ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.01.2023

Așa și așa

Ilustrație video-muzicală

Hotel Impasse Napoleon

Nici nu știu ce titlu să dau acestui hotel. Pe de-o parte am fost foarte mulțumit de camera extrem de mare, pe de alta parte am fost extrem de nemulțumit de serviciile angajaților. Dar să încep cu începutul.

Am ajuns la hotel seara pe la ora 19. M-am cazat rapid, am făcut un duș și am ieșit la terasa restaurantului ca să mănânc ceva. Eram rupt de foame. La restaurant bătea vântul nu era nimeni. Ghidul Alex îmi comandase anterior ceva de mâncare. Eu sincer am crezut că de la acest restaurant, a făcut comanda înainte să se închidă bucătăria. M-am dus la recepție să mă dumiresc dacă se ocupă cineva de comanda mea și nu m-am înțeles neam cu ei. Doar franceza vorbeau și nu înțelegeau nimic din ce le ziceam. Ghidul și cu șoferul plecaseră deja și rămăsesem singur fără mâncare, dar și fără net.

Cu netul a fost o altă poveste. Au spus că nu merge momentan și că în maxim o oră își revine. Nici pomeneală. Nici măcar a doua zi dimineața când am plecat de la acest hotel nu mergea.

M-am mai liniștit după o oră de stat la terasă și băut bere pe stomacul gol când a venit un curier cu comanda mea! 7000 CFA a costat, dar a meritat. Aproape jumate de pui cu cartofi și sosuri, a reușit să-mi satisfacă atât papilele gustative, dar să mă și sature.

După ce m-am liniștit am ieșit în oraș! M-am plimbat vreo oră pe străduțele întunecate ale orașului (iluminat public nu prea există în acea parte de lume) și n-am avut absolut nicio problemă. Până la urmă m-am oprit la un bar mai animat unde am mai ras o bere la jumătate de preț ca la hotel. La hotel era 1000 CFL, iar la bar am plătit 450 CFL!

Dar n-am vorbit mai deloc de hotel. În fața hotelului este o parcare generoasă. Tot acolo este și barul și restaurantul, care era închis probabil din lipsă de mușterii. Dimineață am servit un mic dejun destul de bun. O omletă plus gem plus cafea cu lapte. Clasic pentru acea zonă. Micul dejun nu era inclus în prețul camerei și a costat 4000 CFL.

Recepția este deschisă non stop și este destul de șic aranjată. Eu am primit o cameră la etaj! Cred că probabil cea mai mare cameră din hotel. Întâi intram într-un hol și apoi urma camera. Două uși până la holul comun înseamnă pentru mine mai multă liniște.

Camera era imensă. Era dotată cu un pat mare dublu și cu unul simplu. Pe jos era gresie, iar la ferestre perdele și draperii. Era așa o atmosferă de vechi. Salteaua cam obosită, totul parcă necesita o renovare. Mai aveam în cameră atât ventilator, cât și aer condiționat. Cu aerul condiționat nu prea mă împac așa că am apelat doar la ventilator. Aici era foarte cald și m-au și ciuruit țânțarii. M-am speriat un pic și am luat Malarone, da nu m-a ținut mult. Malarone ăsta îți dă ceva efecte adverse și nu e prea plăcut să-l iei. Trebuie ținut un tratament preventiv contra malariei, dar niciodată nu am reușit să-l țin corect. Evident aveam și un televizor, dar eu niciodată nu-l deschid în concediu! În afară de cele două paturi mai aveam un birou cu un scaun și două mini canapele cu o măsuță! Familie mare putea sta acolo!

Dar să revenim la oile noastre. Camera de baie era la fel ca și camera de dormit, adică imensă. Era dotată și cu cadă de baie și cu duș. Doar că apa caldă lipsea cu desăvârșire. Era cea rece care era călâie. Dușul era unul modern, doar că era stricat, așa că m-am cam chinuit cu el. Produse de igienă minim necesar și de slabă calitate.

Cireașa de pe tort la această cameră era balconul, care era pur și simplu imens. Două măsuțe și patru fotolii erau, doar că eram singur. Era frumos acolo să joci seara o carte la un pahar de șpriț, dar...

Salteaua de la pat era cam obosită, dar cu toate astea am dormit destul de bine. Dimineața am avut o mică problemă când am vrut să ies din cameră. M-am văzut blocat în ante-cameră. Nu era ușa închisă, era doar clanța proastă. Am strigat pe geam un băiat care a venit rapid și m-a deblocat.

Așa că ce pot spune de acest hotel? Este un hotel cu mare potențial, care dacă ar fi renovat și și-ar îmbunătăți serviciile ar putea fi chiar de trei ori patru stele.

despre SERVICII

nu mi s-au părut deloc primitori.

despre CAMERE & COND. CAZARE

Condițiile de cazare au fost satisfăcătoare.

GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun a fost ok pentru Africa, de cină nu am avut parte de la restaurantul lor.

LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Era situată într-o zonă destul de animată.

Trimis de robert in 26.01.23 11:29:25
Validat / Publicat: 26.01.23 12:26:06
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în AFRICA [alte locuri].

VIZUALIZĂRI: 244 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (robert); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P08 pe la baie
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită

robertAUTOR REVIEW
[26.01.23 11:49:25]

rog https://www.youtube.com/watch?v=tIh_Z8r77Xk

mersi frumos!

[26.01.23 12:20:13]

Mutat în rubrica "Impasse Napoleon Hotel, LOME" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

[26.01.23 23:44:19]

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

robertAUTOR REVIEW
[27.01.23 09:09:16]

mersi frumos!

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):