50-60 ani

SCRIS ÎN: 13.06.23 16:38
RUBRICA: 'Opționale' din Hammamet & Yasmine-Hammamet
SATISFACȚIE: 65.00%
Jun-2023Asa cum am scris in alt review, am fost cazati la Medina Solaria & Thalasso (vezi impresii), care este vis-a-vis de plaja, langa port si in zona centrala a statiunii. Despre excursii: Exista la hotel un tip care vindea diverse excursii: atv-uri pe dune, plimbari cu camile, plimbari cu [...] + 24 poze citește
  • MG - Selectat ca MiniGhid AmFostAcolo

PAHotel bun in Yasmine-Hammamet

SCRIS ÎN: 12.06.23 10:06
RUBRICA: Medina Solaria & Thalasso Resort
SATISFACȚIE: 76.00%
Jun-2023Hotelul este clasificat la 5*, are o certificare la intrare, dar este din 2014. Interiorul si exteriorul sunt ingrijite, dar nu foarte noi. Am vazut ca pe afara varuiesc tot timpul, ca sa arate bine. Am ales aceasta cazare, dupa ce am citit mai multe impresii pe siteurile de calatorii si am [...] + 11 poze citește

SBPAVacanta placuta in Side

SCRIS ÎN: 29.05.22 16:17
RUBRICA: Diamond Elite Hotel & Spa [Colakli]
SATISFACȚIE: 84.00%
May-2022Am ales acest hotel pentru ca era adult only. Am ajuns la hotel foarte tarziu, vineri, 20 mai, in jur de 23:30. Am avut un charter care pleca din Bucuresti la 18:00, se ducea intai la Cluj si sosire in Antalya pe la 21:30. La hotel ne-am cazat rapid si am mai avut 15 minute timp sa mancam o [...] + 7 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Hotel Hart 4*, Timisul de Sus

SCRIS ÎN: 23.10.19 23:06
RUBRICA: Hart Hotel
SATISFACȚIE: 49.50%
Oct-2019Hotel gol, au doar grupuri de straini, cu autocarul, care stau o noapte. Bufet sudez foarte slab; daca n-au grup in ziua aia, negociezi cu bucatarul. Mesele de pranz si seara, doar tip bufet suedez, pret standard 45 de lei. Daca nu-ti place (mie nu mi-a placut ce aveau intr-o seara) si am zis sa [...] citește

Paste 2019 la Estreya Palace

SCRIS ÎN: 02.05.19 14:57
RUBRICA: Estreya Palace Hotel
SATISFACȚIE: 43.50%
Apr-2019Am fost de Paste, cu all inclusive. Mancarea in general de proasta calitate, se termina repede, veneau foarte tarziu sa mai aduca. Berea si cafeaua se terminau la fel de repede si uneori trebuia sa te duci la bar ca sa mai iei. Piscina de afara cu apa termala calda, dar foarte putine [...] citește

Weekend la Hotel Zan - Voineasa

SCRIS ÎN: 26.06.17 09:34
RUBRICA: Zan Hotel [Voineasa]
SATISFACȚIE: 66.88%
Jun-2017Am fost weekendul acesta, pe 25 Iunie. Rezervarea am făcut-o prin Booking. Impresii generale: cele 4* sunt exagerate; doar dimensiunea camerelor amintește de 4*; prima impresie la intrarea in hotel m-a cam pus pe gânduri - usa de la intrare de lemn, ieftină și roasa de câini. La Recepție [...] citește

Taverna Irene - multa mancare, calitate mediocra

SCRIS ÎN: 04.06.17 10:35
RUBRICA: Unde mâncăm? Taverne în Potos
SATISFACȚIE: 82.50%
Jun-2017Am mancat la taverna Irene de cateva ori anul trecut si doar odata anul acesta, la inceput de iunie... Am sa fac o comparatie cu plusuri si minusuri: Plusuri: - Mancare multa; - Pret bun; - Primesti din partea casei desertul si chiar mai mult; - Servire rapida (mai putin in varful de [...] citește

