--- ? ---

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 02.04.12 VIZUALIZĂRI: 5888

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 33 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 33 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

Experienta dezastruoasa!

SCRIS ÎN: 11.09.14 11:23
RUBRICA: Domeniul Greaca Resort [Greaca, GR]
SATISFACȚIE: 49.00%
Aug-2014Bine v-am regasit. Am sa imi re-incep povestirile de prin vacante cu o experienta pe care sper sa nu o mai traiesc in concediu o experienta care sper sa va raspunda semnelor de intrebare (daca mai aveati) in legatura cu acest resort! In primul rand mentionez ca este o locatie cu 5 margarete nu [...] + 11 poze citește

MGSBUn orasel pe care nu trebuie sa il ratati!

SCRIS ÎN: 13.12.12 11:56
RUBRICA: Descoperă Vrsac
SATISFACȚIE: 100.00%
Dec-2012Pentru inceput rog webmaster sa seteze o zona cu Vrsac. La orase Vojevodina nu am gasit Vrsac asa ca am bagat Zrenjanin fiind foarte apropiat. Chiar daca mai am ceva review-uri restante cu orase europene si nu numai cu mare incarcatura turistica am decis sa va trimit de aici din Serbia [...] + 32 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBPasiti intr-o lume cu adevarat speciala

SCRIS ÎN: 06.12.12 22:04
RUBRICA: La pas prin Ierusalim
SATISFACȚIE: 100.00%
Sep-2012Inainte sa imi fac bagajele sa plec in Serbia am zis sa va las un moment special despre un loc cu adevarat minunat . Cu aproximativ 800.000 locuitori, orasul sfant sau Ierusalimul (candva considerat centrul lumii) adaposteste trei dintre cele mai venerate locuri din lume: Biserica Sfantului [...] + 37 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBUn pamant cu adevarat special

SCRIS ÎN: 03.12.12 22:15
RUBRICA: Descoperind Israelul
SATISFACȚIE: 96.25%
Sep-2012De mult vroiam sa ajung sa vizitez Israelul si iata ca am reusit sa ajung insa din pacate doar pentru 2 zile. Recomand o excursie organizata cu ghid roman si o excursie intinsa pe mai multe zile sa aveti timp sa va bucurati de fiecare loc pe care il vizitati. Chiar daca va place marea, chiar daca [...] + 20 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBAtena - o destinatie superba care nu trebuie ratata

SCRIS ÎN: 30.10.12 20:48
RUBRICA: Vacanța în Atena
SATISFACȚIE: 96.25%
Sep-2012Am profitat de cele 2 zile in Atena si am zis sa facem prima data un tur rapid apoi ziua 2 sa vizitam ,,mai atent". Astfel din experienta pe care am capatat-o va impartasesc sa fiti si voi cat mai eficienti. In prima zi am zis sa luam un CitySightSeeing ceea ce ni s-a parut o metoda foarte buna [...] + 33 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBUn hotel excelent din toate punctele de vedere

SCRIS ÎN: 26.10.12 18:40
RUBRICA: Hermes Hotel
SATISFACȚIE: 95.00%
Aug-2012De la aeroportul din Atena am luat un taxi (taxiurile sunt foarte ieftine in Atena si in Grecia asa ca daca aveti multe bagaje nu se merita sa tot schimbati autobuze, metrouri etc) si am platit 25 de euro. Sunt foarte ok (mari, cam toate sunt Skoda Superb cu portbagaj f mare) intram chiar 4 pers + [...] + 13 poze citește

O alegere foarte buna

SCRIS ÎN: 04.09.12 16:18
RUBRICA: Business Conference Center & Spa Hotel
SATISFACȚIE: 91.00%
Jul-2012Trebuia sa ajungem la Targu Mures si am zis sa dam o fuga de 2,3 zile. Am cautat un hotel ok cu piscina cu zona de relaxare (preferatele noastre) si am dat de acest hotel. Camera pe noapte este 200 de ron (camera dubla) cu mic dejun si acces la facilitati. Noi ne-am luat un pachet foarte [...] + 13 poze citește

SBUn vis devenit realitate (2) // Prima zi pe mare

SCRIS ÎN: 03.08.12 15:54
RUBRICA: Croaziere cu Pacific Princess
SATISFACȚIE: [fara note]
Jul-2012urmare de aici Prima zi de croaziera a fost si prima zi petrecuta pe mare pe o nava de croaziera cu asa anvergura pentru noi asa ca nu stiam mai nimic desi ne-am documentat cu foarte mult timp inainte, foarte temeinic insa daca nu traiesti pe viu o astfel de experienta nu ai cum sa realizezi ce [...] + 5 poze citește

