> 60 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 26.05.15 VIZUALIZĂRI: 322

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 3 total

SBXanadu Makadi Bay Resort, merita sau nu?

SCRIS ÎN: 03.03.24 16:05
RUBRICA: Xanadu Makadi Bay Resort
SATISFACȚIE: 84.00%
Dec-2023Xanadu Makadi Bay. In toamna anului 2023 se apropiau sarbatorile de iarna si nu aveam niciun plan de vacanta. Imi doream sa plecam undeva. Ne facusem mai multe planuri, dar cresterea preturilor ne-a determinat sa asteptam. Si a meritat! Era intr-o duminica, inainte de Craciun si m-am trezit cu un [...] + 8 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBViata de... baron, la Baron Resort!

SCRIS ÎN: 26.02.24 11:29
RUBRICA: Baron Sharm Resort
SATISFACȚIE: 100.00%
Feb-2024Aici micile detalii chiar conteaza. Cladirea nu se aseamana cu nimic. Poate doar cu Coloana Infinitului, daca ti-o imaginezi in pozitie orizontala. Interioarele abunda de marmura rosie, cu balustrade discret suflate in aur.       Camerele de 40 de mp, cu podele din marmura, la fel ca si [...] + 11 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBMirage Hammamet, o mizerie de 5 stele!

SCRIS ÎN: 06.07.22 00:23
RUBRICA: Mirage Beach Club
SATISFACȚIE: 53.75%
Jul-2022[... ] recomanda mizeria de 5 stele de la hotelul Mirage din Hammamet, Tunisia! Spoit jalnic, acesta emana un aer trist, de locatie parasita. Pranzul este servit intr-o constructie slinoasa, unde turistii se zbat pentru un loc la mesele insuficiente, din tabla ruginita! Pe plaja, [...] + 8 poze citește