Hotel KA PA HI - Pefkari - locatie modesta

SCRIS ÎN: 04.06.17 09:32
RUBRICA: KA.PA.HI. Beach Hotel [Pefkari]
SATISFACȚIE: 43.00%
Jun-2017Am stat 2 nopti, 1-3 iunie, fiind nevoiti sa ne mutam din Potos, Hotel Potos, din cauza unei incurcaturi facute de [... agenție ] - editat WM Hotelul este vis-a-vis de plaja, pe partea cealalta a drumului de faleza. Are camere la etajele 1 si 2. Plaja ese cu nisip - nu foarte fin, iar in apa [...] citește

Potos, Hotel Potos, sfârșit de mai 2017

SCRIS ÎN: 01.06.17 21:41
RUBRICA: Potos Hotel
SATISFACȚIE: 77.50%
May-2017Am făcut rezervarea încă din decembrie 2016 - nu mai aveam rabdare, prin [...]. Ni și-au părut bine 40 E/zi cu mic dejun inclus. Am primit voucherele de la [...] prin ianuarie. 2017 și am stat liniștit că avem rezervare. Când am ajuns, pe 27 mai... surpriza! Cei de la Hotel Potos nu [...] + 1 poze citește

total 9 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 10 total

15.06.23 16:30@mprofeanu: Ar mai fi de adaugat despre internet: - Pe aeroport am luat cartele Orange (era singurul deschis cand am ajuns) - 10G = 8Euro, valabilitate 30 de zile; pe site la orange. tn sunt si altele mai ieftine, dar aici nu le vindeau; in 7 zile n-am consumat mai mult de 2-3G - La hotel [...]
LA REVIEW Hotel bun in Yasmine-Hammamet - scris de mihais68 în rubrica Medina Solaria & Thalasso Resort
14.06.23 10:38@Mirinda: Am avut camera side View, dar am primit cu vedere directa la mare. Probabil a ajutat și faptul că am pus tips in pașapoarte, dar și pentru că era pe la 50-60% din capacitate. In zona puține hoteluri deschise. Se vede că plaja era goală în afara barului din dreptul nostru. Nu [...]
13.06.23 07:50@nicole33: Am fost asigurati ca sunt alge, si n-au nimic de a face cu camilele. N-am vazut camile in zona, sunt doar caii pe strada in nenumaratele "calesti" - calesh cum le spun ei. In plus fecalele de camila sunt mai mici si miros.
13.06.23 07:45@nicole33: - La receptie pentru o camera buna si bine pozitionata, ceea ce s-a si intamplat, dar si pentru alte informatii utile, pe care altfel nu le primesti. Am patit asta la turci, necotizand la receptie. - Ne-am plimbat si prin magazine si prin statiune sau port, dar este foarte mica. In [...]
12.06.23 19:44@webmasterX: Da, pretul este pentru o camera si 2 persoane, multumesc pentru corectie. Am fost un grup de 6 persoane in 3 camere si pretul trecut trebuia inmultit cu 3. Greseala mea.
12.06.23 19:41@webmasterX: Da, pozitionarea este corecta.
12.06.23 19:38@artemisa24: Chiar 4 mai plinute!
20.06.22 10:27Am stat în Sozopol trei nopti, de vineri până luni și am fost la câteva restaurante in zona, atât în orașul vechi cat și cel nou. Am fost ieri, duminică seara sa luam masa la Moara de vant. Locația este foarte buna, pe malul marii, ambianță rustica, [...]
LA REVIEW Restaurant 'Moara de vânt' - Sozopol - scris de iulianic în rubrica Unde mâncăm în Sozopol
30.05.22 11:17@Yoda: Nu pot sa-l beau, cum nu-mi place nici ouzo de la greci
LA REVIEW Vacanta placuta in Side - scris de mihais68 în rubrica Diamond Elite Hotel & Spa [Colakli]
26.06.17 09:44@webmasterX: Aceeași experiența neplăcuta cu Tochitura, in plus sosul nu conținea nici un condiment (măcar usturoi puteau pune), in schimb avea ulei din belșug. In schimb un păstrăv prăjit a fost foarte bun.
LA REVIEW Restaurant Zan - Retete modificate ce devin ridicole - scris de gaparom în rubrica Unde mâncăm în zona Voineasa?
Afișate 10 ecouri

