asa poate fi descris: “muzeu viu”, pe langa: Orasul Apelor, Orasul Podurilor, Orasul Mastilor, Orasul Plutitor, Orasul Canalelor, sau: La [...] + 20 poze citește

Pitestiul in haina de Craciun

SCRIS ÎN: 14.01.11 19:55
RUBRICA: Descoperă Piteștiul și împrejurimile
SATISFACȚIE: 100.00%
Dec-2010Nu “pitesc” faptul ca sunt din Pitesti. Ba mai mult, ma mandresc cu acest lucru. Avem un oras frumos, in special centrul care a suferit numeroase modificari postdecembriste in sensul nu bun ci foarte bun al cuvantului. O prezentare de la A la Z a Pitestiului, marca Ellada_sagapo am sa fac [...] + 19 poze citește

SBCorintul nou

SCRIS ÎN: 14.01.11 11:07
RUBRICA: Vacanța în Peloponez
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2009Dupa cum am spus in penultimul review vezi impresii , motivul pentru care am ajuns in Corint a fost pentru concertul cantaretului meu preferat, Mihalis Hatzigiannis, pe care l-am descoperit tot in Grecia, in prima mea vacanta pe taram elen. Primul lucru pe care l-am facut in oras a fost sa caut un [...] + 21 poze citește

SBCivitella del Tronto, intr-un cuvant: MEDIEVAL

SCRIS ÎN: 13.01.11 15:55
RUBRICA: Descopera Teramo si imprejurimile
SATISFACȚIE: 100.00%
Sep-2008Calator in Italia, tara papilor si a cezarilor, a pastelor si a pizzei, a ruinelor romane si a Renasterii, tara lacurilor si a Alpilor, tara mafiei si a curtezanelor, a Ferrari-ului si a Ducati-ului. Tara Carnavalului de la Venetia si a Festivalului de la Sanremo, tara lui “Lasciate mi [...] + 18 poze citește

SBCorintul antic - Templul lui Apollo

SCRIS ÎN: 12.01.11 12:12
RUBRICA: Templul lui Apollo Epikurius [Bassae]
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2009Acest review este unul special, atat datorita locului cat si motivului pentru care am ajuns sa vizitez acest loc, in afara de faptul ca era un loc de bifat in lista mea de “must see”. Ce te faci daca esti in Atena, in luna Iulie, luna in care cantaretul tau preferat, adica Mihalis Hatzigiannis [...] + 20 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBRanca cu si fara zapada!

SCRIS ÎN: 11.01.11 11:41
RUBRICA: Descoperă zona Rânca
SATISFACȚIE: 100.00%
Nov-2010Cand am ajuns in Ranca, in dimineata unei zile de Duminica a lunii Noiembrie totul era uscat. La plecare totul era alb si atat de frumos ca nu iti mai venea sa pleci de acolo. Dar sa povestesc si partea dintre sosire si plecare, cea mai frumoasa de fapt. Am vizitat in sfarsit aceasta statiune, in [...] + 20 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBKalamata - orasul, castelul si plaja

SCRIS ÎN: 10.01.11 20:25
RUBRICA: Descoperă Kalamata
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2010Si iata ca am ajuns si in Kalamata! Anul trecut, prin luna iulie s-a intamplat aventura. Am fost de mai multe ori in oras, intrucat se afla la o mica distanta de locul in care stateam si, mai ales pentru ca pentru viata de noapte nu prea erau alte variante. Kalamata este al doilea cel mai mare [...] + 19 poze citește

MGSBCalendar Ellada

SCRIS ÎN: 02.01.11 14:36
RUBRICA: Grecia - bucătarie, obiceiuri, tradiții, curiozități
SATISFACȚIE: 100.00%
Jan-2010La multi ani, dragi cititori AFA! Am vazut Grecia aproape in toate lunile anului, asa ca la sugestia unui prieten se naste astazi acest review: Calendar Ellada, in care voi lasa 12 poze sa vorbeasca pentru cele 12 luni calendaristice. Sunt doar cateva din pozele mele de suflet. Nu am scris pana [...] + 12 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBPensiunea Valea Mariei - o oaza de liniste!

