NIKYSAN [@] AmFostAcoloBANAT

Cont închis definitiv (banat)

• în 12.08.21 10:40:35

SCRIS ÎN: 29.07.21 01:14
    RUBRICA: Descoperă Salonicul și împrejurimile
    SATISFACȚIE: 80.00%
    Jul-2021Salutare. Am decis sa petrecem 2 zile in Salonic, oras cu istoric deosebit, al doilea ca marime in Grecia. Am ales un apartament aproape de centrul vechi, chiar vis-a-vis de Tribunal. Orașului este împărțit in 3 zone: dincolo de ziduri-zona rău famata, plina de mizerie si emigranti. [...] + 56 poze citește
    • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Retur contravaloare sejur

SCRIS ÎN: 09.04.20 07:45
    RUBRICA: AVERTIZĂRI
    SATISFACȚIE: [fara note]
    Salutare. Am rezervat pe cel mai cunoscut site de rezervari si care incepe cu book...com un sejur de 3 nopti -4 zile de 1 mai la acest hotel (Sol Nessebar Bay Resort & Aquapark) Am inregistrat si datele cardului, ca de, suntem oameni seriosi. Cu 1 zi inainte de declararea starii de urgenta, [...] citește

Pareri la cald despre statiune

SCRIS ÎN: 22.08.19 23:43
    RUBRICA: Descoperă Paralia Katerini
    SATISFACȚIE: 91.25%
    Aug-2019Buna seara. Aceasta postare nu este pentru scriitorii de iarmaroc, [...] care stau in doua camere dar isi iau ultra-all-inclusiv soacra (ma rog, fameleonul), cei care vor cearceafuri schimbate zilnic dar in metrou lasa prapad in urma lor, cei care vor papucei de unica folosinta dar acasa isi iau [...] + 3 poze citește

Hotel super ok

SCRIS ÎN: 17.07.17 04:07
    RUBRICA: Acrotel Athena Pallas Village [Elea, Nikiti]
    SATISFACȚIE: 90.00%
    Jul-2017Buna seara. Am stat 7 nopti la acest minunat hotel. Am stat la camera 215. Am foat intampinati cu un pahar de suc rece. Condusi in camera de o receptionera. Complexul este foarte mare si impartit pe zone. Camerele sunt de 4 si 5 stele. Zona comuna are o piscina medie la intrare. Mai [...] citește

Ceva mai la concret despre plaje & stuff

SCRIS ÎN: 17.07.17 03:48
    RUBRICA: Plaje în Sithonia
    SATISFACȚIE: 92.50%
    Jul-2017Fratii mei scriitori gen Fanus Neagu si alti iubitori de romane fluviu, Acest site il accesez sa ma informez repede si la obiect despre destinatia vacantei sau deplasarii. Am stat sa citesc inainte sa plec in alte review-uri poate gasesc ceva informatii cat de cat. Numai artisti si peisagisti pe [...] citește

Cum sa te simti in strainatate in tara ta

SCRIS ÎN: 18.04.17 22:51
    RUBRICA: Transilvania Hotel [Complex Cetate]
    SATISFACȚIE: 78.00%
    Apr-2017Buna seara. 1. Locatia este superba. Nu ai mare lucru de facut in statiune. Lacul Sfanta Ana, pestera puturosul, cateva. Drumul catre Bixad este distrus. 2. Restaurantul- mancare foarte buna, proaspata, portii mari. Formatie cu repertoriu muzical foarte bogat. 3. Camerele cu mobilier usor [...] citește

Supraevaluat ' La Kostas '

SCRIS ÎN: 26.03.17 15:50
    RUBRICA: Unde mâncăm în București?
    SATISFACȚIE: 85.00%
    Mar-2017Ne-a fost dor de tavernele grecesti si ne-am dus la pomul laudat "la kostas". 1. Atmosfera ok, curatenie ok, vesela si tacamuri ok. 2. Am nimerit un ospatar cam ciudatel. Cand i-am solicitat note de plata separate (eram 2 familii) ne-a refuzat politicos. Cand a auzit ca platim cu cardul si-a [...] citește

Revelion 2017

SCRIS ÎN: 18.01.17 00:46
    RUBRICA: Bradul Hotel
    SATISFACȚIE: 93.00%
    Dec-20161. Hotel decent, curățenie, mâncare buna și ieftina. 2. Organizare bună spre slab. Personal îmbătrânit. Se străduiau sa fie amabili dar ieșea ceva forțat. 3. Probleme cu fauna înconjurătoare. La masa de Revelion am văzut 5-6 echipe de folclorist cu "Ursu". Erau îmbrăcați cu [...] citește

