Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 4 / 2022

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 27 PAARExcelent pentru mine - Cabo Verde Hotel [Agia Triada] » PERAIA (PEREA)
IULIE, 2021
Se spune că niciodată să nu pleci de la frumos și să te cazezi la urât, ci invers. In cazul meu, plecam de la scump și mergeam spre ieftin. Alegerea mi-a aparținut în totalitate, după ce mi-am împărțit traseul estival grecesc de la Kefalonia către Bucuresti. Zgârcită cum sunt, aveam alternative mult peste Xi (ca frumusete și preț), lângă Salonic, dar am preferat ceva [...] — citește
64 24.01.22 krisstinna 81.800 1.916
AZ 33 Agia Triada, lângă Salonic
IULIE, 2021
Mintea-mi este amețită de cuvinte, n-am o pădure de vorbe în ziua aceasta dar ca să marchez pe AFA un loc simplu, lângă Salonic, am să aștern aici doar câteva idei despre aerul blajin al Agia Triadei. Aveam nevoie de o cazare lângă Salonic, la întoarcerea din Kefalonia. In apropiere de Salonic, am văzut pe Google Maps o fâsie de plajă, cu nisip pe plajă și în apă, pe [...] — citește
56 30.01.22 krisstinna 50.400 7.646
AZ 28 Makris Gialos beach, super dotată, o plajă „vie”
IULIE, 2021
Favorita grupului Kefalonia a fost Makris Gialos Beach. După MD de la Xi - vezi impresii am plecat cu mic, cu mare, spre Lixouri, să luăm ferry către Argostoli. Plimbăreala pe apă durează cam 20 minute, ferry e mititel, e ca un fel de taxi-maxi pentru auto dar și pentru oameni, circulă din juma în juma de oră. E irelevant prețul și orarul, se poate modifica lunar. Noi am plătit 12 [...] — citește
55 24.01.22 krisstinna 49.050 4.137
AZ 30 MGPAARUn hotel (Belleville) și un resort (Duni Royal Resort), numai bune pentru întâlniri de grup - DRR Belleville Hotel » DUNI / DJUNI
AUGUST, 2021
Anul trecut am ales Duni pentru întâlnirea tradițională a grupului, despre care citisem numai de bine, inclusiv pe saitul nostru. Cel mai mic numitor comun a fost Hotelul Belleville, din cadrul complexului Duni Royal Resort. Știam că Duni este foarte potrivit pentru familiile cu copii și chiar am colegi care își fac vacanțele cu copiii de ani de zile acolo, pentru condițiile excelente, [...] — citește
51 27.01.22 Aurici 65.600 2.297
AZ 29 PAARSejur minunat intr-un paradis luxuriant - Letoonia Club Hotel [Fethiye, Mugla] » FETHIYE & OLUDENIZ
SEPTEMBRIE, 2021
A sosit și luna septembrie, prima din toamna, si iată-ma pregătit pentru o noua escapada pe pământ turcesc. De aceasta data am ales Fethiye, în provincia Mugla, pe coasta Marii Mediterane. Am dorit un resort liniștit și plin de verdeata, iar agenția mi-a oferit Letoonia Resort&Club. Resortul este situat pe o peninsula complet privata, cu deschidere la Golful Fethiye, în vecinatatea [...] — citește
51 25.01.22 ovidiuyepi 65.600 3.967
AZ 32 PAARDacă n-ai zăpada mergi la Istanbul la White House Hotel - White House Hotel Istanbul » ISTANBUL
IANUARIE, 2022
White House Hotel Istanbul l-am ales după cotația maxima pe care am gasit-o pe mai multe situri. Am plecat cu mașina la Istanbul și am ajuns foarte ușor la Hotel. White House Hotel Istanbul este situat în centrul orasului, la mică distanță de mers pe jos de multe puncte de atracție, cum ar fi Hagia Sofia, Moscheea Albastră și Marele Bazar. Camerele sunt micuțe, dar cochete cu [...] — citește
50 27.01.22 kmy 63.600 1.547
AZ 35 PAARCheile Imbros, spectacolul naturii
OCTOMBRIE, 2021
Voi continua aici cele spuse despre Creta în vezi impresii povestind despre Cheile Imbros văzute într-o plimbare de circa 3 ore, despre care nu am găsit nimic pe site-ul nostru. Cheile Imbros sunt situate în Platoul Askifou din Creta central-sudică și sunt unele dintre cele mai adânci și înguste chei din Insulă. Încep din Satul Imbros și se termină în Satul Komitades. Și-a luat [...] — citește
48 30.01.22 mprofeanu 62.400 1.083
AZ 36 PAARPeninsula Akrotiri, frumuseți naturale, frumuseți create de oameni
OCTOMBRIE, 2021
