ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.05.2021

Mai degrabă mulțumit

la PMM* = 44 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Vacanță frumoasă la un hotel foarte bun!

Pentru prima dată în Egipt, destinația care a devenit cea mai căutată de turiști în ultimul timp, și pentru că nu sunt atâtea restricții, fiind în zona verde, și intrarea în țară se face pe bază de test PCR, deci toți cei care care ajung acolo sunt sănătoși. Egiptul a fost și anul trecut pe lista mea de vacanță, am dat și un acont, dar am pierdut... bani, vacanță. Anul acesta însă am reușit! Am profitat și de zborul direct Sibiu-Hurghada cu decolare la 7 dim. După trei ore eram în Africa, la Marea Roșie!

În alegerea hotelului mi-au fost de ajutor review-urile celor care au stat acolo. Am citit, am comparat și am luat decizia mai repede ca de obicei când trebuie să aleg o cazare. Impresiile postate de colega Marika m-au făcut să jubilez: am ales bine! Și așa a și fost.

Amplasare

Hotelul Marriott Beach Resort este situat pe Sheraton Road, o arteră lungă, mărginită de mare în cea mai mare parte. Nu este un resort izolat, în jurul lui sunt magazine, iar la aprox. 10 minute de mers pe jos se află o promenadă pietonală, plină cu magazine, inclusiv celebrul Cleopatra, cafenele etc.

Distanța de aeroport este de 7-8 km. Este situat pe plajă. Amplasarea lui este foarte bună: și la plajă, și aproape de magazine și de centru. Exact ce caut de fiecare dată.

Marriott Beach and Resort este, de fapt, un resort mai mic. Cele mari, pe mulți kmp se află la marginea stațiunii, la depărtare de Hurghada.

Cazarea

Cu toate că check-in-ul se face la orele 14, noi am primit camera la 11, imediat după ce am ajuns la hotel. Am primit o cameră la etajul I, 113 (fără șpagă!). Nu am primit brățări, trebuia să spunem numărul camerei, la masă sau când am luat prosoapele de plajă.

Lobby

Elegant, aerisit, în culori calde, cu locuri de relaxare. Recepția, nu spectaculoasă, dar decentă. Pe masa din fața recepției, se găseau măști și dezinfectant. Două lifturi erau la dispoziția turiștilor, dar și scări, pe care, stând la etajul I, le-am folosit cel mai des.

Camera

Mi-a plăcut de la prima vedere. O cameră de 32 mp, cu vedere spre piscină și mare. Două paturi twin, mari, aproape duble, cu saltele foarte bune. Între paturi, o noptieră cu o veioză. In cameră mai erau un scrin, un loc pentru bagaje, o măsuță cu două fotolii, lângă ele, un lampadar cu un design modern, pe peretele deasupra scrinului un televizor cu plasmă, dar pe care nu l-am deschis. Pe jos, gresie. Aer condiționat.

In holul de la intrare, un dulap în care, pe lângă umerașe, se aflau și o masă și un fier de călcat, un uscător de păr și seiful. Alături de dulap, într-o nișă, minibarul aprovizionat zilnic cu apă. L-am găsit plin și cu băuturi răcoritoare, care erau contra-cost, dar nu am băut. Deasupra, o cană -fierbător de apă, plicuri de cafe instant, ceai, zahăr, care nu erau contra-cost și care erau mereu reînnoite.

Baia

O baie mare pentru o cameră de hotel. Avea cadă și duș fix, chiuvetă, vas de WC și bideu. Consumabile: săpun, gel de duș, șampon, conditionner pentru păr, cască pentru păr. Prosoapele erau pufoase, de un alb strălucitor.

Balconul

Și el destul de generos, cu mobilier specific, din plastic alb. Un minus: nu exista niciun uscător de rufe, nici măcar o sfoară. Ne-am uscat costumele de baie pe marginea scaunelor din balcon. Pe unul dintre pereții laterali, o aplică.

Curățenia se făcea la modul serios, cameristul, un băiat simpatic, s-a bucurat de bacșișul dat, nu ne-a făcut figurine din prosoape, poate nu știa, dar mi-a făcut din cămașa de noapte un fel de evantai.

Restaurantele si servirea mesei

Tote cele trei mese se serveau in restaurantul Shorouk care are și o terasă. Regulile de igienă în situația dată sunt stricte. Sistemul bufet suedez a fost înlocuit cu servirea făcută de ospătari. Ei îți arătau mâncarea, noi alegeam.