SCRIS ÎN: 31.12.10 13:49
RUBRICA: Pensiunea Valea Mariei [Rânca]
SATISFACȚIE: 100.00%
Nov-2010Pana sa castig acest sejur de 5 nopti la Ranca nu mai castigasem decat o trusa de picnic de la o firma de produse lactate si chiar si pe aceea era sa o pierd datorita postasului care a adus prea tarziu avizul. Norocul meu ca si ceilalti colegi au fost tot la fel de “harnici” si coletul nu a [...] + 20 poze citește

SBBalea Lac - vara si iarna

SCRIS ÎN: 26.10.10 22:12
RUBRICA: Descoperă Lacul Bâlea
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2007Balea Lac este o destinatie foarte draga mie. Pana ajung sa-i calc pragul, trec prin foarte multe locuri de suflet: Curtea de Arges, Vidraru, Transfagarasan – pe care-l traversez cu ochii in peisaj – motiv pentru care nu conduc in vacante. Am fost aici de mai multe ori pana acum, acest [...] + 20 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBBran – un castel, un mit, o realitate

SCRIS ÎN: 22.10.10 23:24
RUBRICA: Castelul Bran
SATISFACȚIE: 100.00%
Apr-2009Cum deja nu mai este un mit faptul ca sunt pitesteanca, deci atunci cand vin spre Bran vin dinspre Pitesti, va spun ce fac de fiecare data cand ajung in zona. Vizitez si Brasovul care imi este foarte drag de asemenea. Insa nu numai pentru oras, ci pentru a veni cu masina din acea directie catre [...] + 20 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Bradetu - un loc pentru gratar!

SCRIS ÎN: 21.10.10 21:38
RUBRICA: Rezervația Naturală Valea Vâlsanului
SATISFACȚIE: 90.00%
Aug-2009Astazi nu scriu despre Grecia. Aleg sa scriu despre Bradetu. Pentru noi argesenii, Bradetu, aflat la 59 de km departare este o oaza de verdeata si mai mult decat orice este locul perfect pentru un gratar. Doar nu degeaba se spune: “carnea este leguma preferata a romanilor”. Drumul dinspre [...] + 12 poze citește

SBBochali - un loc la inaltime

SCRIS ÎN: 20.10.10 11:27
RUBRICA: Descoperă Zante Town și împrejurimile
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2007Bochali sau Μποχάλη in greaca este un mic sat situat in partea cea mai sudica a muntilor Vrachiona din Insula Zakynthos. De ce mi-e mie draga aceasta insula si este prima de care va povestesc? Pentru ca este locul care m-a facut sa calc pentru prima data in Grecia. Pentru culoarea apei [...] + 19 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 32 revs încărcate de Ellada_sagapo -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 373 total

