ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.01.2023
Business
EXCELENT

Mai degrabă mulțumit

Bine pentru ce am avut nevoie

Am fost cazată aici la sfârșitul lunii noiembrie 2022 cu prilejul unei întâlniri pentru informare la muncă.

Personal știam zona oarecum pentru că mai fusesem în trecut cazată la Eden, hotelul din fața lui Belvedere și mă rog din copilărie îmi aduceam aminte că dinspre Cioplea vine ursul, lucru pe care nici acum nu-l dezmint.

Ceea ce îți atrage în mod deosebit atenția la poziționarea hotelului este faptul că se află la capătul stațiunii Predeal, aproape de pădurea de conifere și înconjurat de crestele muntoase ale Bucegilor. Adresa exactă Bd. Libertăţii nr. 102, Predeal. Eu personal de la gara din Predeal până sus la hotel am făcut 30 de minute mers lejer pe stradă.

Hotelul propriu zis este destul de mare, are peste 130 de camere. ; duble, triple, garsoniere și două camere, toate dotate cu balcon

Așadar am ajuns la hotel în jurul orei 12, nici nu mă gândeam că nu voi prelua camera pe la ora 13,14, dar nu a fost așa am preluat camera, noi toți care așteptam după ora 15. Eu am stat singură într-o cameră pe colț poziționată la capătul palierului cu vedere parțială la Postăvarul și Hotel /resort Eden.

Camera, de fapt camerele căci am avut 2 două, destul de rezonabilă ca și mărime, un balcon generos, bine încălzită, relativ curată (nu știu dacă sunt eu cusurgioaică, dar mi s-a părut că nu era suficient de aspirat) și mirosea pregnant a substanță de curățat (oricum mirosul nu a ieșit din cameră în toate cele 3 zile cât am stat eu acolo). Pereții necesită și ei o împrospătare cu lavabilă.

Ca și dotări, totul a fost în regulă, pat curat, prosoape curate, televizor, măsuță, cu scaune, frigider cu minibar îndestulător, consumabile suficiente la baie.

Spațiile comune în schimb, foarte frumos organizate, băile comune iară foarte moderne, sala de conferință destul de mare, curată și dotată.

Restaurantul unde am luat micul dejun, curat și frumos organizat.

La micul dejun din punctul meu de vedere nu a lipsit nimic, mâncare caldă, mezeluri, legume, brânzeturi, cereale, lapte, iaurt, ceai, suc de la dozator, cafea, totul prezentat frumos și cu personal atent la detalii. Ca și personal la restaurant am remarcat prezența asiaticilor la servit masa și probabil și la alte treburi. Ce am remarcat a fost faptul că personalul roman se înțelegea/sprijinea cu personalul provenit din zona asiatică,

Zona de recepție a hotelului este generoasă și dotată cu destule locuri de socializare. Din când în când ești întrebat discret de personalul de la bar dacă dorești ceva de băut.

Ca și concluzie, m-am simțit bine aici la hotel, am văzut că au și un SPA pe care nu l-am încercat, un spațiu de joacă pentru copii și o parcare nu foarte mare în fața hotelului.

despre SERVICII

Nu pot spune că mi-a displăcut ceva anume. Personalul poșotics și zic eu suficient de mult.

despre CAMERE & COND. CAZARE

Am spus, nu mi-a plăcut mirosul și faptul că mobilierul, și camera în sine părea obosite.

GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mulțumită, am mâncat foarte bine și variat arît la cină cât și la micul dejun.

LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Aer curat, împrejurimi frumoase, trasee montane ân apropiere.

despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Deși eram la muncă. m-am sințit relaxată datorită ambianței, ca să nu zic vibul

## end review sc

Trimis de adrianbogdan in 24.01.23 11:24:21
Validat / Publicat: 24.01.23 11:58:51
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.

VIZUALIZĂRI: 892 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adrianbogdan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P02 [fără descriere]

iulianic CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[26.01.23 05:29:16]

@adrianbogdan: De o bună bucată de vreme nu mai citesc despre hoteluri și asta pentru că nu mai sunt pusă în situația de a alege eu un loc pentru cazare. Dar când - din titlul articolului - îmi dau seama că este vorba despre un hotel la care am fost și eu, citesc pentru a vedea ce s-a mai schimbat pe acolo între timp.

Hotel Belvedere - Predeal a fost locul Întâlnirii AFA din anul 2015 și a rămas pentru mine locul unor amintiri frumoase, locul în care am primit un premiu pentru activitatea mea de până atunci pe AFA. În această toamnă, când am revăzut Predealul, am dorit să revăd și Hotel Belvedere. Am regăsit hotelul așa cum îl știam, atâta doar că mai puțin animat. Lipsea larma celor aproape 200 de membri AFA, participanți la întâlnire, lipseau focul de tabără, muzica, dansul și glumele noastre.

Mulțumesc pentru această frumoasă aducere aminte!

ANILUPHONE
[27.01.23 14:24:23]

Și pentru mine Cioplea sau Belvedere este locul primei mele întâlniri AFA... într-un martie ploios și rece, cam cum este ziua de astăzi... Dar asta nu ne-a împiedicat să ne distrăm și să ne simțim bine!!! Imaginează-ți jocul de mimă cu Cristina, Violeta Balasa, Msdn și Traian Leucă (Dumnezeu să-l ierte)... acolo în holul recepției!!!

Condițiile, din ce văd nu s-au schimbat foarte mult, dar când ești în gașcă parcă nu mai contează... per total a fost ok.

Mulțumesc pentru aducere aminte!

În rest numai de bine!

iulianic CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[27.01.23 17:03:45]

@ANILU: Eu îmi amintesc foarte bine jocul de mimă încins între cei mai veseli dintre participanți. Cu veselia lor ne-au înveselit și pe noi, cei care doar chibițam.

De obicei, la întâlnirile AFA rezervam prima parte a zilei de sâmbătă unor plimbări prin împrejurimi pentru a mai cunoaște zona. Atunci, ploaia mocănească transformată în cele din urmă în lapoviță ne-a descurajat pe cei dornici de plimbare. Dar am fost recompensați cu distracția din hol. A fost și aceea o formă de cunoaștere și de apropiere între noi.

Cât despre condițiile oferite de hotel... n-au fost cele mai strălucite, dar n-a contat prea mult. Îmi amintesc de faptul că noi aveam colțul oglinzii spart și un scaun cam șubred. Am raportat la recepție nu pentru a ne plânge, ci de teama de a nu se creade că noi eram vinovații. Recepționera a zâmbit și ne-a spus că faptul este cunoscut.

ANILUPHONE
[27.01.23 17:28:48]

@iulianic: Mare dreptate aveți atât despre atmosfera din hol cât și despre condițiile de cazare. Mi-am amintit că am fost cazați la ultimul etaj... de la lift urcam un etaj pe niște scări strâmte...

Și a fost prima noastră întâlnire AFA și ce frumos a fost! Mai vreau!!! Dar văd că Adminul nu ne dă nici un semn!

Toate cele bune!

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):