3. Solicitări CMR trimise // 3 total

TUNISIA Tunisia inceput de iunie

23.02.23 06:52Buna ziua, Dorim sa merge prima data in Tunisia anul acesta la inceput de iunie. Dorim un hotel aproape de plaja, mancare si bautura bune (AI, sau UAI, suntem deschisi la bucatariile exotice). Suntem doar adulti si nu cautam neaparat hotel cu aquaparc. Bugetul aproximativ 1200E/camera, care poate [...] // 5 răspunsuri // citește

ROMÂNIA Corbu 2017

19.07.17 21:50Buna ziua, A fost cineva in Corbu, pe plaja, cu cortul, anul acesta? Care sunt conditiile? Taxe? Se parcheaza tot in afara plajei? // 2 răspunsuri // citește

BULGARIA KITEN (Burgas/Sud) - Plaje/locatii in jur

29.06.17 21:51Salut pe toti cei care au fost in Kiten si ne pot ajuta. Noi mergem pe 12 august, este prima data, stam la un hotel de 3* Avenue, dar am vrea a descoperim locatii frumoase in jur. De obicei mergem la alta plaja in fiecare zi (dimineata), iar seara loco. In plus recomandari de restaurante [...] // 4 răspunsuri // citește
Afișate 3 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 22 total

