30-40 ani

ÎNSCRIS/Ă ÎN: 30.07.14 VIZUALIZĂRI: 2131

Activitate pe AFA

1. Impresii publicate // 12 total

SBO zi de Decembrie la Sfinx...

SCRIS ÎN: 05.12.23 15:12
RUBRICA: Redescoperă Masivul Bucegi
SATISFACȚIE: 80.00%
Dec-2023Buna ziua, Las aici cateva impresii, aparute in urma unei vizite la Sfinxul din Bucegi. a) Urcarea -> a fost cu autoturismul, pana la parcarea mare de dinainte de Cabana Piatra Arsa (alt 1950m) b) Ruta de deplasare catre Sfinx: cea clasica, prin jnepenis, apoi urcare inspre Babele, si [...] citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

O zi la Nucu / siturile rupestre din regiune

SCRIS ÎN: 23.09.23 21:50
RUBRICA: Drumeții prin munţii Buzăului
SATISFACȚIE: 75.00%
Sep-2023Buna seara, M-am intors zilele trecute din prima drumetie in Tara Luanei. Vremea a fost buna, aria explorata - redusa ca suprafata - salbatica, primordiala. Cateva aspecte practice: - Drumul este lung (din Bucuresti), circa 3 ore dus/3 ore intors cu masina personala (pentru 170 + [...] citește

Final de Aug 2023 la Savoy, Mamaia

SCRIS ÎN: 02.09.23 13:45
RUBRICA: Savoy Hotel
SATISFACȚIE: 77.00%
Aug-2023Buna ziua, Am ales cazarea in urma a 3-4 saptamani de documentare in Dec/Ian, telefoane la hoteluri, verificat oferte. Am ales, indeosebi, pe baza regimului AI, si a spatiilor de joaca multiple, pentru copii. A mai contat si discountul existent pe atunci pentru early booking (undeva inspre [...] citește

Review hotel Rina Sinaia / iunie 2023

SCRIS ÎN: 10.06.23 20:24
RUBRICA: Rina Sinaia Hotel
SATISFACȚIE: 85.00%
Jun-2023Buna seara, Am ajuns la Hotel Rina Sinaia la inceput de iunie. Eu, sotia, juniorul (3 anisori). Rezervarea am facut-o din feb 2023, pentru iunie 2023, pe email, cu receptia hotelului. Am ales acest hotel dupa indelungi cautari... (am mai scris). Am avut camera tripla renovata (aripa 4*), cu [...] citește

O zi la ferma 'Ograda Bunicilor' Contesti, Dambovita

SCRIS ÎN: 02.05.23 15:08
RUBRICA: La pas prin împrejurimile Bucureştiului
SATISFACȚIE: 90.00%
May-2023Va salut, Ieri 01-Mai-2023, am vizitat ferma pentru copii "Ograda Bunicilor", din satul Contesti/Dambovita. A fost frumos, celui mic i-a placut mult. Vremea a fost de asemenea superba. === Drumul nu a fost grozav, am facut 1h40min din Bucuresti la dus, si 1h10min la intoarcere (desi pe [...] citește

Cateva sfaturi / amintiri despre Venetia... (2007,2019 si updates 2023)

SCRIS ÎN: 03.01.23 14:42
RUBRICA: Vacanța în Veneţia
SATISFACȚIE: 85.00%
May-2019Buna tuturor calatorilor care citesc Am Fost Acolo. Cum planuiesc o noua plimbare la Venetia, profit de ocazie pentru a va impartasi cateva sfaturi, din experientele de pana acum din Venetia (prima - anul 2007 (aug-sept), a doua - 2019 (mai)). Preturile sunt actualizate cu valorile pe care le [...] citește

6 zile la Hotel Modern, Iulie 2022

SCRIS ÎN: 11.12.22 18:16
RUBRICA: Modern Hotel
SATISFACȚIE: 79.00%
Jul-2022Am ales hotel Modern, undeva in Ian 2022, dupa ce am studiat intens ofertele de early booking existente pentru vara lui 2022, la Mamaia. Am cautat in mod special oferte child-friendly (mai multe mese pe zi, mancare de copii, locuri de joaca, etc). Am calatorit cu masina personala. Hotelul are 3 [...] citește

