ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.05.2022
Cuplu
EXCELENT

Subcarpati, o gazda perfecta

Anul acesta am aruncat câteva priviri ofertelor de Paște, in cautarea unei zone frumoase si a unei cazări potrivite, ceva mai aproape de casă, fiind prima dată când intenționam sa petrecem Sărbătorile Pascale altundeva decât acasă, în familie. Nu m-au interesat pensiunile, ofertele cu diverse mese incluse și prețuri pe măsură, eu personal nu le-am văzut rostul. Poate că atunci când mergi cu un grup de prieteni, alegi altfel, cauți altceva. Așa că am intrat pe Booking și am decis, Curtea de Argeș. Nu mai vizitasem zona din copilărie, am început lecturarea pe AFA și vreau să mulțumesc acelora care au menționat și descris frumusețile zonei, poetic dar și precis, ajutându-mă să creionez o vacanță foarte plăcută, plină cu de toate- natură, istorie, tradiție, relaxare, confort.

Am ales un hotel, Subcarpați, (multumesc pentru review, @ K-lator, a fost un factor motivator! :*); l-am ales ca sediu central, punct de plecare pentru incursiunile in zonă. Trebuia să aibă restaurant propriu (era totuși Paștele, prevedeam aglomerația de la terase, restaurante și exact așa a fost), să nu aibă piscină pentru că eram conștientă din experiența mea și a altora de pe aici cam ce "relaxare" m-ar fi așteptat (deși este și aici un centru spa mititel, nu l-am încercat), să fie confortabil și intim. Știu, este printre case și blocuri - parcă nicăieri nu m-a frapat ca aici la Curtea de Argeș nepotrivirea blocurilor in peisaj, și nu mă refer la acelea cu acoperiș interesant, de zonă montană... acelea parcă mai veneau de acasă pe lângă multele grădini cu magnolii și căsuțe și viluțe superbe, am cutreierat orașul și am făcut zeci de poze, nu este chiar mic dacă te pierzi pe straduțe... Așa, cu blocuri intr-o parte și grădina lui nea cutare in cealaltă, pe mine m-a atras și nu am greșit; am sunat la receptie si am cerut/rugat pentru o camera dubla cu balcon, vedere frumoasa si daca se poate mai linistita- sa nu fie exact deasupra bistroului plin aproape continuu in zona de fumatori, 2 nopti cazare pe booking si una prelungire la hotel. Asta am primit și am ales sa imi exprim si asa multumirea pentru o cazare foarte buna si oameni care isi iubesc meseria si turistii care le calca pragul. Dar repet, am stiut si ce sa cer ca sa fie bine, este important. Hotelul nu are lift, asa ca daca asta reprezinta un deranj, mentionati eventual camera la etajul 1.

Drumul pana acolo a durat in jur de doua ore jumatate, deloc aglomerat, intr- o frumoasa sambata de aprilie.

despre SERVICII

Oameni minunati, la receptie, restaurant, curatenie, o echipa de exceptie. Am intrebat la telefon, om avea si noi ceva de Paste, sau pun la pachet niscaiva oua rosii si ceva drob? Doamna a ras si a raspuns pozitiv, dar nici in o mie de ani nu m-as fi asteptat la asa bunataturi. :)

Din toate punctele de vedere, a fost rasfaț!

despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera mare, cu balcon generos. Toate dotarile necesare, inafara de plasa contra insectelor, cred ca asta nu am vazut... Bada, era la geam dar nu si la usa de la balcon. AC putea fi folosit si pentru ceva mai multa caldurica, pat mare, confortabil, pilota minunata, perne bune, cu doua noptiere putin mai joase, lumini bune, draperii, birou, Tv mare, mini frigider cu ceva produse, oglinda maricica si un dulap la intrare incapator si inauntrul caruia mirosea frumos a lavanda, papuci si halate. Mocheta curata, baia ok ca spatiu, cu cabina de dus si produse sanitare, cu un feohn de rezerva deoarece acela montat nu era functional. Sub oglinda din camera, o zgarietura pe perete- nicio problema, se rezolva cu putin lavabil, am mentionat-o pentru credibilitate totala, daca tot am observat-o, chit ca dupa aia nu am mai bagat-o in seama.