O observație: în felul acesta, nici nu s-a mai risipit mâncare, n-am mai văzut farfurii încărcate și apoi lăsate pe jumătate cu mâncare. Băuturile ți le aduceau la masă. Trebuia să spui numărul camerei, la fel și când intrai în restaurant, când ți se lua și temperatura. Masca se purta și în restaurant (nu și când mâncai!). Mesele erau distanțate, după ce se eliberau, erau dezinfectate. Mâncarea a fost gustoasă, dar nu prea variată. Amatorii de dulciuri însă nu s-au putut plânge, pentru că erau multe feluri.

Gustări, cafea, ceai erau în Sunset Lounge între orele 16-17. La Marrnet Cafe, cu acces de la piscină și din hotel, puteai să mănânci dulciuri, înghețată, paste, să bei cafea, dar contra-cost.

Patio cafe este un loc romantic, situat în curtea interioară a hotelului, o cafenea în aer liber. Multă verdeață, apa ce susură și curge în cascade mici creează un ambient plăcut.

Plaja și marea

Hotelul este situat la plajă. Se primesc prosoape, unele mari, pentru șezlonguri. O plajă cu nisip fin, fierbinte la orele amiezii. Sunt câte două șezlonguri la o umbrelă din lemn. Intrarea în apă este lină. Iar marea are o culoare incredibil de frumoasă! Și este atât de limpede, încât se văd peștișorii. Nu sunt colorați, pești obișnuiți. Apa mării este foarte sărată. După Marea Moartă, este a doua cea mai sărată mare din lume. După orele 18 nu se mai face plajă, pentru că se înserează. La ora 7 este întuneric deja.

Un pod din lemn leagă plaja de o insuliță ce aparține de resort. Și acolo sunt șezlonguri, un bar, iar seara se țin acolo spectacole. Insulița reprezintă o notă de originalitate, un elemnt ce aduce un atu resortului.

Lângă plajă se află un port cu yahturi și bărci de închiriat, Aquarius Diving Club. Imaginea cu marea, yahturile, insulița și podul din lemn sporesc farmecul și unicitatea plajei.

Si aici este un bar cu băuturi răcoritoare, cafea, înghețată.

Distracție

Erau niște animatori, se făcea de la 11 dim. aqua gym, seara am asistat, doar pe jumătate, la un spectacol, dar, aici, nu mă pronunț. Poate unora le-o fi plăcut, pe mine nu m-a încântat, acest aspect nu m-a interesat în mod deosebit. După cină, veneau doi, un tânăr și o tânără, să invite lumea la spectacol, dar nu se prea inghesuia nimeni.

Relaxare

Da, am avut parte de relaxare la acest hotel. Am făcut câteva excursii, dar, în afară de Luxor, celelalte nu au fost obositoare. Și cum să nu te relaxezi când marea se află în fața ta, când ești înconjurat de palmieri și bouganvillea, când briza te mângâie atenuând căldura, când în jurul tău toți zâmbesc!

Magazine în hotel

Sunt câteva cu suveniruri, bijuterii, haine. Prețurile se pot negocia. Există și un Beauty Salon, masaj, dar n-am apelat la serviciile lor.

Personalul hotelului

O notă mare! Amabili, cu zâmbetul pe buze. Or fi așteptând poate bacșiș, dar eu i-am dat doar cameristului.

Wi-fi foarte bun în tot hotelul, gratis.

Securitatea

La intrare în hotel este pază militarizată. Se scanează bagajele, ca la aeroport. După două zile de intrat-ieșit, nu ne-au mai controlat, deja ne cunoșteau.

Deplasarea în oraș

În fața hotelului sunt taxiuri. Nu ieși bine pe ușă, că te și abordează! Atenție la tarife! Am vrut să luăm un taxi și ne-a cerut până în centru, vreo 3 Km, 15 euro. Am renunțat, am mers pe jos. La întoarcere, am luat totuși un taxi și am plătit 2 euro/ 2 persoane. Apoi, am descoperit promenada din apropiere plină de magazine, unde ajungeam pe jos.

Merriott Beach este un hotel pe care îl recomand celor care vor un sejur relaxant în Hurghada. Îndeplinește, după mine, toate criteriile pentru o vacanță frumoasă.

despre SERVICII

Personalul hotelului este foarte amabil, bacșișul este la mare căutare, dar il dai cu plăcere când vezi cât sunt de serviabili.

despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera cu o suprafață de 32 mp, curată, confortabilă, cu aer condiționat, televizor, seif, baia are cadă și duș, consumabile, prosoape pufoase. În dulap am găsit masă și fier de călcat, uscător de păr.