Un weekend prelungit la Hanul Moara Veche

SCRIS ÎN: 11.12.22 17:51
RUBRICA: Hanul Moara Veche [Berca, BZ]
SATISFACȚIE: 87.00%
Sep-2022Am ales camera undeva in luna iulie 2022, in timp ce ne cautam un locsor prielnic unui mini-concediu in zona Buzaului. Am gasit informatii interesante pe internet, inclusiv pe site-ul AFA. Break-down cheltuieli (total=1600 lei): 3 zile/2 nopti (vineri-duminica) 800 lei = 2 nopti de cazare [...] citește

PALa Casa Magica 1, dupa 3 ani si jumatate

SCRIS ÎN: 11.12.22 16:16
RUBRICA: Casa Magică
SATISFACȚIE: 81.00%
Dec-2022Am ales aceasta cazare pe baza experientelor avute aici, la Casa Magica 1, in ultimii ~ 10 ani. In trecut, a fost grozav, fara exceptii, atat dpdv al cazarii, cat si al restaurantului si ospitalitatii/amabilitatii personalului. Break-down cheltuieli (total aprox 1300 lei) 3 zile/2 nopti [...] citește
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Viena - sfaturi actualizate 2018

SCRIS ÎN: 20.07.18 16:40
RUBRICA: Descoperă Viena
SATISFACȚIE: 85.00%
Jul-2018Va salut, Am revenit de curand dintr-un city break Viena, al 3-lea in ultimii 7 ani pentru mine. Involuntar, am facut comparatie cu "Viena" pe care am vazut-o in excursiile anterioare, si m-am gandit sa postez cateva amanunte, care pot servi drept sfaturi pentru turistii care urmeaza sa [...] + 1 poze citește

SBPrima vizită în Malaga, Andaluzia

SCRIS ÎN: 16.10.16 18:22
RUBRICA: Descoperă Malaga
SATISFACȚIE: 78.33%
Oct-2016Salutare tuturor calatorilor de pe Amfostacolo, Tocmai ne-am intors din excursia noastra din Malaga, cu impresii amestecate. E drept ca nu am avut timp pentru a ne face temele complete inainte de calatorie, si nici nu am mai fost in Andaluzia pana acum, iar lipsa de experienta, dupa cum veti [...] citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS

Castalia - un complex impresionant...

SCRIS ÎN: 30.07.14 13:16
RUBRICA: Pensiunea Castalia [Colina, TL]
SATISFACȚIE: 84.00%
Jul-2014Am ajuns la Castalia in prelungirea unui concediu la mare (Costinesti), din dorinta de a scapa nitel de nebunia de pe litoral si de a ne relaxa undeva cat mai aproape de Delta... Am ajuns vineri seara si am plecat luni dimineata. In acest rastimp, am vizitat complexul, imprejurimile (satul [...] + 1 poze citește