Acelasi decor placut predomina in tot hotelul, care nu este foarte mare... si de aia mi-a placut. Interesanta si nota futurista a designului hotelului.

Camere sunt de mai multe feluri, economy- fara balcon, apartament (e), camere duble cu si fara balcon, cu o vedere mai frumusica, spre parculetul tare dragalas amenajat si cu cateva chestii pentru copii, vedeti in poze, langa parcarea gratuita suficient de mare dar si cu vedere mai putin atragatoare, catre o straduta... atentie deci ce ne dorim/ permitem, ne putem documenta inainte.

Camera noastra a fost cea mai frumoasa (o cred pe cuvant pe doamna, nu mi-am bagat nasul in altele), cert este ca a fost liniste, mai departe de terasa inchisa a bistroului, ieseam pe balcon si se auzea muzica placuta in surdina, aer curat, vedeam copiii cazati in hotel jucandu-se bucurosi si eram amuzata si fericita pentru ei, fiindca fiecare avea ce isi dorea- ei joaca, eu inchideam usa si aveam liniste. Pe la ora 22 se facea liniste de tot, asa ca deschideam usa balconului si adulmecam noaptea parfumata.

In prima zi, la cazare, pe holuri se simtea un miros mai inchis ce venea de la terasa acoperita pentru fumatori si ceva ce semana cu miros de spa, aceasta aflandu-se la subsol cred. Pe urma s-au deschis geamuri, nu stiu exact, dar s-a aerisit. La subsol au si crama, se pot organiza degustari...

Mie mi-a placut foarte mult, am apreciat fiecare minut petrecut aici.

GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Eu nu stiu ce mananca acasa cei care critica pe booking bucataria de aici sau ce experienta au avut, pentru ca rar am fost asa multumita de bucate si servire cum am fost la Subcarpati. Au avut meniu cu de toate, meniu special de Paste foarte bogat si bun, preturi de bun simt, mic dejun inclus bogat inclusiv oua rosii, pasca, drob, in fiecare din cele trei dimineti, lapte, sucuri, cafea buna, ceai. Am comandat ciorba de vitel, ciorba de miel, sarmalute, pulpa de miel, pastrama, mai mult imi amintesc din pozele facute pe furis... aa, au o polenta cu smantana, cu unt, nu stiu exact cu ce, dar de o consistenta moale si excelenta la gust. Mancare foarte buna, seara cel putin era destula lume, probabil si din zona, am inteles ca asa este mereu dar noi am avut mereu masa noastra, intr-o sala in care intrai direct din receptie, conectata la randul ei printr-o usa de salonul destinat celor care fumau, toata lumea multumita.

Absolut mereu atmosfera relaxata, muzica placuta in surdina, servire rapida, curat peste tot. Ne-am intors de la Corbii de piatra si de la Vidraru, in fiecare zi sa mancam aici, distantele sunt mici, pentru ca la terasele din zonele respective putine de altfel, ori era plin ori nu ne-a placut cate ceva, dupa care continuam plimbarile pe unde ne ducea inspiratia.

Complimentele mele, sa o tineti tot asa, ca bine ne-a mai fost...

LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Curtea de Arges este absolut poetica, cu tot cu trotuarele in reconstructie si gropile aferente, atatea curti cu magnolii inflorite nu am vazut in viata mea, case cu arhitectura veche superbe, la restul nu m-am uitat sau n-am vrut sa vad; Manastirea, Curtea Domneasca, ruinele bisericii de sus, din parc am urcat la ea, am facut cei 10.000 de pasi si nici nu am simtit.

Manastirile rupestre, Barajul Vidraru, frumusetea de la si din jurul Manastirii Robaia - la care am ajuns dupa vreo 2 km jumatate de drum mai ingust pe marginea raului la un moment dat, cand am ajuns la destinatie sotul mi-a spus: "Te-am adus unde a întarcat Mutu' iapa", asa este el mai romantic... glumesc, chiar este, dar ne place sa radem impreuna, destul de des chiar :); o plimbare relaxanta in natura in cautarea a ceea ce se numeste Fantana cu leac, unde am baut putina apa proaspata, rece si buna, cine stie, poate o fi cu leac daca bei cu drag...

