50-60 ani

SCRIS ÎN: 16.01.24 08:58
RUBRICA: One Shot Recoletos 04 Hotel
SATISFACȚIE: 98.00%
Dec-2023Am ales să fac Anul Nou în Madrid, în celebra piață Puerta del Sol. Atmosfera din piață este diferită de cea din România. Nu există muzică de niciun fel, iar la ora 12 sunt circa 5 minute de artificii care nu pot ține comparația cu cele de acasă - artificiile de pe Lacul Morii, [...] + 4 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Perfect pentru familie cu copii și la pachet obligatoriu cu vizitarea Veneției!

SCRIS ÎN: 23.07.23 14:02
RUBRICA: Vacanța în Veneţia
SATISFACȚIE: 95.00%
Jul-2023Lido di Venezia este stațiunea cu plaja a Veneției. Este o plaja cu nisip fin, largă, cu scoici și apă potrivită pentru copiii mici, fiind pe o distanță lungă puțin adâncă. Cât am stat noi, apa a fost caldă-ceai, fără valuri. Plaja și stațiunea sunt dominate de italieni, în [...] + 4 poze citește

Scumpa de Barcelona

SCRIS ÎN: 29.08.22 14:15
RUBRICA: Descoperă Barcelona
SATISFACȚIE: 97.50%
Aug-2022Hola! Înainte de a pleca 5 zile la Barcelona (în cuplu) m-am interesat pe net, în special Youtube, despre cum se circulă prin oraș, ce muzee nu trebuie scăpate etc. Concluzionând: 1. am folosit carul de călătorie T-Familiar, 10 euro, 8 călătorii. Merge pe metro, bus, tramway si [...] citește

PAVacanta de lux la 2 Mai grecesc

SCRIS ÎN: 11.08.21 13:57
RUBRICA: Alexandros Apartments Hotel [Agia Marina]
SATISFACȚIE: 80.00%
Aug-2021Am ales Alexandros Apartments in graba, fara mult research. Atentie, exista 3 Aleksandros: Hotel (nu e cazul aici), Studio & Apartments (nu e cazul aici) și Apartments. Aleksandros Apartments (din Agia Marina) nu are piscină și nici wifi. In 7 zile zile de cazare nu ne-am intalnit cu [...] citește

PADe evitat

SCRIS ÎN: 27.08.19 19:38
RUBRICA: Villa George
SATISFACȚIE: 76.88%
Aug-2019Anul acesta am fost după mai mulți ani din nou în Grecia. Am ales o deplasare cu avionul, în locul unei obositoare cu autocarul. A fost să fie insula Rodos, stațiunea Falikari. Insula Rodos, cu orașul vechi din capitală, stațiunile Falikari sau Lindos sunt excelente opțiuni pentru o [...] citește

Vizita in Berlin

SCRIS ÎN: 08.10.18 17:56
RUBRICA: Vacanța în Berlin
SATISFACȚIE: 98.75%
Oct-2018Am plecat spre Berlin cu scopul de a vedea pentru prima oară o expoziție de mașini retro. De fapt, a fost mai intim decât atât, Motor World Classic 2018 fiind de fapt o vizită printre pasionatii automobilului. Aici gazdele te serveau cu câte o cupă de șampanie, îți rezonau în urechi [...] + 3 poze citește

Evadarea lusitană

SCRIS ÎN: 06.07.18 11:41
RUBRICA: Vacanța în Lisabona și împrejurimile sale
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2018Intrat într-un soi de obișnuință personală, un fel de plăcere vinovată, anul acesta am ”profitat” de concertul de adio al lui Ozzy Osbourne (No more tours, sanchi) și am vizitat Lisabona. În general, despre portughezi știam că sunt un fel de români în oglindă, că gramatica [...] + 4 poze citește

Weekend Paris

SCRIS ÎN: 12.11.17 20:59
RUBRICA: Centre Ville Etoile Hotel
SATISFACȚIE: 98.00%
Nov-2017Salutare, Mi-am facut un obicei in a lega vizite scurte intr-un oras european de cate un eveniment muzical, sau vice-versa. De data a fost Parisul si spectacolul Notre Dame de Paris. Show-ul de la Palais de Congres este o continuare a succesului de acum 20 de ani, moment artistic definitoriu [...] citește

Vizita Milano

SCRIS ÎN: 12.05.17 19:24
RUBRICA: Descoperă Milano
SATISFACȚIE: 96.25%
May-2017Salutare tuturor, In perioada dintre Crăciun si Revelion, mi-am făcut un obicei sa caut un concert musical din anul ce urmează, și pe care sa-l leg de o vizita în orașul in care are loc evenimentul. Anul asta a fost cazul celor de la Il Volo si a orașului Milano. Deși acum vreo 2 ani [...] + 4 poze citește

Vacanta Rotterdam si Haga

SCRIS ÎN: 13.08.16 22:09
RUBRICA: Grand Central Hotel
SATISFACȚIE: 91.00%
Aug-2016Salut, am fost 4 zile la Rotterdam, ajungand acolo cu avionul via Amsterdam, si cu trenul. Eu nu am reusit sa gasesc o legatura directa Bucuresti - Rotterdam, totul a fost ok. Cazarea am retinut-o de pe internet, la pachet cu biletele de avion si asigurarea turistica, prin gotogate.com. Hotelul [...] + 5 poze citește