Las-o ma ca merge asa

SCRIS ÎN: 30.12.16 17:05
    RUBRICA: Pensiunea Alpin [Rășinari]
    SATISFACȚIE: 57.50%
    Dec-20161. Priveliste super faina, natura inconjuratoare super. 2. Am stat la parter la nr 13. Eram la curent cu cine foloseste toaleta sau dusul in hotel deoarece teava de evacuare trecea prin camera noastra. 3. Dimineata nenea care alimenta centrala nu s-a mai sinchisit sa bage lemne deci a fost ca [...] citește

Locatie buna

SCRIS ÎN: 08.08.16 22:17
    RUBRICA: Sunny Hotel
    SATISFACȚIE: 87.50%
    Aug-2016buna seara, aba ne-am intors din concediul petrecut in aceasta locatie. ca impresii generale totul e ok, curatenie ok, conditii ok. noi am stat la parter, ca avantaje sunt mica bucatarie si mica terasa din fata. ca minus, camera e inghesuita luand in considerare ca au fost 2 paturi (unul [...] citește

Sejur aproape perfect

SCRIS ÎN: 26.05.16 19:39
    RUBRICA: Complexul Turistic Cheile Buţii [Câmpu lu Neag, HD]
    SATISFACȚIE: 96.00%
    May-2016Buna ziua, De obicei sunt pretențios când vine vorba de sejururi, dar la acest complex totul a fost super ok. Am închiriat camere la acest complex sa ne petrecem Paștele, grupul a fost numeros. Am stat 3 nopti, cu demipensiune + masa festiva de Paste. Cabana Soarelui arata nasol pe [...] citește

Pensiunea Capul Turcului

SCRIS ÎN: 26.08.15 20:49
    RUBRICA: Pensiunea Capul Turcului
    SATISFACȚIE: 82.50%
    Aug-2015Pensiunea se afla la intrarea pe plaja de la eforie sud. La parter are o terasa încăpătoare, mâncare ok, nu de fițe dar ok. Ciorba de burta cam slăbuț, șnițel sau friptura ok. Servire în 30 min. personal plăcut. Patroana cam nervoasa [...]. Camerele sunt la etaj, curățenie ok, nu [...] citește

Cat platesti atata face

SCRIS ÎN: 06.07.15 03:23
    RUBRICA: Natasa Hotel
    SATISFACȚIE: 57.50%
    Jun-2015Bună seara, Am fost cazați la aceasta pensiune (se tine hotel dar este departe de asa ceva). Undeva la 2 margarete. În prima zi era un jeg de nedescris : baia nespălați, plin de par peste tot, mobilier în baie învechit și nespălat. Am cerut o matura și un mop la patroana. am [...] citește

SBHolidays In Evia Resort

SCRIS ÎN: 07.07.14 23:56
    RUBRICA: Holidays in Evia Beach Hotel (Eretria Resort)
    SATISFACȚIE: 86.00%
    Jun-2014Resort compus din 3 zone distincte: hotel, vile - bungalow şi vile mai de lux. Noi am stat la hotel: nu recomand. Camere de 2 stele, unele miroseau nasol de la sistemul de ventilatie. Nu mori dacă stai câteva ore pe zi dar nici nu e de recomandat. Curăţenie exemplară în fiecare zi. [...] citește
    • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Delegatie Ramnicu Valcea

SCRIS ÎN: 08.06.14 09:44
    RUBRICA: Pensiunea Queen
    SATISFACȚIE: 94.00%
    May-2014Am avut de petrecut o delegaţie de 4 zile în cochetul oraş Râmnicu Valcea. Înainte de cazare am trecut în revistă marea majoritate a posibilitatilor de cazare din oraş. Hotel Sofianu prea scump, pensiunea castel la fel, pensiunea supca camera cu mobilier vechi iar terasă gen bodegă nu mă [...] citește

SBSovata = statiune mica, preturi mari

SCRIS ÎN: 29.08.13 00:30
    RUBRICA: Descoperă Sovata
    SATISFACȚIE: 95.00%
    Aug-2013Buna seara, in urma sejurului din Sovata doresc sa va impartasesc impresiile noastre de calatorie. 1. Locatie superba. Paduri bogate inconjoara statiunea, Lacul Ursu frumos amenajat, Salina Praid amenajata pentru turisti. Totul este curat, ingrijit, arata spiritul binecunoscut al ardelenilor [...] citește
    • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Sejur ok