Mini barul era alimentat zilnic cu apă, restul băuturilor, contra-cost. Era și un fierbător de apă și plicuri cu cafea instant, ceai, zahăr.

GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mâncarea este bună, dar nu foarte variată, servirea se face de către personal, în restaurant se respectă cu strictețe regulile de igienă.

PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Hotelul este situat pe plaja cu nisip fin, intrarea în apă este lină și fără pietre. Plaja are și o insuliță la care se ajunge pe un pod din lemn ce travesează marea.

despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Hotelul dispune de piscine, cea pentru copii este încălzită.

Există și un centru Spa contra-cost, Beauty Salon, loc de joacă pentru copii, magazine. Animația nu mis-a părut deosebită, chiar sărăcuță aș zice.

Spectacolele se țineau pe insuliță, destul de slăbuțe.

Trimis de Rodel in 27.05.21 21:34:34
Validat / Publicat: 27.05.21 22:18:38
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT

VIZUALIZĂRI: 2783 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Rodel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P11 Același pod.
[900 PMA] [450 PMA]
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.00 USD pe cameră

Carmen Ion [28.05.21 08:41:46] »

@Rodel: Ce alegere bună!

Deși nu sunt fan resorturi, acesta mai că m-ar tenta: plajă cu nisip fin, culoarea apei superbă, apropierea de oraș, camera mare etc. etc. (sfoara și cârligele pentru atârnat costumele ede baie le-aș lua de acasă... )

Una peste alta, un loc pentru relaxare totală! Mă bucur pentru tine că ai avut parte de câteva zile de odihnă într-un peisaj plăcut ochiului și aștept detalii despre ce altceva ai mai făcut/văzut pe acolo.

Toate cele bune!

maryka [28.05.21 09:21:23] »

Am așteptat acest articol cu emoții mari știind că veți merge acolo și mă bucur acum citindu-l, că v-a plăcut!

Am revăzut cu drag locurile în care am fost acum nu mai demult de două luni, nu s-au schimbat prea multe cu excepția animației seara de pe mica insuliță.

Ba chiar am remarcat că și camera este identică, cu excepția patului, twin, baia este la fel, așa că m-am visat din nou acolo. Se vede treaba că ați avut alt băiat „camerist” că altfel vă trezeați cu o „mumie” atârnată în hol!

Noi am stat în partea cealaltă a clădirii, cu vedere spre port și insuliță. Dar și spre piscină și mare este superb, foarte relaxant. Nu am avut mari probleme cu uscatul costumelor de baie, pentru că am făcut prea puțină baie atunci, apa mării fiind destul de rece.

Nu-mi rămâne decât să aștept restul impresiilor din țara cu atât de multe obiective turistice! Vă îmbrățișez cu drag!

robert [28.05.21 10:05:10] »

hai că până la urmă ai ajuns! Foarte frumos totul! Ți-am spus că o să-ți placă Egiptul! Felicitări pentru articol și pentru destinatia aleasă!

Rodelscris / TELEFON [28.05.21 10:08:49] »

@maryka:

Mulțumesc, Marika! Să știi că review-ul tău mi-a fost foarte folositor, un adevărat ghid pentru sejurul la Marriott. Eu cred că oriunde ai camera, vederea este la fel de frumoasă. Te îmbrățișez cu drag!

Rodelscris / TELEFON [28.05.21 10:13:12] »

@robert: mulțumesc pentru lectură și vot! Bine că am ajuns și că mi-a plăcut! Am avut emoții până în ultimul moment, abia în avion mi-am zis că intr-adevăr Egiptul mă așteaptă si eu voi fi acolo!

Rodelscris / TELEFON [28.05.21 10:18:08] »

@Carmen Ion:

Mulțumesc pentru lectură și vot! Da, alegerea acestui hotel a fost inspirată, a fost ceea ce mi-am dorit. Marriott nu se dezminte!

sirbuvio [30.05.21 21:29:00] »

Hei.

Bravo, felicitari.

Respect celor care pot extrage ce e e bun dintr-o calatorie.

Rodelscris / TELEFON [30.05.21 22:55:46] »

@sirbuvio: mulțumesc pentru aprecieri! A fost o vacanță frumoasă la care a contribuit și cazarea la acest hotel.

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):