ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.07.2021
2 AD. + 1 COPII -- v: 6
BUN

Mai exista si minuni...

Hotelul este nou, dat in folosinta in primavara acestui an si se afla in capatul dinspre Pestera Ialomitei al Lacului Boloboci. Se ajunge usor, pe Transbucegi, urmand drumul din Sinaia catre Pestera Ialomitei sau Hotel Pestera, care se afla si el la aprox 5 minute cu masina.

Prima impresie la sosire este: "Uite ca se poate si la noi construi ceva frumos"! , in creierii muntilor, cu o priveliste de vis, cu un drum de acces rezonabil, ceva cu care ne putem mandri. Si, de altfel, hotelul este cu siguranta in topul celor mai bine din Romania, iar, luand in considerare amplasarea, cred ca este undeva, acolo, sus de tot...

Nu stiu cine este proprietar, cat a durat sa il construiasca, insa este o expresie de bun gust si rafinament de la designul exterior si pana la Centrul SPA, care, sincer, m-a impresionat total.

Nu este foarte mare ca si constructie, insa totul e dimensionat, cred eu, optim la numarul de clienti maxim pe care ii poate gazdui.

despre SERVICII

Din fericire, aici nu s-a pus problema ospitalitatii, asa cum te astepti cand ajungi pe la noi prin tara, pe litoral sau prin vreo statiune mai prafuita. De la rezervare, pe care am facut-o pe siteul hotelului si pana la personalul de la restaurant, toti oamenii au fost amabili, prompti si foarte profesionisti. Personalul a fost discret, nici nu stiai pe unde sunt, insa de fiecare data cand am avut nevoie de ceva, au fost acolo.

despre CAMERE & COND. CAZARE

Au mai multe tipuri de camere, toate au balcon, difera pozitionarea si panorama existenta. Noi am avut o camera dubla cu vedere catre padure, situata la etajul 3, suficient de mare pentru 2 adulti si 1 copil. Accesul se face cu card, fireste, iar la intrarea in camera am fost placut surprinsi de bunul gust al celui care s-a ocupat de designul interior. Frumos, o camera cum vezi prin filme ca sunt in hotelurile acelea elvetiene din varful muntilor, cu covoare groase pe jos, multa electronica, de la controlul luminilor, la TV, la internet, totul era digital si foarte usor de utilizat, lampadare care emit o lumina discreta etc. Baia, la fel, mare, toate obiectele sanitare de foarte buna calitate, cosmetice de baie de firma si cele mai placute la atingere prosoape pe care le-am intalnit. I-am intrebat de unde le-au luat, dar nu au stiut sa imi spuna, erau cu brandul hotelului marcate, dar as fi luat si eu 1-2, asa de bune mi s-au parut.

Salteaua de pat era foarte groasa, confortabila, ma gandesc ca este extraordinar sa te odihnesti pe ea cand sosesti dintr-o drumetie sau de la schi, iarna. Nu s-a facaut rabat la calitate si se simte acest lucru evident in orice dotare din camera.

Nu mai spun nimic despre curatenie, halate, papuci, minibar, Tv, aer conditionat centralizat etc. Erau acolo, erau bine. Iti dai seama ca este ceva ok cand vezi ca nu ti se pun in dulap papuci de-aia de unica folosinta subtiri cat o foita de ceapa... :)

Parcare in fata hotelului maricica, nu cred sa fie vreodata probleme.

GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun a fost "a la carte", in sensul ca puteai comanda orice din meniul de mic dejun. Foarte bun, foarte elegant, se servea in restaurantul principal. Pe langa comanda, erau puse la dispozitie prosseco, paine, apa, sucuri, iaurturi si alte cateva chestii, la liber, pe o masa, in stil bufet suedez. Mi-a placut ca puteai comanda inclusiv platou cu fructe de sezon la micul dejun, inclus in pret. Preparatele erau facute pe loc, bine gatite, fara repros... ce am mancat la micul dejun mi-a placut foarte mult, atat produsele in sine, cat si maniera de servire.

Restaurantul principal arata intr-un mare fel, foarte frumos amenajat, se vede din nou o mana de designer, o sa pun fotografii, caci ele vorbesc cel mai bine. Un intreg perete este din sticla astfel incat sa poti vedea peisajul superb, iar aceasta, daca vremea permite, se trage si se creeaza un open-space cu terasa exterioara.

Am mancat si seara, au un meniu nu foarte extins, asa cum ii sta bine unui bucatar cu stil, dar cu feluri de mancare cu personalitate, bine asezate si, in definititv, cel mai important, gustoase. Exista o sectiune in meniu de mancaruri sofisticate, una de mancaruri romanesti, una pentru copii si una de gastronomie internationala. Ce am mancat a fost extraordinar de bun, bravo lor.

DAR, este si un revers: preturile foarte mari la mancare si bautura. Nu cred ca e un fel de mancare mai ieftin de 70-80 de lei. Cred ca sunt obiectiv daca spun ca mi se pare cam prea mare.