SBUn vis devenit realitate

SCRIS ÎN: 31.07.12 16:26
RUBRICA: Croaziere cu Pacific Princess
SATISFACȚIE: 97.00%
Jul-2012Am ales aceasta croaziera dupa multe documentari, oferte, schimbari etc si am ales Princess Cruises pentru istoricul imaculat al acestei companii si pentru ca este frecventata in special de americani, canadieni si europeni din Germania, Spania. Noi am fost singurii romani si din cate am vorbit cu [...] + 23 poze citește

Un hotel de top

SCRIS ÎN: 09.07.12 19:49
RUBRICA: Clermont Hotel
SATISFACȚIE: 98.00%
Jun-2012Bun. Nu am mai scris de mult si am ramas dator cu vacanta de la Covasna. Va impartasesc prima data impresia despre Hotel Clermont apoi voi reveni cu zona respectiv statiunea. (vezi impresiile despre zona Covasna aici - nota webmaster) Hotel Clermont este cu siguranta unul dintre cele mai [...] + 27 poze citește

MGSuperba zona a Covasnei

SCRIS ÎN: 09.07.12 18:34
RUBRICA: La pas prin (orașul) Covasna
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2012Covasna sau statiune celor 1000 de izvoare este un loc foarte frumos din tara noastra pe care am ajuns sa il vizitez abia acum. O localitate imprejmuita de munti Vrancei in depresiunea Brasovului unde se ajunge relativ usor (este la @ 60 km de Brasov). Din Brasov se ajunge pana la Covasna pe [...] + 21 poze citește

SBO zi petrecuta altfel

SCRIS ÎN: 26.06.12 18:11
RUBRICA: Aquapark Aqua Magic
SATISFACȚIE: 83.75%
Jun-2012Ne-am gandit ca o zi din sejurul nostru de la mare sa o dedicam aqua-parcului si pana la urma nu am regretat. Este dragut insa totul parca merge in jos, in loc sa renoveze si sa faca mai frumos sa aduca ceva nou totul este lasat la fel. Se ajunge usor Aqua-Magic e la granita intre Constanta si [...] + 24 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBRaport calitate pret - excelent!

SCRIS ÎN: 25.06.12 19:17
RUBRICA: Complex Mediteranean (ex Mercur-Minerva)
SATISFACȚIE: 92.00%
Jun-2012Bun, am revenit din sejurul de la mare si asa cum am promis revin cu detalii despre complexul Mercur Minerva. Personal (si ca grup) ne-am simtit foarte bine. Inainte sa incepeti sa cititi aceste randuri sau sa mergeti la acest complex (sau oriunde altundeva) trebuie sa va ganditi la pretul pe care [...] + 40 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBUn loc impresionant in Barcelona! / Mercat de la Boqueria.

SCRIS ÎN: 19.06.12 18:48
RUBRICA: 'Must see' în Barcelona
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2012M-am decis sa va scriu un review poate mai atipic dar daca ajungeti la Barcelona nu ocoliti aceasta atractie. Mercat de la Boqueria este un ,,altar inchinat gastronomiei" ceva impresionat si greu de imaginat daca nu ajungeti acolo. Situata pe artera principala a Barcelonei (RAMBLA) piata este [...] + 12 poze citește

Superba gradina Zoo

SCRIS ÎN: 19.06.12 14:52
RUBRICA: Zoo Barcelona
SATISFACȚIE: 97.50%
Jun-2012Fac o pauza din sejurul de la mare si asa cum am promis revin cu review-ul despre Gradina Zoologica din Bacelona. O gradina superba peste cea din Viena dupa parerea mea. Se ajunge cu metroul foarte usor pe linia galbena statia Ciutadela Vila Olimpica iesiti si foarte aproape de gura de metrou [...] + 26 poze citește

SBBarcelona cu un bilet de metrou!

SCRIS ÎN: 15.06.12 13:22
RUBRICA: Descoperă Barcelona
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2012Fiind a 3-a oara in Barcelona si deja intrandu-mi la inima am zis sa va scriu un review mai altfel avand in vedere ca sunt multe review-uri foarte bune legate de acest oras. Va propun vizitarea Barcelonei asa cum am facut-o noi de data aceasta fara bani doar cu un bilet de metrou. Si am sa ma refer [...] + 19 poze citește

SBDragutel!

