[avatar nesetat]

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 18.06.11 VIZUALIZĂRI: 9516

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 78 total

Notă: Mai jos sunt afișate doar cele mai recente 20 din total 78 impresii -- pentru a le consulta pe TOATE, click aici:

MGSBSpre Varful Piatra Craivii, Muntii Trascau. Pitoresc. Extrem de pitoresc.

SCRIS ÎN: 01.11.23 15:15
RUBRICA: Drumeții în Apuseni
SATISFACȚIE: 100.00%
Oct-2023Traseu: Sat Poiana Galdei- Paraul Bulzului- Piatra Bulzului- Vf Piatra Craivii (1083m) si retur Durata: 9 ore dus-intors cu tot cu pauze Marcaje: banda rosie + triunghi rosu+ punct albastru Dificultate: mediu in general, dar urcarea spre varf grea Nu am mai fost in Apuseni de cativa [...] + 17 poze citește

Carari de povesti spre Taul Portii

SCRIS ÎN: 15.09.23 15:52
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2023Circuit in Retezat: Carnic – Cascada Maria Magdalena -Cabana Gentiana – Lacul Pietrele-Curmatura Bucurei – Taul Portii – Poarta Bucurei – Saua Retezatului – Valea Stanisoarei –Lacul Stanisoara- Cabana Pietrele – Carnic. Marcaje si timp parcurgere: Carnic (1005 m) – Cabana [...] + 17 poze citește

MGSBPAKrk - insula plajelor cu apa de cristal

SCRIS ÎN: 17.08.22 08:29
RUBRICA: La pas prin insula Krk
SATISFACȚIE: 100.00%
Jul-2022Nu am mai fost pana acum in Croatia niciodata. Eram mereu reticenta din cauza faptului ca lipseste nisipul pe plajele lor si nu eram chiar ok cu gandul ca toate plajele sunt cu pietricele. Dar anul acesta am simtit nevoia sa merg intr-un loc nou, intr-o tara diferita, asa ca mi-am asumat de la [...] + 26 poze citește

SBÎn cautarea Tăurilor din Valea Rea

SCRIS ÎN: 22.06.22 08:48
SATISFACȚIE: 97.50%
Jun-2022Traseu tip circuit: Carnic - Cascada Maria Magdalena - Valea Rea - Taurile din Valea Rea - Zanoagele Galesului - Lacul Gales - Taul dintre brazi - Carnic Durata circuit: 10:30 h cu tot cu pauze am facut noi (la Lacul Gales 45 min pauza, in rest pauze mici, de 10-15 min) Marcaje: Carnic-Banda [...] + 18 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBTraseu in Retezat: Carnic – Lacul Gales. Ma bucur ca te-am ales, carare minunata!

SCRIS ÎN: 20.09.21 01:28
SATISFACȚIE: 100.00%
Sep-2021 Traseu : Carnic (1020 m) – La Oboare (1800 m) - Lacul Gales (1990m) – Taul dintre brazi (1710 m) – Cascada Lolaia – Carnic Durata traseu : 8 h (dus-intors cu o ora pauza la Lacul Gales) Marcaj : banda albastra + triunghi albastru + triunghi rosu+ punct rosu Dificultate: [...] + 15 poze citește

SBSithonia, frumusete salbatica la malul Marii Egee

SCRIS ÎN: 25.08.21 15:48
RUBRICA: Descoperă Sithonia
SATISFACȚIE: 90.00%
Jul-2021Inca sunt cu gandul la vacanta din iulie, asa ca vreau sa impart cu voi cateva impresii despre aventura noastra. Am ales Sithonia deoarece imi doream ca prima vacanta a fetitei noastre in Grecia sa fie tot la Marea Egee, exact cum a fost si a noastra in urma cu multi ani, in Thassos. Si imi doream [...] + 16 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBTraseu Balea Lac - Vf Moldoveanu (2544 m) si retur in aceeasi zi. O experienta memorabila!