În primul review despre sejurul în Creta spuneam că voi prezenta ce are Creta mai frumos, mai spectaculos fără a avea o ordine prestabilită. Voi continua povestirile cu ce am văzut în Peninsula Akrotiri. De ce Akrotiri?!?! Nu prea știu, poate pentru că începe cu A, sau poate fiind prima plimbare din Creta cu autoturismul închiriat… Peninsula Akrotiri, un promontoriu stâncos din [...] — citește
46 28.01.22 mprofeanu 59.100 1.786
MGO zi plină și plăcută în Insula Gozo
DECEMBRIE, 2021
În, vezi impresii, spuneam că ziua a doua a excursiei din Malta a fost dedicată Insulei Gozo și că las pozele să vorbescă. Acum, aici, voi vorbi eu iar pozele vor arăta și mai bine cele spuse de mine. Câteva cuvinte despre această mică insulă, 14 kilometri lungime, 7 kilometri lățime și o populație de puțin peste 30.000 gozitani, a doua ca mărime în Arhipelagul Maltez dar [...] — citește
45 25.01.22 mprofeanu 39.600 7.979
Pretul corect - Diana Hotel » HERCULANE
IANUARIE, 2022
Pe la inceputul lui decembrie a devenit clar ca Romania se relaxeaza in timp ce toata Europa se crispa. Imi amintesc ca am vazut la tv un reportaj care spunea, prin noiembrie, ca la noi sunt prea mari restrictiile =)) astfel ca multi pleaca in strainatate de sarbatori, intre timp s-a dovedit ca la noi nu a existat nici o restrictie in timp ce in alte tari nici focuri de artificii nu au avut!!! [...] — citește
42 25.01.22 nrs 36.900 1.663
PAARCu taxiul e prea scump, asa ca… la pas prin Republica Dominicana
IANUARIE, 2022
Ma trezesc pe 2 ianuarie cu o durere de cap, de la mancarea de Revelion, desigur, de-mi venea sa iau 14 cutii de algocalmin, dar mi-era ca ma duc la intalnire cu fratii mei Belzebut sau Uciga-l Toaca mai devreme decat trebuie si ca sa-mi abat gandul de la huruitul din capul meu am inceput sa ma gandesc la plaja, mare, caldura, bla, bla, bla, stiti voi … chestiile alea care elibereaza endrofina [...] — citește
41 30.01.22 Mephisto 51.200 2.915
MGPAARUnde, cum, ce și la ce prețuri am mâncat / băut în Karpathos
IUNIE, 2021
În vacanța din Karpathos am avut asigurat prin cazare doar micul-dejun, în rest toate mesele le-am luat la taverne, acolo unde ne aflam în momentul când ne-a luat foamea. S-a întâmplat să fim în capitală, dar și pe cine știe ce coclauri, pe unde ne-au purtat pașii. Din acest punct de vedere, cred că aș fi avut nevoie de câteva articole în care să povestesc propriile experiențe [...] — citește
39 29.01.22 irinad 50.700 596
PAARHai-hui prin Vrancea. Istorie de-atins cu mâna: casa lui Moș Ion Roată din Câmpuri
IANUARIE, 2022
Despre Moș Ion Roată am învățat de mic, cam de pe la poveștile cu” Moș Ion Roată și Unirea” de prin clasa a III-a sau a IV-a. Asta ca să vă arăt că, deși am fost polițist, am învățat și eu 4 clase! Bine, le-am terminat la seral, dar, orișicât! :p Ba, țin minte că, la o serbare, eu am fost cel care l-a interpretat pe cel mai celebru țăran din cei de-au avut de-a [...] — citește
39 28.01.22 Yersinia Pestis 50.700 312
PAARHotel Kamelia, episodul 3 - Kamelia Apart Hotel » PAMPOROVO
IANUARIE, 2022
Anul care s-a incheiat a fost un an bun ptr noi, dar si unul foarte obositor, asa ca abia asteptam cele aproximativ doua saptamani de concediu de la final, pentru o mica vacanta de iarna la vecinii bulgari. In ce priveste vacanta de iarna, sunt singurul din familie cu adevarat interesat, deoarece sotia nu schiaza, iar cea mica, dupa un inceput promitator la varste mai fragede, acum se lasa cu [...] — citește
35 30.01.22 nightwish 44.800 1.569
PAARBursa Uludag — o destinatie de neratat
DECEMBRIE, 2021
Pentru Revelion 2022 am ales ca destinatie Bursa, fosta capitala a Imperiului Otoman. Citisem multe despre acest oras si mi-am dorit sa ajung sa il vizitez. In acest articol voi oferi informatii despre transportul la si de la Bursa in Romania, cazare si obiective turistice. Referitor la transport: Am calatorit cu avionul de la Bucuresti la Istanbul, iar de acolo am inchiriat masina. Exista [...] — citește
35 24.01.22 IGM 42.700 2.527
MGSe mănâncă bine în Sinaia!