Si cate si mai cate; peisajele sunt frumoase, oamenii zonei gospodari, ne-au placut gospodariile vazute, stupii si oile de pe pasuni, o zona frumoasa si la propriu in floare la sfarsitul lui aprilie. Le multumesc colegilor de pe AFA pentru scrierile lor, bogate si in date istorice si in pitoresc, si datorita lor am revazut cate ceva din aceasta parte a tarii pe care o ignorasem atata timp pe nedrept!

despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Nu stiu sa spun despre posibilitatile de distractii din zona, depinde la ce distractii ne referim, noi ne-am plimbat, am vazut cat am putut, nu ne-am grabit, nu am urmarit nimic, ne-am miscat in ritmul impus de mine mai ales, mai pasnic asa... Dar pana data viitoare aici, noi am vazut frumos si ne-am relaxat, trei zile pline linistite si fara griji, ceea ce va doresc si voua, tuturor!

Trimis de MaraMura in 20.05.22 19:56:07
Validat / Publicat: 20.05.22 21:02:51

VIZUALIZĂRI: 426 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MaraMura); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P04 Corbii de piatra
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
[1300 PMA] [600 PMA]

webmasterscris / TELEFON [20.05.22 21:37:53] »

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

neimportantscris / TELEFON [21.05.22 08:15:31] »

@MaraMura: numa' din poveste și ne-am destins, darămite să fi fost acolo...

Curtea de Argeș e un melanj de imagine și sentiment care culmea, nu obosește și nu derapează, oricât de multe detalii ne sar la vedere. Ai reușit să transmiți și dincolo de taste...

Pentru înțărcat, Mutu ar trebui să urce mai spre creasta Făgărașului, aci la Curtea de Argeș nu are nici o șansă, e prea bun "laptele"...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][10 voturi]
maryka [21.05.22 08:57:33] »

Acest articol a venit absolut binecuvântat, l-am citit cu mare interes, întrucât fix poimâine mergem acolo. Fix la acest hotel avem rezervare. Așa că ai scris parcă special pentru mine și îți mulțumesc. Noi vom sta o săptămână, vom explora zona, am zis la fel și eu că este foarte generoasă în obiective turistice, iar dacă și vremea ne va ajuta, așa sper, că doar vine vara, nu? atunci sper să avem o vacanță frumoasă!

Felicitări pentru articol, mă bucur că v-ați simțit așa bine într-o minivacanță de sărbători!

crismisscris / TELEFON [21.05.22 09:01:18] »

@MaraMura: Fain loc! Să vă fie de bine și să recidivați cât mai des, tot cu folos!

crismisscris / TELEFON [21.05.22 09:06:34] »

@maryka: Vacanță de vis să aveți, Maryka! Abia aștept poveștile!

maryka [21.05.22 09:08:24] »

@crismis:

Mulțumesc frumos! Să fie!!! Că poveștile or veni! ????

k-lator [21.05.22 09:55:37] »

@MaraMura:

multumesc pentru review, @ K-lator,

a fost un factor motivator!

Despre Subcarpaţi Hotel

Aş mai scrie şi-un pastel.

Chiar de şade printre case,

Are camera frumoase.

E modern şi te răsfaţă

O spun iarăşi în postfaţă

... Şi-i prieten cu natura,

Confirmă şi MaraMura!

Mă bucur tare mult că ţi-am fost de ajutor când ai făcut alegerea asta.

@maryka: Norocoaso!... nu numai că pleci în vacanţă, dar ai şi ales ce trebuie. Să-ţi priască şederea la Subcarpaţi, că după ce cutreieri împrejurimile ai nevoie de relaxare. Vacanță frumosă!

MaraMurascris / TELEFON [21.05.22 11:59:51] »

@zapacitu: Frumos la voi, mai venim!! Ii transmit si Mutului, nu de alta, dar sa mai punem de o plimbare! ????

Multumesc pentru apreciere, toate cele bune!

MaraMurascris / TELEFON [21.05.22 12:03:36] »

@k-lator: Ce drăguț, stiam eu ca românii sunt talentati poetic! ☺️

Multumesc mult, pentru idee in primul rand, dar si pentru vizita! ????

La multe vacante frumoase!