SCRIS ÎN: 01.09.20 12:47
RUBRICA: Redescoperă masivul Făgăraș
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2020Traseu: Balea Lac - Saua Caprei - Lacul Capra - Portita Arpasului - La trei pasi de moarte - Saua Vartopului - Iezerul Podul Giurgiului - Saua Podragului - Vf Vistea Mare - Vf Moldoveanu si retur Durata traseu : 14 ore Marcaje: Balea Lac-Saua Caprei : triunghi albastru Saua Caprei - Vf [...] + 18 poze citește

SBPACincis — lacul de smarald din Hunedoara

SCRIS ÎN: 26.08.20 11:42
RUBRICA: Lacul Cinciș și împrejurimile
SATISFACȚIE: 95.00%
Aug-2020Lacul Cincis este mai frumos decat mi-l imaginam. Am venit cu un vibe bun de acolo, relaxata, asa ca recomand acest loc pentru deconectare, pentru iesire din rutina. Este unul din cele mai mari lacuri din Transilvania si se afla la 15 km de Hunedoara. Tarmul nordic este alcatuit din plaje, [...] + 7 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

MGSBPrima data in Maramures :)

SCRIS ÎN: 31.07.20 13:57
RUBRICA: Vacanța în Maramureș
SATISFACȚIE: 90.00%
Jul-2020Maramuresul a fost intotdeauna o zona in care mi-am dorit sa ajung, dar fiind destul de departe de Timisoara, aveam nevoie de mai mult de un weekend pentru a vedea cateva obiective. Totusi in acest concediu am ales sa mergem in nordul tarii, sa respiram aer de munte si sa vizitam ceva autentic, [...] + 16 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBCircuit in Retezatul Mic, spre Varful Piatra Iorgovanului! (2014 m)

SCRIS ÎN: 08.06.20 17:13
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2020Traseu tip circuit: Casa de Vanatoare Campusel-Vf Piatra Iorgovanului (2014 m) -Sub Stanuletii Mari-Taul fara fund-Stana Soarbele-Casa de Vanatoare Campusel Marcaje: triunghi rosu (Campusel-Vf Piatra Iorgovanului) marcat in totalitate-banda rosie (Vf Piatra Iorgovanului-Sub Stanuletii Mari) [...] + 16 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBTraseu Cabana Groapa Seaca - Lacul Mandra. Cand simti ca cineva ia soarele de pe cer si ti-l pune in suflet.

SCRIS ÎN: 05.06.17 12:32
RUBRICA: Redescoperă Masivul Parâng
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2017TRASEU: Cabana Groapa Seaca - Refugiul Agatat - Lacul Zanoaga Stanei - Lacurile Rosiile si Lung - Lacul Mandra (2148m) MARCAJ: punct rosu (traseu marcat in totalitate) DURATA TRASEU: 9 ore dus intors (cu tot cu pauze): Cabana Groapa Seaca -Refugiul Agatat 2h, Refugiul Agatat - Lacul Zanoaga [...] + 23 poze citește

MGSBPASpre Varful lui Stan - cel mai inalt varf din Muntii Mehedinti

SCRIS ÎN: 23.04.17 15:09
RUBRICA: Parcul Național Domogled & Munții Cernei
SATISFACȚIE: 100.00%
Apr-2017TRASEU: Valea Cernei - creasta Muntilor Mehedinti - Varful lui Stan (1466m) MARCAJ: triunghi albastru DURATA: 5 h dus-intors (sau 6h daca faceti pauze lungi si dese) DIFICULTATE: usor-mediu Parcul National Domogled din zona Baile Herculane este de multe ori pentru noi locul perfect pentru o noua [...] + 17 poze citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

SBPACheile Tasnei si a lor frumusete salbatica

SCRIS ÎN: 06.03.17 13:28
RUBRICA: Parcul Național Domogled & Munții Cernei
SATISFACȚIE: 100.00%
Mar-2017Traseu: Motel Dumbrava (12 km de la Baile Herculane spre Baia de Arama) - Cheile Tasnei-Moara Dracilor-Poiana Tasnei Marcaj: cruce albastra Durata traseu: 3,30 h -4h (dus-intors) cu tot cu pauze Dificultate traseu: usor ===================================== Cheile Tasnei fac parte din Parcul [...] + 19 poze citește