total 12 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 25 total

25.09.23 07:19@mprofeanu: Multumesc mult!
LA REVIEW O zi la Nucu / siturile rupestre din regiune - scris de AlexandruA în rubrica Drumeții prin munţii Buzăului
24.09.23 17:09@mprofeanu: Va salut, deci am fost colegi de suferinta :) Am reusit sa ajung pana la Agatonul Vechi, de unde am ratacit vreme indelungata, cautand cararea care cobora inspre Lacul Mistretilor si mai ales Schitul Fundatura. Dupa coborarea prin P. Cozanei, am cautat si drumul [...]
26.04.23 20:28Buna seara, multumesc ca mi-ati adus aminte de Balcic :) Care mai sunt preturile la mancare, la restaurantele de acolo? Intrarile la obiective, parcarile, la ce preturi mai sunt? Multumesc,
LA REVIEW Hotel Selena Balcic, îl recomand din toată inima - scris de Michi în rubrica Selena Hotel
27.03.23 19:51@cris1982: Super :) Ma bucur ca a ramas un loc frumos si bun. La cat mai multe vacante reusite!
LA REVIEW Casa Graef - cazare ideală pentru Braşov - scris de cris1982 în rubrica Apartamente în regim hotelier
27.03.23 19:15@cris1982: Multumesc mult Cris. Sergiana e cumva acela pe un colt de strada, iar intrarea in restaurant se face pe niste scari care coboara intr-un fel de pivnita? Daca acela e, si noua ne-a placut... O seara frumoasa,
26.03.23 22:05Ma bucur mult. Daca aveti recomandari pentru servirea meselor in Brasov, mi-ar placea sa citesc recenzii :) O seara frumoasa,
26.03.23 18:10Buna Cris, Ma bucur ca v-a placut acolo. Spune-ne te rugam: bugetul mentionat in articol pentru cazare, a fost pentru un apartament 2 camere (cu baie si bucatarie proprie)? De acolo, ce ati reusit sa vizitati/vedeti? Ati mers si la ski in Poiana Brasov?
29.01.23 16:11@valentin_dav: Salutare, Am citit cu bucurie review-ul tau. Si noi am stat la Astoria Mamaia, 3 ani la rand (daca imi amintesc eu bine: 2016,2017,2018). Confirm cam tot - curatenie, ordine. Camera dubla ok pt doi tineri :) Mic dejun bunicel. Cu parcarea nu am avut probleme - am [...]
LA REVIEW Frumos - scris de valentin_dav în rubrica Astoria Hotel
03.01.23 17:41@webmasterX: Sigur, m-am gandit si eu la asta, dar nu mai tin minte atat de bine totul de la hotel. Ce mai tin minte (inca) - am scris mai sus. Si nu, nu am fost prea multumiti de aceasta cazare, INSA, comparativ cu experientele prietenilor/rudelor noastre, tot din Mestre (sau chiar din [...]
LA REVIEW Cateva sfaturi / amintiri despre Venetia... (2007,2019 si updates 2023) - scris de AlexandruA în rubrica Vacanța în Veneţia
14.12.22 18:55@cris1982: da, si noua ne-a placut hotelul in 2022. Pt 2023, au publicat de curand oferta early booking, si lucrurile s-au schimbat destul de mult: nu mai exista UAI, doar AI, dar la acelasi pret de UAI de anul trecut. Fugitiv doar, am constatat disparitia totala a gustarilor din [...]
LA REVIEW 6 zile la Hotel Modern, Iulie 2022 - scris de AlexandruA în rubrica Modern Hotel
24.07.18 07:39@andromeda: la ticket office-ul de la Ubahn-ul de la Prater. Am cerut pt 72 de ore (adica pana duminica dimineata), iar el tot insista "it's the same price until Monday". Si mi-a dat ticket valabil pana Monday 9:00AM. Eu am intrebat de 2-3 ori daca e valabil si peste weekend... si mi-a raspuns [...]
LA REVIEW Viena - sfaturi actualizate 2018 - scris de AlexandruA în rubrica Descoperă Viena
08.11.16 08:16@Simona Ioana: Excursia am luat-o de la o agentie locala. Am platit excursia luni 10 oct, iar plimbarea a avut loc marti, 11 oct. A fost 45 euro/pers cu optiunea "dolphins" - pe care insa nu am putut sa o realizam, asa ca am facut switch in autocar cu optiunea "circuit" (diferenta de pret era [...]
LA REVIEW Prima vizită în Malaga, Andaluzia - scris de AlexandruA în rubrica Descoperă Malaga
07.11.16 21:48@Simona Ioana: Am trecut in Gibraltar pe baza de CI. DAR era 11 Oct 2016. Agentia de turism prin care am facut excursia Malaga-Gibraltar nu a vrut initial sa emita tichetele, pana cand nu a dat cateva telefoane pentru a se interesa exact de situatia CI-urilor la data respectiva. Ulterior, [...]
17.10.16 19:49@Carmen Ion: Nu cred ca e bine sa scriu recenzii privind hotelurile, pentru ca nu am termene de comparatie malagueze. Daca as fi stat la 10 hoteluri si 10 hosteluri si 10 apartamente in Malaga, da, poate m-as fi incumetat sa scriu... Asa insa, daca as da nume si adrese, as risca sa arunc o [...]
17.10.16 12:57@Carmen Ion: Impresii din Sevilia si Gibraltar. Am contractat ambele excursii local (la sfaturile agentiei de turism prin care ne-am deplasat si cazat in Malaga). Cu peripetii contractarea, ca toata sederea noastra in Andaluzia. Fiecare excursie a fost un daytrip - plecare dimineata la [...]
17.10.16 12:45„"Totuşi, aşa cum au arătat colegii @Costi şi @Nicole33, cu o documentare mai serioasă făcută de acasă te-ai fi descurcat mai bine. "” Asa este - noi am mers pe varianta de info locale, e mai frumos si mai placut si ai ocazia sa discuti cu localnicii. Am avut ceva info scoase de acasa, [...]
16.10.16 21:35„" Faptul că pe imensul aeroport din Malaga v-aţi cam rătăcit şi nici nu v-a îndrumat nimeni este datorat celor de la Blue Air, care, pentru a reduce din costuri, renunţă la multe din serviciile aeroportului. "” Nu e vorba de ratacit, e vorba de un sas, si apoi o usa de terminal, [...]
16.10.16 21:29@elviramvio: Scuze, am atribuit un ecou gresit mai sus... Articolele sunt ale lui Costi. Numai bine,
16.10.16 21:19@Costi: „"Dacă ai stat prea mult acolo este şi pentru că România nu face parte din spaţiul Schengen, Altfel treceai pe acolo fluierând. "” Nu, e pentru ca la 4 scaune era un singur angajat. „" Apoi, nu e deloc adevărat că nu au informaţii despre transport. Trebuie doar să le [...]
16.10.16 21:08@elviramvio: Foarte frumoase articolele D-voastra despre Andaluzia. E intr-adevar o regiune speciala. Numai bine,
Afișate 20 ecouri / [25] total ecouri scrise de AlexandruA pe AFA. -» vezi toate ecourile sale aici:

3. Solicitări CMR trimise // 2 total

ROMÂNIA Recomandari de excursii in preajma Bucurestiului, cu copil mic

29.01.23 14:28Va salut, Mai studiez cand si cand variante de excursii (cu/fara cazare), pentru familia mea (2 adulti + 1 baietel de 2 anisori). Am fost pana acum la : - Ferma Cocosul Rosu - zona Comana - Ferma Animalelor Pantelimon - Farmpark Solacolu - Parcul Dendrologic Chitila - Multiple parcuri [...] // 20 răspunsuri // citește

ROMÂNIA Recomandare hotel AI / UAI Mamaia 2023

22.01.23 13:12Buna ziua tuturor, Suntem in dubii pentru concediul de la mare de anul acesta: noi doream sa mergem la Mamaia, la Savoy, dar... nu mai sunt locuri in camere Family pentru perioada dorita de noi. A doua optiune a fost Hotel Modern (unde am fost si anul trecut, vezi impresii), dar, discutand cu [...] // 33 răspunsuri // citește
Afișate 2 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 29 total

29.07.23 09:21Salut Mihs, Sinaia mi s-a parut extrem de linistita in iunie anul acesta. Mi-am explicat cvasi-absenta turistilor prin preturile prohibitive, aproape la orice.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
23.02.23 21:16@⭐ValentinB_88⭐: Multumesc, Valentin. La Mogosoaia am fost de multe ori in formula extinsa (cu cel mic). La Bucov, Targoviste (cu majoritatea atractiilor), Stirbey - am fost cu sotia si/sau cu familia. Probabil ca o sa mai mergem si in viitor, toti 3. Mai putin la Stirbey, unde [...]
30.01.23 09:53@ninelosu70: Multumesc; am fost anul trecut la Vulcanii Noroiosi. Focul Viu era departe fata de cazarea noastra, si pare si cam multisor de mers pe jos pentru un copil mic.
30.01.23 09:49@teodor11: Multumesc. Am fost acolo ultima oara in 2018 cred. Stiu ca erau cam multi caini fara stapan... si intrarea/iesirea din parc nu erau grozave. Aveti idee cum mai este acum?
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
29.01.23 22:16@k-lator: Nu am idee, nu am fost la un restaurant cu specific grecesc niciodata, in Bucuresti (am fost in Grecia in schimb :p). Cat costa o masa simpla pentru 3 persoane (3 feluri doi, 3-6 bauturi, 2-3 deserturi si accesoriile)?
29.01.23 21:06@k-lator: Multumesc mult, Da, mai demult mergeam destul de des la Manastirea Cernica si in imprejurimi. E superb. Cum mai sunt preturile la terasele de pe malul lacului?
29.01.23 20:56@olteanul2010: Multumesc, O sa ma gandesc la Gura Teghii, desi e departe... Anul trecut am facut 2h si 15min pana la Berca. Si a fost un drum prost... m-am si enervat. La Sarata Monteoru stiu ca e o statiune balneo... nu stiu daca o sa ajungem prea curand. Spre vest-nord-vest [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
25.01.23 17:52@AlexandruA: Multumesc mult tuturor. M-am uitat atent la Hotel Tomis, am studiat recenzii, pareri, etc. Mi se pare o optiune bunicica. Oferta lor de camera tripla la etaj, 20mp, cu EB (valabila pana la 31. Mar. 2023 - ceea ce e foarte bine, dar doar pe site-ul agentiei recomandate de Cris), este [...]
24.01.23 23:28@cris1982: Hello :) Pe booking "suita deluxe" (30mp), este singura camera tripla disponibila. De fapt, singura optiune de cazare care imi apare atunci cand introduc 2 adulti + 1 copil. La 3557 lei cazare cu MD. O sa mai ma uit. Multumesc mult si pentru mesaj, cu ei lucrez si eu [...]