SCRIS ÎN: 28.08.13 23:47
    RUBRICA: Edelweiss Hotel
    SATISFACȚIE: 99.00%
    Aug-2013Buna seara, cu interes am studiat de acasa ofertele de cazare din zona Sovata-Praid. Am facut o rezervare verbala la vila Adrien care nici noi si nici proprietarii nu am respectat-o. Am ajuns sambata seara, bineinteles toate vilele erau ocupate. Preturile foarte mari 150 lei camera dubla, 120 [...] + 3 poze citește

Iesire de Rusalii 2013

SCRIS ÎN: 04.07.13 02:12
    RUBRICA: Kristal Hotel
    SATISFACȚIE: 54.00%
    Jun-2013La sosire am avut problemele de rigoare cu parcarea dar cu 20lei am rezolvat. Fatuca de la receptie fara multa experienta, cu 10 leva in pasaport s-a potolit si a devenit subit politicoasa. Camera ok,curată, de maxim 3 stele. Personal marea majoritate studenţi,puştani aparent [...] citește

total 18 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 34 total

30.07.21 08:50@crismis: 1. Ai întrat pe pagina articolului meu fără sa saluți. 2. Ai întrat sa îmi dai lecții cum ar trebui sa ii răspund comentacului. 3. acum ești ofuscata ca am zis ca ai stilul literar nasol. Unde este educația? Cine sa va înțeleagă???!!!
    LA REVIEW Tur obiective istorice Salonic - scris de NIKYSAN în rubrica Descoperă Salonicul și împrejurimile
    30.07.21 04:35@gpopa: Mai domnule Popa. Mai draga. 1. A crea civilizație nu înseamnă doar a crea o mitologie, a crea filosofie sau legende. Grecii s-au limitat la partea teoretica, adică mai pe siesta, după stilul propriu cunoscut. Program de la 9 la 14. La relanti. Romanii, în schimb, au [...]
    29.07.21 21:57@crismis: salutare și ție. Unii care va faceți veacul pe acest site considerați ca puteți sa va comportați oricum și sa debitati orice va trece prin cap. Atenție, libertatea de expresie nu înseamnă să te comporți prostește. Am scris acest review nu pentru băgătorii în [...]
    29.07.21 16:00@gpopa: salut. Era normal sa apară unul ca tine sa facă comentarii aiurea. Te rog sa urmărești pozele făcute de mine, vezi ca apare clar ce scriu grecii despre alfabet. Scrie negru pe alb intr-un muzeu al 2-lea ca importanta în Grecia, dar, nu-i asa? Tu ești mai tare în păreri. Sau [...]
    09.04.20 17:23@cristina47:  eu m-am perpelit cam  3 saptamani in mailuri si cercetari pe net pana m-am dus la banca. Exista un termen de 90 zile in care poti face cerere de anulare tranzactie​ on-line. Te cam resping aia la ghiseu cu cererea, dar eu am cerut raspuns scris de la ei si s-a [...]
    LA REVIEW Retur contravaloare sejur - scris de NIKYSAN în rubrica AVERTIZĂRI
    23.08.19 13:02@dorinakiss: Este un subiect extrem de complex bucataria din paralia din cauza diversitatii culturale. Ciorba de burta sau altfel de ciorba 5-7 euro Gyros la farfurie 5-8 euro Dorada+cartofi prajiti 8-10 euro Calamar umplut 10-12 euro Fructe de mare 10-12 euro Metaxa 5 euro Malamatina 5 [...]
    LA REVIEW Pareri la cald despre statiune - scris de NIKYSAN în rubrica Descoperă Paralia Katerini
    18.07.17 11:44@fra: Am citit review- ul facut de tine si mi s-a parut mai la obiect decat al confratelui in ale penitei costi. Sunt oarecum necajit pe faptul ca nu am avut destule informatii despre peninsula si a trebuit sa bajbaim sa gasim ceva decent. De aici si tonul review-ului. Pentru a raspunde la [...]
    LA REVIEW Ceva mai la concret despre plaje & stuff - scris de NIKYSAN în rubrica Plaje în Sithonia
    18.07.17 02:12@DOINITA: Multumesc, Doamna!
    18.07.17 01:46@fra: nu pot observa decat negativism din parte ta si a userului costi. le intoarceti din condei fiindca la asta credeti ca va pricepeti. ma asteptam ca acest site sa fie populat cu useri dispusi sa ajute cu informatii concrete referitoare la obiectivele turistice vizitate. se pare ca [...]
    18.07.17 01:35@Costi: review scris de tine de tot rasul pentru mine. daca tot o dam in manele. cam asa incepe si cam asa o lalai tot review-ul. daca tu crezi ca cineva are timp sa iti citeasca angoasele pe acest site, te inseli mon ami. Preambul Prin noiembrie anul trecut, în timp ce îmi organizam [...]
    18.07.17 01:31@ebirsan: domnule profesor, Vourvourou si Karidi sunt localitati diferite.
    18.07.17 01:17@ebirsan: dupa cum suna titlul, am bajbait dupa plaje decente cu taverne, toalete si apa curenta fiindca pe site nu am gasit ceva succint si lamuritor. in general nu ne pasioneaza sa ne facem nevoile in boscheti;)) plajele vizitate de noi au fost cele mai reprezentative si mai evidente. [...]
    28.03.17 06:17Nota pentru mancare: 9 din 10. Mancare buna, proaspata; portie destul de mare.
    LA REVIEW Supraevaluat ' La Kostas ' - scris de NIKYSAN în rubrica Unde mâncăm în București?
    27.03.17 00:53@webmasterX: 1. Gustari reci: tzatziki cu lipie + metaxa ( foarte aromata ). 2. Biban de mare & dorada + cartofi prajiti sau altele. 3. Platou scoici. 4. Lipie cu oregano. 5. Vinul casei (jidvei):)))) fiindca vin de halkidiki nu mai era. De ras, una peste alta.
    04.02.17 00:501. "Nene gras de la receptie ce presupun ca te consideri un fel de sef de hotel": In primul rand nu am 60 de ani. Am facut parte din grup iar apelarea respectiva ai facut-o fata de un membru al grupului nostru. Consideri ok si ai acceptat zecile de "delegatii" de brazilieni cu sube urat [...]
    LA REVIEW Revelion 2017 - scris de NIKYSAN în rubrica Bradul Hotel
    15.01.15 08:04@myama: Camera tripla însemna că mai baga un pătuț pentru copii; /
    LA REVIEW Holidays In Evia Resort - scris de NIKYSAN în rubrica Holidays in Evia Beach Hotel (Eretria Resort)
    14.01.15 03:40@myama: Camerele de la 4 stele sunt exclusiv pentru turiștii americani. Vilele au gazon în fata, sunt foarte cochete. Nu am văzut turiști decât americani în aceste vile.
    14.01.15 03:37@danoradea: 1. Nu exista duble în hotel. Duble exista doar la vile și sunt super ok. 2. curatenie ok 3. Sistemul de climatizare sau sistemul de aerisire la baie miroase îngrozitor, orice ai face pute. Dacă te poți obișnui cu gândul, treaba ta... 4. exista camere cu seaview, e [...]
    29.12.14 22:00@gabitu67dica: 1. Probabil va refereati la camera. acum am realizat. Depinde cât a-ți achitat. Mai mult ca sigur bungalow, luați contact cu agentia de turism sa achitați bungalow cu 2 camere altfel va plasează la bungalow cu 3 paturi în aceeași camera.
    29.12.14 21:56@gabitu67dica: 1. ? 2. da 3. da 4. nimic Citiți cu atenție ce este mai sus, deja s-a răspuns mai sus la întrebările astea.
    Afișate 20 ecouri / [34] total ecouri scrise de NIKYSAN pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise // 1 total