SCRIS ÎN: 14.06.12 12:58
RUBRICA: Port Aventura (parc de distracții & aquapark)
SATISFACȚIE: 88.75%
Jun-2012Cred ca trebuia sa incep cu parcul acvatic deoarece este sub cel de distractii si astfel era un mic preludiu. Desi este dragut si acesta nu se poate compara cu cel mare. Poposind 3 zile in Port Aventura am decis ca 1 zi sa o dedicam parcului acvatic. Parcul se deschide la ora 10, iar biletele [...] + 12 poze citește

SBSuper Magnific - review actualizat

SCRIS ÎN: 13.06.12 13:33
RUBRICA: Port Aventura (parc de distracții & aquapark)
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2012Bun, nu va mai zic cum se ajunge am scris si in review-ul anterior despre parc si in cel despre Hotelul Port Aventura deci nu are rost sa ma repet. Incep prin a va recomanda sa va cazati la unul dintre hotelurile parcului, nici nu va dati seama cate avantaje aveti: 1- 1 noapte de cazare + mic [...] + 26 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBAlegerea perfecta pentru parc!

SCRIS ÎN: 11.06.12 20:53
RUBRICA: Port Aventura Hotel
SATISFACȚIE: 93.00%
Jun-2012Intai de toate trebuie sa va spun ca este un hotel extraordinar mai ales daca vreti sa mergeti in super parcul de distractii Port Aventura. De asemenea este un hotel foarte bun pentru relaxare, plaja, mare. Face parte din lantul de hoteluri tematice arondate parcului (mai sunt El Paso, Gold River [...] + 17 poze citește

O alegere buna!

SCRIS ÎN: 11.06.12 10:57
RUBRICA: 08028 Apartments
SATISFACȚIE: 92.00%
Jun-2012Imi incep prezentarea despre Barcelona si ce am facut pe acolo prin a va povesti putin despre acest apartment-hotel. Dupa definitivarea excursiei am inceput sa caut cazare in Barcelona si dupa indelungi documentari am ales aceasta unitate. Am dat pe booking, pretul era 145 de euro pe noapte un [...] + 24 poze citește

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 33 revs încărcate de bogdanfifa -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 97 total