total 3 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 26 total

04.03.24 11:45@Yoda: cu placere!
LA REVIEW Xanadu Makadi Bay Resort, merita sau nu? - scris de serafim în rubrica Xanadu Makadi Bay Resort
04.03.24 11:22@Yoda: vantul a batut foarte slab si aici, la fel ca si pe plaja de la Baron Resort din Sharm el Sheikh. Nu stiu ce sa zic. Eu cred ca conteaza foarte mult zona si expunerea la vant. Din ce-am vazut pana acum, se pare ca in Sharm el Sheikh vantul nu bate asa tare ca in Hurghada. In Golful Naama [...]
02.03.24 21:19@webmaster: apreciez! Spor in toate!
LA REVIEW Viata de... baron, la Baron Resort! - scris de serafim în rubrica Baron Sharm Resort
02.03.24 11:46@nicole33 : La solicitarea mea, cei de la receptie au trimis un instalator sa vada despre ce este vorba, de ce se simte miros in baia din camera mea. Dupa ce a verificat instalatiile, meseriasul mi-a spus ca instalatiile nu sunt noi, sunt cele de la vechiul hotel si, in acest corp de cladire, se [...]
02.03.24 11:08@nicole33 :nu despre hoteluri scumpe, peste medie, vorbim aici? Daca cei cu pregatire tehnica superioara (ha! ha! cata importanta!) sunt interesati doar de exterior, noi, ceilalti, cu pregatire superioara, dar nu tehnica, facem grava gresala de-a observa lucrurile care sunt mai putin tehnice... [...]
28.02.24 16:17@elenaadina: m-am uitat peste fotografii si nu am poze cu camera, dar o puteti vedea pe site-ul lor sau pe ofertele agentiilor de turism. Camera este mare, frumoasa si eleganta, dar pe mine m-a impresionat in mod special, vibe-ul resortului, eleganta discreta, atitudinea angajatilor si faptul ca [...]
28.02.24 12:45@elenaadina: eu spun ca fiecare parere depinde foarte mult de nivelul de asteptare, spiritul de observatie, experienta in calatorii, sau gradul de servicii pe care l-ai cumparat. Inainte de a pleca la Baron Resort am vazut un review, nu mai stiu al cui, in care nu avea pareri grozave despre [...]
28.02.24 12:32@elenaadina: chiar ca a fost ghinion! In cele 16 sejururi pe care le-am facut pana acum in Egipt, eu n-am vazut NICIODATA nori negri! Nu am prins NICIODATA o zi atat de innorata incat sa nu pot sta la soare! Si am fost in toate perioadele anului, incepand din luna ianuarie, februarie, martie, [...]
28.02.24 10:43@⭐ValentinB_88⭐: corect, asa este! Incerc doar sa public cate ceva din experientele mele, subiective, bineinteles. Ca o concluzie. Putine locuri din lume se compara cu clima din Egipt. In Egipt ai garantia ca 7 zile din 7 va fi soare, cald, nu va ploua si norii sunt aproape inexistenti. Pana la [...]
28.02.24 10:21@nicole33: trebuie sa facem cateva precizari. Hotelurile Rixos din Egipt sunt investitie turceasca. Turcii sunt mult mai atenti atunci cand construiesc, comparativ cu egiptenii. Daca ati observat, oricat de nou ar fi hotelul egiptean, se vede o superficialitate crasa atunci cand e vorba de detalii. [...]
27.02.24 12:41@⭐ValentinB_88⭐: putine hoteluri din Egipt sunt ca Baron Resort. Acesta si-a facut un nume dealungul timpului, prin seriozitate, atentia la detalii si, mai ales, prin personalul ales cu mare grija. Proprietarul acestui hotel este un profesor universitar de la Universitatea din Cairo si a dorit [...]
27.02.24 12:00@elenaadina: asa este! Baron Resort era pe jumatate gol. Dar, ca sa fiu sincer, niciun alt hotel, la care am mai stat pana acum, in cele 16 sejururi, nu ne-a oferit asa ceva. Probabil ca vi s-a intamplat si voua, in Egipt si nu numai. Trebuie sa pui 10-20-30 de euro in pasaport ca sa speri la o [...]
27.02.24 11:15@⭐ValentinB_88⭐: da, am fost cazati intr-o camera superioara cu vedere la gradina din spatele hotelului. Asa am cumparat biletul de sejur. Trebuie sa mentionez ca am profitat de oferta extraordinara, din luna februarie 2024 si asa am ajuns la Baron Resort. Pretul unei camere superior classic la [...]
27.02.24 00:05@nicole33, nu stiu ce sa mai cred? ... De ce ar fi afisat administratorii resortului temperaturi false, zilnic?!
26.02.24 22:08@nicole33: am reusit sa postez fotografia cu panoul care afiseaza temperaturile din data de 24.02.2024 - vezi foto In ce masura reflecta realitatea...
26.02.24 18:52@elenaadina: aceste valori erau afisate pe tabelul de la piscina, iar apa marii era putin rece cand intrai, dar dupa aceea te obisnuiai. Si eu am remarcat acest lucru si mi s-a spus ca la Sharm e mai calda decat in Hurghada. As vrea sa atasez si fotografia cu tabelul, dar nu reusesc. Cum pot atasa [...]
26.02.24 18:22@elenaadina: Apa din mare avea 26 de grade, cea din piscina incalzita 29 de grade, iar la umbra erau 25 de grade. Plaja se putea face toata ziua, la amiaza soarele dogorea, iar seara era racoare, aveai nevoie de o bluza subtine. Am profitat din plin de vremea minunata si am venita acasa bronzati.
26.02.24 16:31@webmasterX: multumesc frumos!
15.09.22 09:06@dmilea: Ma bucur ca s-au luat masuri in urma sesizarilor pe care le-am facut. Important este ca noi, toti, sa luam atititudine atunci cand nu primim ceea ce am platit. Romanii nu sunt fraierii nimanui!
LA REVIEW Mirage Hammamet, o mizerie de 5 stele! - scris de serafim în rubrica Mirage Beach Club
06.07.22 22:35@nicole33: Tunisienii nu sunt singurii care incearca sa profite la maxim de conditiile naturale, asa e. Important este ca noi, romanii, sa cerem exact ceea ce ni s-a prezentat si promis de catre agentiile de turism si proprietarii de hoteluri. Din pacate, am constatat si eu ca multi conationali [...]
Afișate 20 ecouri / [26] total ecouri scrise de serafim pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise

Nu a scris (încă) niciun RĂSPUNS

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.