Hotel ieftin, central si curat

SCRIS ÎN: 19.07.15 10:46
RUBRICA: Viennese Due Hotel
SATISFACȚIE: 95.00%
Jul-2015Inițial rezervasem online - budgetplaces.com- la Evergreen B&B dar la fața locului ne-au mutat la Viennese Due, pe aceiași stradă, în zona Gara Termini. Din România am venit cu Blue Air, totul a fost ok, inclusiv emoțiile cu dimensiuniile valizelor, greutatea sub 10 kg etc. De la [...] + 4 poze citește

Concediu ok

SCRIS ÎN: 13.08.12 14:19
RUBRICA: Yonca Apart Hotel [Yavansu]
SATISFACȚIE: 91.00%
Aug-2012Salut, Hotelul Yonca se afla in sudul orasului Kusadasi, intr-o zona de vile si hoteluri. Magazine si terase veti gasi mai greu, majoritatea sunt grupate in centrul orasului Kusadasi. Acolo se ajunge cu un maxi-taxi, costa 1 euro/calatoria si face cam 20-30 de minute, in functie de trafic. [...] + 2 poze citește

total 12 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 10 total

05.10.22 15:49Salut, plaja cum este? Nisip fin, scoici, pietre in apa? Murdarie (chistoace, gunoi)? Multumesc
LA REVIEW Litus Roma Hostel - scris de Nicu în rubrica Litus Roma Hostel [Lido di Ostia]
28.08.19 08:57@maryka: am fost plăcut impresionat de orașul vechi din Rodos și Lindos. La semi-decepții aș pune plajele Ladiko și Anthony Quinn (mult prea multă piatră pentru gustul meu)
LA REVIEW De evitat - scris de vali65 în rubrica Villa George
28.08.19 08:27Mda, ce sa mai zic... Asta era în 2015... oricum sper ca suntem de acord, Faliraki e o stațiune fermecătoare!
10.10.18 14:44@valentinag: Eu am in plan Munchenul! Simt ca acolo e Germania adevarata! Aici in Berlin era un restaurant cu numele Munchen, unde era aglomeratie mereu si toata lumea venea imbracata traditional, barbati in spilhoizeni si femeile in rochile acelea cu decolteu inflorat!
LA REVIEW Vizita in Berlin - scris de vali65 în rubrica Vacanța în Berlin
06.07.18 23:04@elviramvio: Da, cu Ozzy asa cred si eu! Altfel frumos parcul Amaliei, daca mai ajung prin Lisabona, sigur pierd o dupa amiaza pe acolo! Oricum mi-a placut ideea lor cu bipolaritatea asta turistica: Amalia Rodriguez si Fernando Pessoa!
LA REVIEW Evadarea lusitană - scris de vali65 în rubrica Vacanța în Lisabona și împrejurimile sale
06.07.18 19:58@Radu Tudoran: ehei, Ozzy arata foarte bine! Se mai retrage de vreo cateva ori! Din pacate, Rob Halford de la Judas Priest din deschidere, arata imbatranit rau de tot!
13.11.17 22:43@Aurici: râdeam cu nevasta-mea, și ii spuneam ca viitoare ieșire o facem la Sofia sau Tirana, măcar asa la întoarcere Bucureștiul o sa ni se para Paris!
LA REVIEW Weekend Paris - scris de vali65 în rubrica Centre Ville Etoile Hotel
15.08.16 12:40@Mihai18 - am vazut Amsterdamul acum vreo 2 ani, si desigur e altceva decat Rotterdam. Altfel, am fost si la ocean, la Kurhaus Hotel, dar recunosc ca m-am ametit in tarife de bilet pentru metrou, tramvai sau autobuz, cand de Rotterdam, cand de Haga...
LA REVIEW Vacanta Rotterdam si Haga - scris de vali65 în rubrica Grand Central Hotel
14.08.16 22:34@mishu - Multumesc pentru interes
19.07.15 12:37@webmasterX - ok, pozitie corecta
LA REVIEW Hotel ieftin, central si curat - scris de vali65 în rubrica Viennese Due Hotel
Afișate 10 ecouri

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise // 3 total

01.03.23 15:22@carmenmo: Noi (tot 50+) am fost acum 2 -3 ani la Agis Marina si ne-a placut foarte mult. Am descoperit si un roman din Cluj care avea o carciumioara (langa Epis Hotel), foarte simpatic. Altfel plaja si marea sunt excelente (fara pietre, neaglomerate). In Chania se ajunge cu un autobuz, cursa [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
17.09.15 09:11@cristina47 - Salut, eu am fost cu familia (2+1) la Roma in august si am gasit cazare de pe budgetplaces.com la vreo 30 euro/noapte (in zona garii Terminus). vezi impresii Mult mai ieftin imi spuneau altii ar fi prin diferite grupuri confesionale catolice, cu gazduire la manastirii de pe centura [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ITALIA
19.07.15 22:16salut, ce am observat eu in mica mea vacanță la Roma este faptul că se organizau niște excursii de o zi, maxim 2 și costau de persoană cam așa: Pompei-Capri=150 euro sau Milano (Expo) = 250 euro. Oricum, cineva care stă în Italia v-ar putea ajuta cu tips-urile necesare... Baftă! PS [...]
Afișate 3 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.