ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.10.2019
prieteni

Mai degrabă mulțumit

Peste așteptări!

N-a fost chiar simplă alegerea hotelului pentru vacanța din acest an în Turcia. Aveam puține variante în momentul în care m-am hotărât, destul de târziu, la sfârșit de august pentru septembrie. Oscilam între Fame Residence Beach din Kemer, unde însă fusesem cu un an înainte și Dosinia Luzury Resort din Beldibi.

L-am ales pe acesta din urmă, am achiziționat biletele pentru 24 septembrie și citesc un review cu titlul „Nu recomand”. Deci, impresii negative! Pot spune că mi-au sărit în ajutor cu impresii diametral opuse colegii de pe AFA @nrs și @tm67bru care au răspuns întrebărilor mele, ba chiar @nrs s-a grăbit să posteze un articol complet despre hotel și să-mi ridice moralul. Le mulțumesc!

Am decolat din Sibiu la orele 17:45, la 19:30 aterizam pe aeroportul din Antalya, iar după formalități și preluare de la aeroport, am ajuns la 21:15 la hotel. Ziua întâi s-a dus, a rămas doar noaptea întâi!

Zona

Beldibi se află la 10 Km de Kemer și aproximativ 32 de Antalya. Regiunea este foarte frumoasă, cu un peisaj ce îmbină muntele cu marea. Munții Taurus cu vârful Tahtali străjuiesc stațiunea, coborând spre apele Mediteranei. În acest decor de excepție se află Dosinia Luxury Resort.

Hotelul

Este o construcție nouă, modernă, fiind inaugurat în anul 2017. Resortul este compus din clădirea principală, cu 5 etaje și o anexă în grădină, formată din căsuțe cu un nivel. Din câte am aflat de la o familie cazată în căsuțe, confortul aici este scăzut, mai ales la parter. De altfel și prețul cazării aici este mai mic.

În clădirea principală, Main Building, sunt camere standard cu vedere la împrejurimi-Land view - și cu vedere la mare - Sea view. În realitate, vederea este la piscina principală, marea fiind ceva mai departe, dar vizibilă.

Alte camere, 16 la număr, sunt la parterul corpului principal și au o terasă cu ieșire la piscină. Sunt camerele SwinUp, mai elegante și mai scumpe.

Camerele

Am folosit pluralul, pentru că voi descrie două tipuri de camere în care am stat. În prima noapte, nu știu motivul, am fost cazate într-o cameră SwinUp, urmând ca a doua zi să primim una standard Land wiew, pentru care am plătit.

Camera SwinUp, cu ieșire la tersaă și la piscină, este una elegantă. O cameră pentru trei persoane cu un pat matrimonial și unul single. Mi-au plăcut mobilierul, decorațiunile. Baia cu mobilier negru, consumabile:body lotion, hair conditioner, periuță și pastă de dinți, halat, papuci. Șamponul și gelul de duș, în dozatoare, unul în cabina de duș, altul lângă chiuvetă.

Toate bune și frumoase! Dar, de cum am intrat în cameră, ne-a izbit un miros ciudat de aer închis, mucegai. Recipiente cu bețișoare parfumate se aflau și în cameră, și în baie. Și atunci am dezlegat misterul mirosului și al prezenței lor: baia cea elegantă nu avea aerisire! Dar, cum am spus, am stat doar o noapte. Și încă un minus: izolația fonică este slabă. Dacă am fi rămas aici, că puteam s-o facem, ar fi trebuit să mai plătim 30 euro pe noapte.

Camera standard Land view, pe care am primit-o a doua zi pe la prânz, se afla situată la etajul 4, cu vedere spre șosea, dar și spre munte. Ignorând șoseaua circulată, ne-am bucurat de vederea oferită de munți. Camera are un mobilier nou, modern, cu două paturi twin, un fotoliu, o măsuță rotundă, birou, răcitor, televizor, loc pentru bagaje. În hol este dulapul încastrat, cu seif. Aici nu am mai găsit halate, doar papuci. Camera este luminată cu spoturi, iar accesul în ea se face pe bază de cartelă. Aerul condiționat a funcționat bine.

În baie aceleași consumabile ca în camera SwinUp, minus periuța și pasta de dinți. În plus, avea aerisire! Un mic balcon cu măsuță și două scaune din plastic, uscător de rufe. Frigiderul l-am găsit aprovizionat cu sucuri, pepsi, apă. Sucurile, doar la sosire, cine mai vrea, extraplată. De asemenea, am avut fierbător, plicuri cu nes, ceai, zahăr care se completau, la fel și apa. Am fost mulțumite de cameră. Și izolația fonică a fost bună față de camera anterioară. WiFi a funcționat bine, parola fiind numărul camerei și data nașterii.