Din nou remarc calitatea servirii, atmosfera super, dar si raportul cam dezechilibrat cu preturile cerute.

LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Ce sa mai spui aici? Superb!! Munti din toate partile, brazi, aer curat, esti cam la 1600 m altitudine. Nu este nimic langa, doar in fata hotelului e construita o pastravarie, intr-un stil foarte frumos, nu cu acele bazine urate pe care le mai vedem unerori. Este bine integrata in constructia globala, iar pestele proaspat este astfel asigurat clientilor!!

In zona se viziteaza Pestera Ialomitei, se poate ajunge si pe jos in vreo 30-40 minute, se poate urca la Babele, este telecabina Pestera, situata tot asa, cam la 1 ora distanta pe jos, iar daca iei masina, totul se reduce cam la 5-8 minute de condus.

Se pot face zeci de drumetii in zona, e liniste, putina lume, recomand la maxim zona. In apropiere sunt si niste chei, in capatul carora se ajunge la Lacul Boloboci, usor de parcurs si spectaculoase.

despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Centrul SPA, am ajuns la favoritul meu. Imi place sa utilizez astfel de facilitati si cred ca am vazut si experimentat zeci de astfel de centre. Cel al hotelului este unul excelent. Nu e foarte extins, insa din nou spun, cred ca e bine dimensionat la nr. de camere astfel incat sa nu se creeze aglomeratie. Lumanari aprinse peste tot seara, aer parfumat, muzica ambientala, o atmosfera de viz, ce mai! Au o piscina tip jacuzzi enorma, cu foarte multe jeturi si programe raportate la marimea ei, cu o apa foarte calda si placuta... Apoi mai sunt saunele, uscata, umeda, nou noute, impecabile. Apoi salina, cabinetele de masaj, sala de relaxare, toate frumos amenajate si dotate cu cele mai bune echipamente. Nu stiu cum s-or mentine acestea peste cateva luni/ani, dar acum erau wow. Recomand pentru fani o vizita aici pentru o experienta unica in Romania. Eu nu am mai gasit asa ceva la un hotel de la noi... Daca pana acum cel mai frumos centru SPA il avea H. International din Sinaia, Belmont l-a surclasat rau de tot :)

Au si un bar foarte frumos, cu semineu, cu o vedere super catre munti, cred ca iarna e de vis. Mi-am spun ca neaparat o sa ajung aici iarna ca sa stau in acest bar.

Spatiile comune ale hotelului - impecabile, curate, miroseau frumos, peste tot mochete, covoare, bun gust.

Trimis de rentea in 27.07.21 18:45:30
Validat / Publicat: 27.07.21 20:17:23

VIZUALIZĂRI: 6567 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rentea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P05 [fără descriere]
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită

[27.07.21 20:15:33]

Excelentă recomandarea

Mutat în rubrica "Belmont Hotel [Padina Peștera], MOROENI [DB]" (nou-creată pe sait)

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

renteaAUTOR REVIEW
[27.07.21 20:24:00]

@webmasterX: Corecta pozitionarea. Multumesc.

webmasterPHONE
[27.07.21 22:44:33]

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

adrianaglogoPHONE
[31.07.21 13:40:29]

@rentea: Mi-ai dat o idee. Chiar eram in cautarea unui hotel pt 2 zile de rasfat. Si nu gaseam nimic. Acum l-am gasit.

Multumesc.

[03.08.21 20:36:33]

@adrianaglogo: cu placere. O sa iti placa, e foarte frumos! Have fun!!

[08.10.21 12:01:42]

@adrianaglogo: ai ajuns la hotel? Cum a fost?

ANILUPHONE
[08.10.21 15:29:25]

În 2 ani a fost terminat acest hotel, pentru că nu era în august 2019 iar anul acesta tot în august l-am văzut în drumul nostru spre hotel Peștera.

Dar, când am căutat informații și am văzut ce prețuri are... 1000 lei camera pe noapte mi s-a părut foarte mult și am citit articolul tău de curiozitate să văd ce și cum cu hotelul ăsta nou!!!

Se vede că este luxos că oferă condiții bune și servicii de calitate, raportul calitate/preț fiind unul corect... dar mie tot mi se pare mult!!!

Apropo poza din cameră... este identică cu o cameră de la hotel Peștera... eu așa le văd...

Important este că v-ați simțit bine și v-ați relaxat!

În rest numai de bine!

[08.10.21 17:09:42]

@ANILU: dupa ce am plecat de la Belmont am fost si Pestera 2 zile. E diferenta mare intre cele 2 hoteluri, e drept ca sunt construite in alte vremuri... camerele sunt mult mai bune la Belmont, la fel si zona spa... e drept ca raportul calitate pret e mai bun la Pestera. Insa Belmont este mult mai bun, problema ar fi, intr-adevar, preturile cam prea ridicate...

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):