SBLa schi in pitorestii Apuseni

SCRIS ÎN: 19.01.17 13:06
RUBRICA: La schi / săniuș în Arieșeni-Gârda
SATISFACȚIE: 100.00%
Jan-2017Arieseni este o comuna situata in jud Alba, chiar in Tara Motilor, pe valea Ariesului. Din localitatea Baita (cum vii dinspre Stei) soseaua incepe sa urce usor printre paduri dese, iar peisajul este cu adevarat minunat. Drumul este in stare buna pe aceasta portiune, deci tot ce iti ramane este sa [...] + 13 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

MGSBFrumusetea Budapestei la sfarsit de octombrie

SCRIS ÎN: 26.10.16 19:36
RUBRICA: Descoperă Budapesta și împrejurimile
SATISFACȚIE: 100.00%
Oct-2016Capitala Ungariei si in acelasi timp cel mai mare oras din aceasta tara cu siguranta este unul din acele orase in care trebuie sa ajungi macar o data. Orasul este situat pe ambele maluri ale Dunarii, in partea estica aflandu-se Pesta (centrul administrativ, comercial si industrial) si in partea [...] + 24 poze citește

SBO pensiune tare faina!

SCRIS ÎN: 23.08.16 16:19
RUBRICA: Pensiunea Marmis [Râu Bărbat]
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2016Pensiunea Marmis se afla in jud Hunedoara, in satul Rau Barbat. Accesul se face de pe soseaua dintre Hateg si Petrosani, unde se desprinde un drum spre dreapta catre Rau Barbat. Aceasta zona este foarte frumoasa si pensiunea e situata aproape de Muntii Retezat. Am facut un traseu in acesti munti si [...] + 12 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBA doua oara in Fundatura Ponorului. Aceleasi emotii.

SCRIS ÎN: 22.08.16 19:22
RUBRICA: Parcul Natural Grădiştea Muncelului - Cioclovina
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2016Am mai scris un review referitor la Fundatura Ponorului (vezi impresii) si ma bucur ca articolul meu a fost primul despre aceasta destinatie pe AmFostAcolo. In acel traseu am avut ghinionul sa ne prinda ploaia care nu vroia nicicum sa inceteze, asa ca practic am vazut Fundatura doar dintr-o casuta [...] + 22 poze citește

SBCircuit in Retezat- Cautand Varful Papusa prin taramul lacurilor glaciare

SCRIS ÎN: 22.08.16 13:48
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2016TRASEU (tip circuit): Stana de Rau - Taul Tapului - Portile Inchise - Vf Papusa (2508m) - Saua Custurii - Cascada Ciumfu - Stana de RauDURATA TRASEU: 8,5 H (in total) MARCAJE: punct rosu + banda rosie + cruce galbena + triunghi albastruDIFICULTATE TRASEU : greu   Imi doream de ceva vreme sa [...] + 19 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBRestaurant Casa Romaneasca (Brasov) - pentru cei care vor sa manance cu adevarat romaneste

SCRIS ÎN: 11.08.16 11:29
RUBRICA: Unde mâncăm în Brașov și împrejurimi
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2016Acest restaurant este situat in Piata Unirii din Brasov, la 10 min de mers pe jos. Venind din centru, am trecut pe sub Poarta Schei, mai am mers cateva minute pe o straduta ingusta si imediat am ajuns in Piata Unirii. Acolo se afla si Biserica Sfantului Nicolae. Restaurantul se afla pe partea [...] + 12 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

SBUn hotel curat si frumos

SCRIS ÎN: 11.08.16 10:48
RUBRICA: Decebal Hotel
SATISFACȚIE: 98.33%
Aug-2016Hotel Decebal este un hotel de doar 2 stele, adica potrivit pentru oamenii fara pretentii, care vin sa viziteze zona Brasovului si ajung epuizati la sfarsit de zi in hotel. Eu personal nu investesc niciodata mult in cazare, pentru ca plimbareata fiind din fire, si sotul meu la fel, nu avem timp sa [...] + 11 poze citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