11.09.14 12:51@webmaster33:Da, este ok!
LA REVIEW Experienta dezastruoasa! - scris de bogdanfifa în rubrica Domeniul Greaca Resort [Greaca, GR]
11.06.14 14:13@webmaster: da este ok!
LA REVIEW O alegere super - scris de bogdanfifa în rubrica Meininger Hotel Vienna Downtown Franz
11.06.14 08:28@andreea_c: la intrare in parcuri
LA REVIEW Disneyland - date organizatorice - scris de MCM în rubrica Disneyland Paris (parc de distracții)
11.06.14 08:20@andreea_c: Sunt la intrarea in fiecare parc. 5 sau 10 € in funcție de dimensiune. Poti lasa pana cu 45 de minute dupa inchiderea parcurilor. Distracție placuta!
18.05.14 21:55@RBK11: multumesc frumos. ma bucur ca ti-a fost de mare ajutor. as mai avea multe destinatii in care am fost insa din pacate timpul si desfintarea sistemului de bonificare nu ,,m-au mai lasat" sa scriu! Un astfel de review imi ia cel putin 3 ore iar cand tragi linie pentru ce?
LA REVIEW Atena - o destinatie superba care nu trebuie ratata - scris de bogdanfifa în rubrica Vacanța în Atena
08.02.14 18:23@PISICAANA: salutare. Momentan sunt in Austria la ski insa cand revin o sa te ajut cu placere.
LA REVIEW Barcelona cu un bilet de metrou! - scris de bogdanfifa în rubrica Descoperă Barcelona
31.03.13 21:56@electrobobinaj1: salutare. merci frumos. sa te uiti si pe super magnific - review actualizat. eu te sfatuiesc sa mergi 3 zile in parc si in rest sa stai in barcelona. trenurile circula cam la 1,30 - 2 la unele ore si mai repede. Informatiile si pliantul cu orele le poti lua din gara de la [...]
LA REVIEW Magnific - scris de bogdanfifa în rubrica Port Aventura (parc de distracții & aquapark)
13.12.12 16:53Am uitat sa va spun. Chiar daca mergeti cu masina va recomand pe acolo sa va plimbati cu taxiul. Este ieftin si sunt seriosi (nu te plimba aiurea - noi cel putin am dat doar de oameni f ok). Cam cea mai lunga cursa aici ne-a costat 250 dinari adica 2 euro si putin.
LA REVIEW Un orasel pe care nu trebuie sa il ratati! - scris de bogdanfifa în rubrica Descoperă Vrsac
13.12.12 16:49@Andox: am sa pun cu placere deseara dupa ce venim de la meciul cu germania
13.12.12 16:45@webmaster13: avand in vedere ca lepa brena este reprezentativapentru sarbi este f ok
13.12.12 13:15@webmaster13: e foarte bine aleasa ilustratia muzicala. mersi!
LA REVIEW Pasiti intr-o lume cu adevarat speciala - scris de bogdanfifa în rubrica La pas prin Ierusalim
13.12.12 13:11@iulianic: foarte bune observatii. multumesc frumos!
13.12.12 13:06@haiduc: inca odata iti multumesc foarte mult
13.12.12 13:05@haiduc: merci mult, chiar sper sa il indeplinesc insa si daca nu castig la loto :))
LA REVIEW Un pamant cu adevarat special - scris de bogdanfifa în rubrica Descoperind Israelul
05.12.12 14:22@MCM: hehe :) lasa ca si tu ai ajuns in multe locuri inainte deci e o balanta in toate :) si eu am in plan: Londra, Belgia, Amsterdam, Tarile Nordice, Ceva locuri exotice, Sua, Mexic, Cuba si Australia: P insa e cam departe Australia si nu imi place sa zbor cu avionul pe distante mari :) Cam [...]
04.12.12 19:46@iulianic: Da intr-adevar e ceva insuportabil. Am zis si eu si noi ne-am lovit de aceasta problema. Am fost la Yardenit dar fiind pe graba (ne-a grabit foarte mult ghidul, de aceasta si recomandam o excursie de mai multe zile nu doar 2 cum am fost noi) nu am observat placuta. Le-am vazut doar pe [...]
04.12.12 19:22@MCM: cu siguranta
LA REVIEW Bruxelles - date organizatorice - scris de MCM în rubrica Descoperă Bruxelles şi împrejurimile
04.12.12 14:42@MCM: Ajung sa intru si eu doar inainte sa plec pe undeva si desi mai am de lasat vreo 5,6 impresii din locuri vizitate am dat un ochi pe paginile voastre (ale utilizatorilor pe care ii citesc cu placere nu ii mai trec pe toti). Din pacate reusesc asa greu sa mai dau cate un vot desi ati merita 10 [...]
04.12.12 14:33@alinaro: pfuu de mult imi doresc sa ajung si in partea asta a Europei. Cu siguranta o sa iti listez review-urile. Foarte foarte frumos. Bravo
LA REVIEW Imi pare bine de cunostinta, Copenhaga!! - scris de alinaro în rubrica Descoperă Copenhaga
04.12.12 14:27@alinaro: Merci. Ma bucur sa aud asta. Israelul e o tara superbasi merita asa cum spuneam 5,6 zile. Eu am fost cu vaporul deci nu stiu despre biletele din avion. Mama a fost cu avionul si la fel cum a zis iulianic sunt la fel niste controale duse la extrem insa trebuie intelesi avand in vedere ce [...]
Afișate 20 ecouri / [97] total ecouri scrise de bogdanfifa pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise // 3 total

BULGARIA Revelion in zona Razlog - Bansko

03.10.13 23:49Mi-am facut o pre-rezervare de revelion pe zona Razlog (hotel balkan jewel). Sunt in dubii daca sa o onorez sau nu. Exista restaurante in zona aceasta sau trebuie sa mergem in Bansko de fiecare data? In toata zona (inclusiv Bansko) sunt piscine interioare unde sa poti sa mergi (contra cost) sau [...] // 17 răspunsuri // citește

SERBIA Cu masina in Serbia - sfaturi, taxe, variante de traseu

02.12.12 23:28Buna. Saptamana viitoare vom merge in Serbia la Campionatul European de Handbal. Avem 2 nopti de cazare luate in Vrsac, 5 in Novi Sad si 3 in Belgrad. As vrea sa imi spuneti daca ati fost cu masina pe unde ati mers, daca sunt taxe de drum (eu vin dinspre Alba Iulia), daca imi puteti da tips-uri [...] // 16 răspunsuri // citește

Complex Mediteranean (ex Mercur-Minerva) Facem o noua sectiune la Mercur Minerva ?