28.01.21 23:32@Alex_Macedo:  Momentul acela, ACELA, cand in inbox, printre zeci de teste si esee trimise de secretara scolii pentru a le corecta (deh' ,   scoala online) vad notificare cu un nou review marca Alex Macedo!   ​Salutare de pe taram elen aflat in lockdown, partea a doua, inca din [...]
LA REVIEW Voita vacanță-n Vadu - scris de Alex_Macedo în rubrica Vacanța în zona Vadu-Corbu
15.06.14 13:33Completez cu: Pregatiri pt festival: skyrosislandhorsetrust.co ... or-the-festival ai program Pentru cei ce pot ajunge in Insula Skyros in 20-22 iunie... si pentru cei ce vor merge in anii urmatori. Sa aveti drum bun, vacanta placuta si sa reveniti (cand va permite timpul) cu impresii! [...]
LA REVIEW Skyros - insula cailor skyrieni - scris de Ellada_sagapo în rubrica Descoperă insula Skyros
15.06.14 12:17@Alex_Macedo: Nicio rusine! Si vorba unui prieten: "tarziu dar nu niciodata". ;) Ma bucuram daca-l citeai si numai o data... sau deloc (in lipsa de timp) si te bucurai (cum imi place mie sa spun) cu pozele. Nu pot decat sa iti MULTUMESC! Eu te-am "imbolnavit", tu sa te vindeci! :)) Cu o [...]
09.05.14 14:04@motaneata: M-am uitat pe orar si cred ca am deslusit "misterul" celor 6 ore... si 25 de minute. Nu exista cursa directa Skopelos-Skyros. Feribotul pleaca din Skyros, merge in KYMI, apoi in Alonissos si ajunge in Skopelos. Sau ma rog, invers: Skopelos - Alonissos-Kymi-Skyros. Nu e caz singular, [...]
08.05.14 23:44@motaneata: motaneata calareata adica. :) Inteleapta invatatura. Sa aiba Dumnezeu grija de tatal tau. Adica vei fi in Sporade fix in perioada festivalului si nu treci inot in Skyros? Asta da dovada de autocontrol si rabdare. :)) Vacante de vis iti doresc! Si nu in ultimul rand: [...]
08.05.14 23:26@iulianic: Bine v-am regasit! Mai dispare omul ca magarul in ceata. :)) Decizia de a scrie a venit ca urmare a unui cumul de factori. Cum am zis, l-am citit de cateva ori pe Alex_Macedo care a scris saptamana trecuta, si mi-a facut pofta si mie. Apoi, urmeaza festivalul mentionat in [...]
08.05.14 14:57@buterfly: Mi-amintesti de mine. Sa "patesti" ce am patit si eu atunci! Multumesc pt ecou!
08.05.14 14:51@Cristian_h: Multumesc! Daca nu te si intorci din vacanta, doar 25 euro a fost. :)) Din Kymi, nu stiu din alte porturi. Ca sa fie de ajutor ofer cateva link-uri. Varianta in greaca spune "mikra autokinita 25 euro", autoturisme de dimensiune mica - pana in 3.7 m (Μικρά αυτοκίνητα [...]
08.05.14 14:25@clau70: Multumesc si eu! Ma bucur ca te-ai uitat la toate pozele. Sa dea Domnul sa ajungi la acea plaja atunci. :)
08.05.14 14:22@webmaster: Multumesc! Bine te-am si v-am gasit! Videoclipul a fost o bucurie si pentru mine. Alergand asa cum alearga la inceputul videoclipului nu i-am vazut nici eu.
07.05.14 23:03Suportul audio-video: http://vimeo.com/53886270
06.05.14 13:20Sublima religia asta a lui ""Daca-ţie-nu-ţi-convine-nu-înseamnă-să-loveşti-la-temelie"! Prislop, un loc in care abia astept sa ajung: 1. Si sa trec peste partea cu "resort de 7 margarete". Da, "dacă-mi place un loc, mă duc şi în cizme, prin noroi, numai să ajung acolo unde îmi [...]
LA REVIEW ... Crez !?!... - scris de Alex_Macedo în rubrica Mănăstirea Prislop [Silvașu de Sus]
20.08.13 18:08Copil la bord! :)) Salut Capitanul si Capitana/Faraoana, si toti membrii echipajului AFA! N-am mai facut atata gimnastica faciala de la ultimul tau review. :)) Imi era dor, stimate Alex_Macedo! De acum incolo esti introdus in sectiunea URMARITI. Te sfatuiesc sa ai aceeasi vigilenta in [...]
LA REVIEW Punctul G - scris de Alex_Macedo în rubrica Kalives Resort
31.01.12 17:21@andrei44 Nu am link cu intamplarea pentru ca e veche de cand lumea... vorba vine... de acum cativa ani, 7-8. Normal ca a fost socant sa stii ca te apropii de iesire, deci sa te linistesti psihic gandind ca ai "scapat" si tocmai atunci sa fii ingrozit. In parcul de distractii din Mamaia s-a [...]
LA REVIEW Castelul Groazei – terifiant! - scris de magdalena în rubrica Descoperă zona Bran
29.01.12 19:24Am fost si eu aici acum 3 ani, dar marturisesc ca am plecat dezamagita. Tinand cont ca se numeste Castelul Groazei, mintea mea era pregatita dinainte pentru cele mai ingrozitoare imagini si senzatii, asa ca ceea ce am vazut m-a lasat rece pentru ca inainte experimentasem Casa Groazei din Mamaia, de [...]
19.12.11 14:13Intersant videoghidul pentru Barcelona. :)) Pe mine nu m-ar fi deranjat deloc, tinand cont ca vreau de atat de mult timp sa merg acolo si era cat pe ce anul asta, dar... criza. Mi-a atras atentia review-ul pentru Fontana di Trevi, locul meu preferat din Roma. N-a fost dracu' atat de negru aici [...]
LA REVIEW Apartament Tritone - Fontana di Trevi - scris de crima în rubrica Apartamente regim hotelier
19.12.11 13:55Ai spus ca soferul a fost lipsit de placerea de a bea un vin fiert. Pai daca este roman! Ia sa fi fost grec! Ehe nu au ei treaba, multi dintre ei, chiar si femei, daca se urca la volan dupa un pahar doua de vin. Tocmai din acest motiv cele mai multe accidente din Grecia au loc de sarbatori. [...]
LA REVIEW Bucurie si magie la Targul de Craciun de la Budapesta - scris de georgiana în rubrica Târgul de Crăciun din Budapesta
19.12.11 10:04Multumesc mult! Am vazut ca nu scrisese nimeni despre Ascoli Piceno, situatie in care se afla si San Benedetto del Tronto despre care am scris aici: vezi impresii Sunt locuri in care merita sa spui AM FOST ACOLO, Regiunea Marche-Abruzzo fiind o destinatie de vacanta de... bifat.
LA REVIEW PI CENtru in Ascoli Piceno - scris de Ellada_sagapo în rubrica Descopera Ascoli Piceno
18.12.11 23:48Of, seamana intre ele si nu prea am eu memorie... florala. Imi pare rau pentru ghinion. :(
LA REVIEW Pofta ce-am poftit! - scris de Cristian_h* în rubrica Descoperă Lago di Garda
18.12.11 22:41Felicitari pentru performanta! Vad ca te-ai indragostit si de Bulgaria (spun "si de" pentru ca pasiunea pentru Grecia nu cred ca mai este un mister). Din anumite unghiuri mi se pare ca aduce putin cu Balea Lac. Foarte ieftina telegondola intr-adevar. Imi amintesc ca atunci cand am urcat la [...]
LA REVIEW Cucerirea Everestului (din Balcani) - scris de ionescunic în rubrica Descoperă Borovets
Afișate 20 ecouri / [373] total ecouri scrise de Ellada_sagapo pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 5 total