24.01.23 19:59@AdrianP. : Salut, Pe Booking, azi, Tomis 3* Mamaia are pretul de 3557 RON/5 nopti in perioada dorita de noi. Cazare in tripla cu MD. Atat. Si nerambursabil :)) Este foarte scump pentru ceea ce ofera.
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
22.01.23 21:34@cris1982: Si au redus gama de bauturi alcoolice disponibile. Iar anul trecut, eu le-am dat o nota de ~ 8 asa. Pt 2023, cu toate aceste amputari de oferta, si cu parcarea neclara, se vor duce probabil undeva intre 6-7. Cam putin pt un pachet de ~ 800 euro, de platit in avans cu 7 luni. Si [...]
22.01.23 20:14@Lucia_13: Normal, asa este. Noi am fost multumiti de Mamaia Modern (4 stele) anul trecut, vezi impresii, dpdv al mancarii, inclusiv al mancarii pentru copii mici (permanent calda, proaspata, si foarte variata - nu am mancat, decat la MD, aceleasi lucruri in 2 sau mai multe zile la [...]
22.01.23 20:10@cris1982: Multumesc, Cris, Am trecut si eu in revista acele hoteluri (mai putin Tomis), in ultima luna de zile. Nu le pot alege, din varii motive (Victoria are un AI spre light, dar preturi spre UAI (vorbesc de EB aici) - si nu are nici parcare (decat la noroc, si aceea contra cost); [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
22.01.23 18:52@cris1982: Buna Cris, Am verificat si eu prin Decembrie oferta Pirates Resort. Nu m-a dat pe spate. Atunci aveau un fel de All inclusive in oferta, acum nu (mai a ramas doar demipensiune). Parcare nu au, decat contra cost (si aia foarte mica - nu exista spatiu in zona aia). Camere [...]
22.01.23 15:27@Nasshu: Au ceea ce caut, dar la cu totul alte "scoruri" :) (in bugetul meu se incadreaza doar camerele duble) Asta, combinat cu parcarea "la plezneala", gama redusa de bauturi, si amintirile proprii (cele mai recente de anul trecut, din iulie) privind supraaglomerarea acelei zone [...]
22.01.23 15:01Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Da, Mamaia nu mai e perla litoralului, si asta de mult. Noi alegem insa aceasta statiune din motive sentimentale + practice. @ux_122068 Da, sunt multe minusuri la Mamaia. Stim... Dar, cum noi evitam aglomeratiile/zonele de cluburi, nu avem (si [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
04.01.23 21:22Buna Cris! Eu nu sunt asa sigur ca va fi zapada in februarie la ~ 1000m altitudine cat au partiile de pe Valea Prahovei... Daca doriti totusi sa mergeti, recomandarea mea ar fi Casa Magica 1 din Busteni - vezi impresii. E aproape de gara Busteni (10-12 min de mers lejer). De acolo de la [...]
31.12.22 10:39@cris1982: Multumesc, stiu de vila Camelia... nu e nimic special acolo... Cam vechiut interiorul si cam frigut iarna prin camere... vad ca si comentariile de pe AFA sunt cam in aceeasi linie cu ce imi amintesc eu de acum multi ani - una calda, una rece...
30.12.22 13:48Buna, Am sunat la Thomas, mi-au spus ca posibil sa nu mai aiba camere libere, si ca ma suna ei inapoi, in 10 minute, indiferent daca au sau nu, si imi confirma. Nu m-a sunat nimeni... Asta este, oricum era un pod cam indepartat pentru noi... Ramane pe alta data :)
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
29.12.22 22:50@cris1982: Multumesc mult de tot. Am gasit telefonul celor de la vila Thomas, si o sa ii sun maine. O seara frumoasa si linistita :)
Afișate 20 răspunsuri / [29] total RSP scrise de AlexandruA pe AFA. -» vezi toate aici:

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.