24.05.12 13:43Buna, Facem o noua sectiune Mercur Minerva Family Club sau postam in continuare la sectiunea existenta Complex Mercur Minerva Family Club ( ex Fati Club ) Din cate am inteles cei de acum ziceau ca nu mai au nici o legatura si adresa este www.hotelmercurminerva.ro Eu voi merge la mijlocul lui [...] // 5 răspunsuri // citește
Afișate 3 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 12 total

28.01.14 21:58Foarte tare! Si noi mergem in Viena (unul dintrec orasele preferate vizitate de cel putin 10 ori asa ca te ajut cu placere) in 7 februarie (suntem in drum spre Ski) ! Pentru 3 zile cel mai important din punctul meu de vedere este sa va luati Viena Card (ai transport gratuit cu tranvai, tren sau [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați AUSTRIA
06.10.13 09:37DB-01-VIN - noi suntem 2 cupluri 27-33 de ani. ,,Problema" e ca noi vom pleca in luna de miere in noiembrie 10 si ajungem in tara in 7 decembrie apoi vreau neaparat sa merg 1 saptamana la campionatul mondial de handbal din Serbia. Daca o sa gasesc intelegere si dupa ce imi voi face ceva calcule [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați BULGARIA
05.10.13 14:31Va multumesc mult tuturor. Am citit toate impresiile si raspunsurile voastre m-au convins. Inca o data mi-am dat seama cat de importanta este aceasta comunitate. Mii de multumiri tuturor celor care ne-au ajutat prin raspunsuri iar DB-01-VIN sa stii ca o sa luam in calcul si varianta propusa de [...]
04.12.12 19:24@Nicu: iti multumesc mult de tot. e de real folos raspunsul tau, cu siguranta o sa respect legile si o sa vizitez Kalemegdan. Stam 3 zile asa ca avem timp pe langa meciuri si de vizitat. Cu tigarile nu e problema ca nu fumam. O sa revin cu detalii despre vizita noastra. Multumesc inca odata
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați SERBIA
03.12.12 21:52Am citit si o sa listez review-urile voastre deoarece sunt foarte utile la fel ca raspunsurile voastre la intrebare. Multumesc mult si promit sa revin cu detalii despre tot cand ma intorc
03.12.12 16:52@Chloe: danke;) o sa mergem si noi pe aceeasi firma
03.12.12 16:44da chiar super tare regula. la noi ar fi iesit circ mare. se abroga in cateva zile dupa validare :)) Am uitat sa va intreb de taxiuri? Eu in Belgrad mi-am facut rezervare in ,,Novi Belgrad" si as circula cu taxiul sa nu am grija parcarilor si sa beau un vin daca tot sunt renumiti pentru vinuri. [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați SERBIA
03.12.12 16:39Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri sunt f utile si chiar o sa am grija cu politia. Pe un site cu configurari de drumuri am vazut ca cel mai bine este sa merg pana in Resita si apoi sa ies la Moravita iar Vrsac este foarte aproape de granita. Ma gandesc ca sunt ok indicatoarele si acelea [...]
19.06.12 19:47Salut. Am scris un review despre 08028 apartaments din barcelona (vezi impresii). Te invit sa il citesti. E o alegere extraordinara. Am fost acum 2 saptamani 4 persoane. Pret foarte bun. Conditii de lux. Exact langa metrou.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați SPANIA
03.06.12 22:06Cu siguranta voi pune poze si voi detalia despre ce ne asteapta. Si eu cred ca totul o sa fie bine, la fiecare vacanta pe care o fac ma documentez foarte mult (sper sa nu fi gresit nici de data aceasta :) abia astept sa merg, pana atunci dau o fuga de 5 zile la Barcelona si Port Aventura
ÎN RUBRICA Complex Mediteranean (ex Mercur-Minerva)
24.05.12 12:34Mi-am facut rezervare pentru cateva zile din 18.06, am sa merg sa vad cum arata complexul si voi reveni cu detalii si poze despre tot
24.05.12 12:32Mi-am facut rezervare pentru cateva zile din 18.06, am sa merg sa vad cum arata complexul si voi reveni cu detalii despre tot
Afișate 12 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.