14.12.11 18:23Am petrecut Revelionul in Grecia, mai precis in Atena. Am fost la o petrecere cu niste prieteni greci, tineri de varsta, insa iti pot spune cam cum se petrece in general. M-am plictisit este adevarat, pentru ca am ascultat numai muzica house romaneasca, eu asteptandu-ma la minunatele melodii [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
26.08.11 09:42Lefkada. PUNCT!
08.07.11 11:05@AndreeaSava Cu placere! Concediu placut tuturor!
06.07.11 12:48Salutare! Voi incerca sa aduc cateva lamuriri din ceea ce vad la fata locului, aflandu-ma intr-o vacanta in Atena. Spre exemplu ieri www.apergia. gr anunta ca Ethel (compania de transport urban pentru autobuze) si OSA (include toate trenurile) si Prostiakos (compania suburbana de cale ferata) [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
08.06.11 19:17Eu am urmat traseul urmator: Giurgiu-Sofia-Kulata-Salonic- apoi se urmaresc indicatoarele de Atena, treci de Larissa, Lamia (dupa Lamia pt Amfissa trebuie sa ai grija, caci se anunta cu cativa metri inainte si trebuie sa faci dreapta pe prima strada. Daca ratezi, nu mai sunt indicatoare in timp [...]
Afișate 5 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.