NOTĂ: Afișate cele mai recente 20 din total 78 revs încărcate de noi doi -» vezi toate impresiile sale aici:

2. Ecouri scrise // 431 total

03.11.23 09:54@liviu49: Buna ziua, ma bucur ca mi-ati scris! In primul rand multa sanatate sotiei dvs, sa puteti sa va bucurati impreuna de cat mai multe locuri frumoase, impreuna! Arieseni este locul meu de suflet pentru vacanta de iarna in general, mergem acolo sa ne bucuram de zapada enorma, ca cea [...]
LA REVIEW Spre Varful Piatra Craivii, Muntii Trascau. Pitoresc. Extrem de pitoresc. - scris de noi doi în rubrica Drumeții în Apuseni
03.11.23 09:46@balasa violeta: Buna ziua, Noi facem drumetii de 10 ani. An de an, pasiunea pentru munte a devenit din ce in ce mai mare. Singurii oameni care merg pentru munte, si pentru energia muntelui, sunt oamenii care drumetesc. Care pasesc cu grija pe carare, incercand sa nu disturbe nimic. Care stiu [...]
02.11.23 10:39@DOINITA: Multumesc frumos si pentru comentariu. Ma bucur sa impartasesc cu alte persoane experientele noastre pe munte. Dar si mie imi place sa citesc aventurile altora. ???? Vacante frumoase va doresc!
02.11.23 08:21@webmaster: Multumesc????
02.11.23 08:18@k-lator: Multumesc frumos!
16.09.23 21:08@liviu49: Multumesc ca mi-ati scris! Ma bucur ca mi-am facut timp sa scriu articolul. Am mai facut cateva trasee mai usurele in primavara, pentru familii cu copii, poate reusesc sa scriu 2-3 randuri despre cum a fost. Ca de tinut minte, le tin ca si cum ar fi fost ieri. ???? Astept octombrie [...]
LA REVIEW Carari de povesti spre Taul Portii - scris de noi doi în rubrica Drumeții prin Parcul Național Retezat
16.09.23 11:12@Testosu: Bine de stiut! ????
16.09.23 09:55@Testosu: Multumesc mult pentru vot! Scriu aceste articole, atat pentru placerea mea de a scrie in general, dar si pentru ca sunt convinsa ca ii va fi de folos cuiva. Inainte de a face acest circuit, am tot cautat experientele altora, cu detalii, sa stiu la ce sa ma astept. Am gasit doar [...]
15.09.23 21:52@webmasterX: Multumesc frumos! Mi-a fost dor si mie sa impartasesc cu voi aceste experiente pe munte. ????
18.08.22 08:06@mishu: Multumesc frumos! Tare superba trebuie sa fie si partea continentala a Croatiei si orasele sale cu care se mandreste, am vazut fotografii si unele iti taie rasuflarea. Cu siguranta merita explorata, mai ales ca este aproape de Romania. A crescut intradevar Ema noastra. E un copil [...]
LA REVIEW Krk - insula plajelor cu apa de cristal - scris de noi doi în rubrica La pas prin insula Krk
17.08.22 15:45@crismis: Ce fain! Cu mare drag. Asteptam impresii, dupa. Vacanta frumoasa va doresc!
17.08.22 13:51@krisstinna: Multumesc frumos, apreciez. E destul de usor sa te indragostesti de Croatia, ce-i drept. :)
17.08.22 13:18@webmaster: Multumesc! :)
24.06.22 14:46@elenaadina: Multumesc mult! Atat de mult mi-a placut si mie incat deja stiu care o sa fie urmatorul circuit in Retezat. Calatorii frumoase! :)
LA REVIEW În cautarea Tăurilor din Valea Rea - scris de noi doi în rubrica Drumeții prin Parcul Național Retezat
22.06.22 13:16@k-lator: Multumesc frumos! Asa e. Totul e aproape, trebuie doar sa iti doresti. Chiar ma bucur ca am reusit sa conving 2 cupluri din apropiatii nostri sa ne insoteasca in acest traseu, pana acum nu au venit chiar daca noi facem trasee de cativa ani buni. Si le-a placut mult. Calatorii [...]
22.06.22 13:11@liviu49: Multumesc mult pentru vot si ecou! Abia astept sa citesc impresii de pe Cheile Butii, daca ajungeti sa faceti traseul. Nu am ajuns acolo si sunt sigura ca o sa fie un articol pe cinste. Calatorii frumoase! :)
22.06.22 10:28@mishu: Multumesc frumos! Sa scriu despre locurile pe unde drumetesc este minunat pentru mine. Asa mai parcurg inca o data traseul :) Si ma bucur ca pot sa aduc mai multe persoane pe munte cu mine, prin intermediul articolelor. O zi frumoasa va doresc!
20.09.21 12:40@Mika: Multumesc. Asa simt si eu uneori in legatura cu timpul, dar ma voi stradui mai mult sa ajung acolo unde ne este locul. Adica in natura. ???? Calatorii frumoase!
LA REVIEW Traseu in Retezat: Carnic – Lacul Gales. Ma bucur ca te-am ales, carare minunata! - scris de noi doi în rubrica Drumeții prin Parcul Național Retezat
20.09.21 10:38@Dan&Ema: Multumesc! Nu ati ratat nici un articol, pur si simplu nu am prea fost in drumetii, de aceea nu am scris. Mai inceram una in octombrie daca ne permite vremea. E inca pitica noastra mica si ne-am dedicat mai mult timp ei. Muntii nu pleaca niciunde, mai ne asteapta putin pana mai [...]
26.08.21 16:45@maryka: Multumesc, chiar foarte multumesc. Chiar daca merg si in alte tari in vacante, Grecia e si pentru mine locul unde ma intorc cu drag, ca acasa. Am incercat mereu sa o fac pe Ema sa iubeasca tot ce e in jurul ei, sa iubeasca natura, si sa se bucure de ea. Sa aprecieze tot ce ne este [...]
LA REVIEW Sithonia, frumusete salbatica la malul Marii Egee - scris de noi doi în rubrica Descoperă Sithonia
Afișate 20 ecouri / [431] total ecouri scrise de noi doi pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise // 1 total

