40-50 ani

SCRIS ÎN: 03.05.21 20:56
RUBRICA: Opționale cu plecare din regiunea Hurghada
SATISFACȚIE: 95.00%
Apr-2021Am mai fost odata in Egipt, in 2008, dar atunci copilul era mic si nu am vrut sa ne indepartam prea mult. Data trecuta, fiind „boboci” nu am iesit din cuvantul agentiei (atunci am fost cu [... ], acum cu [... ]), am platit excursiile recomandate, ne-am conformat, acum am zis sa mai studiem... [...] + 20 poze citește

Beach Albatros Resort, pentru oamenii activi si fara mofturi!

SCRIS ÎN: 03.05.21 12:41
RUBRICA: Beach Albatros Resort
SATISFACȚIE: 95.00%
Apr-2021Am ales hotelul dupa multe studii pe Internet, la recomandarea cuiva si... dupa inspiratie! Am gasit ceva potrivit cu bugetul, preferintele si interesele noastre. Personalul este super amabil, nu refuza un bacsis, dar nici nu cer - asta mi s-a parut foarte important! Toata lumea arata ca [...] + 6 poze citește

Best value for money

SCRIS ÎN: 13.07.14 10:28
RUBRICA: Casa Terezia
SATISFACȚIE: 98.33%
Jul-2014Am avut nevoie de o cazare ieftină şi centrală în Brașov, pentru două nopţi, într- cameră triplă, de aceea am ales casa terezia, fără să ştim nimic concret despre locaţie (numai de pe net). Proprietara m-a contactat imediat după rezervarea făcută on-line. Am vorbit de nenumărate [...] citește

Relaxare maxima !

SCRIS ÎN: 22.01.14 21:41
RUBRICA: Pensiunea Piatra Mare [Nehoiu]
SATISFACȚIE: 98.75%
Jul-2013Am ajuns pe inserat la Vulcanii Noroioşi, iar a doua zi trebuia sa fim la Lacul Sfânta Ana, traversând Valea Buzăului. Aveam disperata nevoie de o cazare undeva, la mijlocul drumului. Am găsit pensiunea pe internet, pe telefon, din maşină şi în grabă. Am ajuns acolo epuizaţi şi cu grija [...] + 5 poze citește

total 4 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 1 total

14.07.14 07:35ok, este corect amplasata
LA REVIEW Best value for money - scris de edicrisromi* în rubrica Casa Terezia
Afișate 1 ecouri

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 4 total

18.04.22 14:40@dawnsash: **** Incercati pe whatsapp, intrebati in engleza... poate va faceti o idee, despre ce suma e vorba, si ce conditii de transport sunt
ÎN RUBRICA Opționale cu plecare din regiunea Hurghada
18.04.22 14:20[url=https://www.facebook.com/groups/923024495218286/]Vacanță în Hurghada (excursii & sfaturi) [/url] Daca folosesti Fb, incearca acest grup. Eu am colaborat numai cu meedo fateem, il poti gasi si pe el pe FB. Sunt totusi cam 300 km pana la aceasta manastire. Nu am folosit [...]
27.09.21 15:55@Costin TMO: Despre bon Voyage Tours, pot să confirm! Se poate lua legătura și din țară cu ei, este pagină pe fb, website, este un nr. de whatsapp... ce nu au ei, nu au ghizi vorbitori de română, dar oamenii pe care îi au sunt deosebiți, și la prețuri corecte!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați EGIPT
29.07.21 23:02@tm-tc: Buna seara, nu am fost in Turcia, deci nu pot compara: - pentru un hotel de top, stiu pe cineva care a fost la Sentido Palm Royale Soma Bay, si a fost foarte multumit, nu am fost eu - puteti compara preturi, facilitati, etc - pentru un hotel corect, value-for-money, Beach [...]
Afișate 4 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.