Acrotel Athena Pallas Village [Elea, Nikiti] Categorie camere

05.02.17 16:49Buna ziua. Am facut o rezervare la tour-operatorul [***] si camera este denumita generic "camera dubla". Am inteles ca sunt mai multe tipuri de camere in aripi diferite ale hotelului. Cei care ati fost acolo puteti detalia? // 4 răspunsuri // citește
    Afișate 1 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 4 total

06.02.17 00:29Efectiv in Evia nu e mare lucru de vazut. Este o insula cam anosta, pe alocuri parasita (da, cu cladiri si ferme parasite). La 60 km este atena+portul pireu. O manastire interesanta pe insula. Puteti merge la sf nectarie pe insula eghina (60 km pana la portul pireu + feribot 60 min). Fara [...]
    ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
    05.02.17 18:33@Alina53: Multumesc pentru ajutor!
    ÎN RUBRICA Acrotel Athena Pallas Village [Elea, Nikiti]
    25.06.14 23:02Colegul turbo are dreptate, am petrecut un concediu absolut minunat în apuseni, obiective multe de vizitat si foarte accesibile: groapă ruginoasa, rosia montană, cascade, satul lui cloşca, muntele găină etc. Super tare
    ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
    25.06.14 07:20Noi am fost cu un bebe de 2 ani la Sovata, e ok stațiunea pentru un concediu în echipa extinsa :). Dacă sunteți un pic mai pretențioși mergeți la balaton sau la unguri, dacă nu e ok la sovata
    Afișate 4 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.