MaraMurascris / TELEFON [21.05.22 12:05:58] »

@crismis: Mulțumim, asemenea si vouă! Sa vizitati cat mai multe locuri frumoase, sa fiti inspiratie si pentru noi! ????

MaraMurascris / TELEFON [21.05.22 12:11:00] »

@maryka: Cu mare drag, sper ca am fost de folos si ca va veti simti cel putin la fel de bine ca noi atat la hotel cat si explorand frumusetile inconjuratoare! Va doresc vacanta minunată cu vreme pe măsură si astept din partea ta un alt frumos articol, dedicat acestei ieșiri din cotidian!

Multumesc pentru vizita si ecou! ????

mprofeanu [21.05.22 14:14:41] »

@MaraMura: Bună cazare ai avut la Curtea de Argeș! Mâncarea și modul în care ai prezentat-o mi-a făcut cu ochiul și am înghițit în sec... ????

Este o zonă ofertantă, loc de unde poți vedea destule, ai văzut multe obiective turistice. Despre Robaia ce să spun este locul meu de suflet de lângă casă pe care îl văd de mai multe ori pe an. Ai dreptate cu drumul, este îngust și spre final cam nemodernizat. De regulă când vreau să fac pași, oprim mașina lângă zona neasfaltată și mergem pe jos cam 2 kilometri, dar ne place mai ales că drumul este destul de drept și merge pe lângă apă... Este adevărat că mai trece câte o mașină, asta este nu le poți avea pe toate.

MaraMurascris / TELEFON [21.05.22 21:55:01] »

@mprofeanu: Foarte bine m-am simțit la Robaia! Am rezonat cu locul acela, neasteptat as spune. Nu a fost ca si cand as fi vizitat o alta mănăstire, am simtit o liniste pe care o asteptam de mult, tot locul imprejur este făcut pentru relaxarea oamenilor obosiți de oraș, de citadin.

Aveti mare dreptate, este un loc de suflet! Si cam toată zona este pașnică, de la căpițele de fan de pe pajistile intinse, oițele care fac parte din peisaj, stupi si pomi infloriti, pana la manastirile rupestre... Raman cu regretul ca nu am putut anunge la cea de a treia, Cetatuia Negru Vodă, ne vom intoarce pentru ea! La Baraj a fost singurul loc aglomerat, dar nici asta nu a contat, prea eram intr-o stare de bine.

Multumesc frumos ca ati trecut pe aici, va astept cu viitoarele povești, va citesc cu interes si drag! Vacante frumoase! ????

mishu [13.06.22 18:26:13] »

@MaraMura: Am iceput sa citesc articolul aseara insa nu imi venea sa trec prea superficial asa ca l-am lasat penru azi si nu imi pare rau. Ai povestit atat de frumos, iar pozele sut atat de graitoare, ca imi pare rau ca s-a terminat minivacanta si nu pot pleca acolo.

Foarte frumos totul apetisante bucatele de imi venea sa inghit laptopul, ce sa mai, cea mai bua reclama pe care o poti face locului si oamenilor.

Felicitari, sa va fie de bine, votat cu mare drag.

MaraMurascris / TELEFON [14.06.22 14:23:45] »

@mishu: Mulțumesc frumos pentru ecou si aprecieri! ????

Intr adevar, este o zona foarte frumoasa, pe noi ne a încântat! Si s a nimerit si o cazare grozava, cu mancarica pe măsură! ☺️

Aștept articole noi, marca Mishu, despre locuri din țară sau de oriunde (asa am calatorit si eu in Cinque Terre, de exemplu, si foarte frumos a fost...) !

Vacanțe frumoase si multă voie bună!

mishu [14.06.22 17:38:56] »

@MaraMura:

Aștept articole noi, marca Mishu, despre locuri din țară sau de oriunde

multumesc frumos, esti o draguta, mai am de povestit destule insa nu am timp sa scriu, nu reusesc sa mai citesc, daramite sa mai si scriu. Am constatat ca aproape o luna nu am intrat pe AFA iar eu am fost plecata doar 4 zile .

Insa cum termin de parcurs articolele restanta, peste 100 , promit sa scriu, si sper sa iti placa ce voi posta.

7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
crismis, k-lator, MaraMura, maryka, mishu, mprofeanu, neimportant