DECEMBRIE, 2021
Sunt multe locuri unde se poate mânca în Sinaia, cel puțin pe bulevardul Principal Carol I, aproape la fiecare pas este un loc unde poți să mergi pentru a lua micul dejun, a prânzí sau ciná. În afară de acestea mai sunt și altele, mai ales în apropierea punctelor de atracție turistică. Am să scriu despre cele la care am mâncat noi, în cele patru zile de la jumătatea lui [...] — citește
35 25.01.22 doinafil 31.050 6.118
PAARGranny’s House Moisei - Casa Bunicii / Granny's House » MOISEI [MM]
AUGUST, 2021
Au mai rămas câteva zile de concediu astă-vară și parcă voiam să mergem puțin la munte și… am găsit această locație! He he, nu e așa, n-ar fi fost posibil, în ziua de azi puține lucruri din turism mai merg spontan, evident că am căutat și găsit aceasta locație cu câteva luni înainte, în sezon e cam ocupat. Așa e când ai tot soiul de pretenții, de exemplu am vrut [...] — citește
34 28.01.22 Trank 43.500 534
Călătorie la Milano (VIII). Castelul Sforzesco. [i]Pieta Rondanini[/i]
OCTOMBRIE, 2017
Am lăsat în urmă Museo d' Arti Antica de la parterul Castelului și am urcat scările la etaj, acolo unde sunt expuse rafinatele colecții ale familiei Sforza. De fapt, mai puțin zis colecții, pentru că ele făceau parte din viața lor zilnică. În vremurile actuale, asemenea lucruri dacă au trecut peste suta de ani, sunt considerate obiecte de colecție și valoarea lor este tot mai [...] — citește
31 26.01.22 mihaelavoicu 27.000 961
Palmeras Beach Hotel Alanya Turcia - Palmeras Beach Hotel (ex Club Insula) [Konakli] » ALANYA
SEPTEMBRIE, 2020
Vacanta in septembrie 2020 in Alanya, Turcia Dupa lungi cautari de destinatii turistice in Turcia, am ales sa mergem in Alanya, cu masina. Prima oara cand am mers in concediu in afara tarii, familie cu 2 baieti. Nemaiavand nici unul rabdare, nici noi si nici copiii, si cum nu ne lua somnul, am plecat din Bucuresti la 1 noaptea. Vama la Giurgiu am trecut-o repede, insa drumul prin Bulgaria ne-a [...] — citește
30 27.01.22 fla41 26.100 1.403
La mare in Romania in ianuarie - Aqvatonic Med Spa Hotel (Steaua De Mare) » EFORIE NORD
IANUARIE, 2022
Hotelul a fost ales de fiica noastra pentru ca avem cu toti o pasiune pentru hotelurile cu SPA si am dorit sa profitam de wekend-ul prelungit de ziua Unirii Mici (24.01.). Am ales aceasta obtiune sa scapam de aglomeratia de pe Valea Prahovei. Drumul a decurs foarte bine si repede pe Autostrada Soarelui mai ales ca nu a nins. Se observa imediat ca este un hotel comunist renovat relativ recent. [...] — citește
29 24.01.22 olteanul2010 24.750 2.582
856 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].