17.08.20 16:47@Ccucu: Anul trecut am stat printre altele la Madara, unde mancarea a fost exceptionala ca si calitate si diveristate. E adevarat ca hotelul e departe de plaja si am fost si la inceput de sezon. In rest, am mai fost prin 5-6 hoteluri la Nisipuri cu AI si mancarea a fost mediocra si cam la fel. [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
17.08.20 15:58@Ccucu:  De curiozitate la ce hotel sunteti?
17.08.20 13:18Puteti merge in Balcic, la un hotel de pe promenada, balcon, vedere la mare, dar fara all inclusive -nu merita oricum. ​Statiunea era destul de libera la inceput de august. Sunt multe restaurante pe faleza (si nu numai), cu muzica de bun gust seara, iar mancarea e mult mai buna ca la all [...]
31.01.20 19:03@Enki: Puteți sa mergeți la plaja la Limenas beach sau Karnagio. Pentru o baie și o bere dupamasa, sunt ok.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
31.01.20 17:35@Enki: Este un magazin cu bijuterii din aur si argint: google.com/maps/place/Iri ... 52!4d24.5515358, veti primi pliante la urcarea pe feribot in Keramoti. Mai au un magazin mai mic in Limenas. Daca aveti timp sa intrati si in interiorul insulei, va recomand Kastro. Luati ceva lejer la taverna [...]
31.01.20 16:30@Enki: Limenas e capitală și cea mai mare localitate. Are cea mai mare zona pietonala cu magazine, dar majoritatea sunt cu suveniruri chinezești. Oricum e o zona mult mai mare de plimbare, sunt și multe terase, e un muzeu de văzut, un Jumbo mai mic, un Masoutis. Plajele nu sunt prea bune [...]
14.11.19 20:08Am fost cativa ani la rand in aceasta zona, de la Limenas la Potos (vezi impresii), am stat in diferite locuri, cu masina, umbland din plaja-n plaja. Ne-a placut cel mai mult la Skala Prinos (ferry), plaja Aphrodite. Plaja cu o padure de pin in spate, 2 terase - recomand Karavouzis, foarte [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
30.07.19 18:31Salut, din experienta mea cand am fost in Halkidiki a doua saptamana din septembrie, apa a fost calda, dar am prins si 2 zile mai innorate, inclusiv ploi si vant mai puternic in unele nopti. Temperatura ziua nu a depasit 26 de grade, iar noaptea n-a scazut sub 15. Pentru sfarsitul lui septembrie [...]
22.07.19 20:25@Miram: Pai, daca citeai mai sus, vorbeam de campingul din Prinos. Despre el am scris pentru ca am intrat si am vazut. Despre altele nu vreau sa vorbesc " din auzite" .
11.07.19 09:17@marian lascu: Salut! UIta-te si aici: google.com/maps/place/Cam ... 45!4d24.5642592. Este intr-o padurice, chiar pe malul marii. Am stat de mai multe ori in Prinos, pentru ca ne-a placut foarte mult plaja Afrodita, care este chiar langa camping si se poate ajunge si cu masina in spatele plajei [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
17.05.19 21:05@caesar_ave: Bacsis poti da si in lei, am facut-o de multe ori si n-am vazut ospatar care sa nu zambeasca!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
17.05.19 21:01@nicolass75: Folosesc cardul mereu, nu am avut nici un incident. Nu inteleg ce probleme poti avea atata timp cat il folosesti intr-un bancomat la fel ca in RO. E bine sa ai si alternative in cash - eu iau euro, n-am intalnit bulgar care sa nu-i accepte!
17.05.19 13:22Acuma daca ne uitam sa castigam 5 bani la 1 leva... Te costa mai mult sa alergi pe la casele de schimb... Parerea mea!
17.05.19 08:21@RAlexandra: Buna Alexandra, Eu folosesc cardul si scot de la banca de la ei ceva cash pentru cazul cand nu merge cu card. Daca ajungi la Balcic, poti plati cu leva, lei, euro sau card! Cand te intorci trebuie sa platesti taxa de pod (daca treci pe la Giurgiu - sa ai 4 leva sau 2 euro. Vigneta [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
20.06.18 19:15@Lauriycka: Ferry Keramoty - Thasos - 22E masina si 4E/persoana - ionie 2018
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
14.05.18 18:14@nicoleta glavan: Traseu: Girgiu, Veliko Tarnovo, Gurkovo, Nova Zagora, autostrada spre Sofia circa 30km pana in dreptul Stara Zagora, Dimitrovgrad, Haskovo, Kardjali, granita - Makaza, Komotini - se urca pe autostrada grecilorEgnatia Odos directia Xanti/Kavala/Salonic, dupa Xanti se paraseste [...]
20.07.17 11:57@adrianbogdan: Multumesc pentru informatii. Anul trecut nu puteai sa intri cu masina pe drumul paralel cu plaja - era bariera si o parcare semi-amenajata (de unde veneau hotii si furau din masini); erau wc-uri ecologice (infecte) si cateva chioscuri care vindeau bere/suc.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
16.07.17 19:53@adriansam: Nu uita de combustibil, la greci e sensibil mai scump. Ultima benzinarie (ok) ka BG: google MAPS
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
15.07.17 22:53@K_nu: De la București, prin Veliko Tarnovo, Starea (Nova) Zagora, Haskovo, Kardzali, Makaza, Komotini, Keramoti - traversare cu feribotul (45min și parcă 27eur - 2 persoane și mașina). Sunt 600 km până în Thasos. Drumul bun, nu foarte aglomerat, putina politie. Au pus radare fixe (bg) [...]
03.07.17 09:17Multumesc. Ati fost la plajele din sud de Kiten? Pare o zona cu foarte multa padure si plaje mai salbatice.
ÎN RUBRICA Descoperă Kiten
Afișate 20 răspunsuri / [22] total RSP scrise de mihais68 pe AFA. -» vezi toate aici:

3. Solicitări OFERTE personalizate // total 2

• 24.02.23 17:29: TUNISIA — ne gandeam la 1. - SENTIDO BELLEVUE PARK, 2. - MEDINA SOLARIA THALASSO, SOUSSE PEARL MARRIOT RESORT & SPA, dar astept sugestii