Unde mâncăm? [Alte] Taverne în Lefkada Muzica greceasca live in Ag. Nikitas?

03.05.14 21:48Buna! Stie cineva daca exista vreo taverna in Ag Nikitas unde se poate petrece o seara cu muzica grecească live? Daca nu, in Lefkada Town? Va multumesc! // 0 răspunsuri // citește
Afișate 1 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 3 total

27.06.16 15:20@Silvana5 - Buna ziua! Parcul National Cheile Nerei-Beusnita este mare si obiectivele turistice nu sunt aproape unele de altele. Dar cu siguranta nu aveti cum sa ratati Lacul Ochiul Beiului si Cascada Beusnita. Din Sasca Romana sau Sasca Montana (nu stiu exact unde aveti cazarea) mergeti cu [...]
ÎN RUBRICA Descoperă Cheile Nerei
02.02.15 22:17@marianbuc - La cat de frumoasa e Lefkada, crede-ma, la sfarsitul sejurului nu te vei putea decide ce ti-a placut mai mult! Ca si plaje sa nu ratezi Porto Katsiki, Egremni, Katshima, Pefkoulia, Megali Petra, Milos (toate pe coasta de vest a insulei) si micuta si incredibila plaja Aghiofili (in sud, [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați GRECIA
07.05.12 11:39Noi am fost in Potos si o masina era 25 de euro + benzina pe zi...mai multe detalii nu stiu sa-ti dau..
ÎN RUBRICA Vacanța în Thassos
Afișate 3 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.