Restaurantul

Cel principal se află la parter. Tot la parter sunt restaurantele a la carte, unul cu meniu italian, Mama mia, celălalt, Hurrem, otoman. Nu am rezervat. Sunt și baruri, Marina bar, Flamingo bar, Irish bar, Foxi bar, Snack bar.

Mâncarea este multă, diversificată, pot spune că a fost pentru toate gusturile. Și vegetarienii, chiar și weganii au avut de unde alege.

S-a scris că a fost coadă la supă. Într-adevăr, s-a stat la coadă, dar nu mult. Dulciurile au fost și aici vedetele. Eu le-am cam ocolit, dar vizual m-am bucurat de ele. După mine, cam prea dulci, mult prea dulci! Dar bune! Până acum, a fost, după mine, cea mai bună și variată mâncare întâlnită în Turcia.

De la orele 10:30,11, până la 16, se deschidea zona de fast food unde găseai gozleme, pizza, burger, salate, paste, ayran, băuturi răcoritoare. Foarte gustoase pastele!

Plaja și marea

Fiind zonă de munte, plaja este cu pietre la mal și în mare. Papucii speciali rezolvă problema. Șezlongurile sunt suficiente, la orice oră am găsit locuri libere. Pentru plajă, am primit, pe bază de cartele, prosoape pe care le predam seara.

Cum se ajunge la plajă? Hotelul este în linia a doua, asta înseamnă că nu este la malul mării, dar nici departe. Se traversează o stradă îngustă, se trece prin curtea altui hotel ce aparține tot de Dosinia Luxury, unde se poate sta la umbra unor copaci și să te scalzi în piscină. Tot acolo, este un bar pentru cei de la plajă.

La ora 10 dim. începea programul pe plajă, eu i-am zis „Radio vacanța”. DJ-ul dădea bună dimineața în multe limbi, printre care și limba română, deși noi eram puțini.

Piscine

Este o piscină mare, principală, piscină pentru copii, piscină interioară.

Animația

Bună echipa de animatori! Am asistat la câteva concursuri, doar asistat. Seara, la amfiteatrul resortului erau spectacole, unul folcloric, dansuri tradiționale ce evocau momente din istoria otomană, mi-a plăcut foarte mult.

Pentru copii sunt locuri de joacă, piscină cu tobogane.

Împrejurimi

O întrebare pe care eu mi-am pus-o: ce poți face dincolo de resort? Te plimbi pe la bazarul din Beldibi, de fapt mai multe și faci shopping. Sau, poți merge până în Kemer. Dolmusul se ia de lângă resort, în stânga. prețul unui bilet este de 1:50 dolari sau euro.

Kemerul se află la 10 Km distanță; este un oraș frumos. Am fost într-o după masă, chiar a doua zi de la sosire, când a fost înnorat.

În altă zi, tot o după amiază, am mers în stațiunea vecină, Goynyuk, aflată la 4 Km de Beldibi, biletul 1 dolar /euro.

Se pot face și alte excursii, cum ar fi cea pe Coasta Licyei sau croazieră pe Mediterana, ascensiune cu telefericul pe vârful Tahtali.

Personalul. Limbile folosite la recepție

Ca în toată Antalya, limba cel mai mult folosită este rusa. Și la recepție, și în magazine. Dar și engleza.

Personalul a fost amabil, toți cu zâmbetul pe buze.

Pentru prima dată, am beneficiat de o fotografie gratuită /cameră. Ședința foto a fost una mai lungă, cu multe cadre luate în locuri diferite. Cred că ni s-au făcut vreo 20 de poze. Una era gratis, celelalte, 5 dolari poza. Am cumpărat două.

În concluzie, Dosinia Luxury Resort a fost o alegere inspirată, pentru mine, peste așteptări! Și n-a fost nici scump: 570 euro/ persoană, cu Ultra All Inclusive, 5 stele. Prețul ar fi fost ceva mai mare, dar am beneficiat de o reducere din partea agenției de 35 euro pentru fidelitate.

Recomand!

Trimis de Rodel in 09.10.19 18:30:43
Validat / Publicat: 09.10.19 19:38:39
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.

VIZUALIZĂRI: 5098 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Rodel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P05 Piscina din fața camerelor SwinUp

nrs †
[09.10.19 20:26:27]

imi pare bine ca am reusit sa iti indepartez din temeri pana la urma te-ai convins ca realitatea nu era deloc neagra

RodelAUTOR REVIEW
[09.10.19 20:37:22]

@nrs: Așa este! După citirea review-ului tău, m-am încărcat cu optimism!

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):