Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 20 / 2022

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 141 PAARPăstrăvăria Brătioara, un loc dumnezeiesc și un restaurant pe care îl așteptăm să devină la fel / Păstrăvăria Brătioara [Cândești] » CÂMPULUNG-MUSCEL
MAI, 2022
Săptămâna trecută am văzut niște poze de la Păstrăvăria Brătioara și cum escapada de week-end se contura în direcția aceea, am pus-o și pe ea pe listă. Din poarta noastră până la păstrăvărie sunt 179 de km pe ruta București – Buftea –Târgoviște – Voinești – Câmpulung Muscel – Păstrăvăria Brătioara, iar la intoarcere au fost 160 de km pe ruta Câmpulung [...] — citește
57 19.05.22 Aurici 71.300 4.984
AZ 140 PAARCetatea Capidava și o restaurare cu cântec la un monument aflat pe lista UNESCO
IANUARIE, 2022
A venit vara peste noi și eu mă gândesc să vă aduc niște peisaje hibernale. Dar, tocmai pentru că acum este mult mai potrivită o vizită la Cetatea Capidava, n-o fi în zadar să o aduc în atenție. Dintre multele escapade de o zi mai scriu despre câte una pentru că și eu am mare nevoie să mă inspir și mă bucur când informațiile sunt multe și am de unde alege. În [...] — citește
56 17.05.22 Aurici 70.700 762
AZ 145 PAARFundătura Ponorului sau Cum a fost în ” Palma lui Dumnezeu”
MAI, 2022
La mijlocul lui Florar am fost într-o drumeție ușoară prin Munții Șureanu, in partea cea mai joasă a acestor munți, la Fundătura Ponorului, unul dintre cele mai frumoase locuri din Romania, parte a Parcului Național Grădiștea Muncelului – Cioclovina. Până de curând nu auzisem de acest loc, dar am văzut câteva fotografii din Fundătura Ponorului, aflând astfel că există [...] — citește
51 22.05.22 Mika 65.600 1.403
AZ 146 Un weekend la vecini, în Bulgaria
APRILIE, 2022
În ultimii doi ani, situația pandemică a frustrat o întreagă lume din multe puncte de vedere, evident și din perspectiva turistică. Românii care au dorit să călătorească fără prea multe constrângeri au bătut țărișoara în lung și-n lat, iar asta nu a fost neapărat un lucru rău căci au ieșit la iveală și zone turistice care probabil că în alte circumstanțe nu ar fi [...] — citește
49 19.05.22 k-lator 42.750 7.730
AZ 143 PAARÎn inima pădurii și totodată la doi pași de centrul vechi al Brașovului - MER Guest House B&B » BRAȘOV
MAI, 2022
Destinațiile în care am călătorit până acum se împart în 3 categorii: 1. o dată a fost de ajuns (din motive diverse sau din niciun motiv); 2. mi-a plăcut mult-mult și aș fi fericită ca astrele să se alinieze așa încât să mai pot ajunge aici cândva; 3. locuri de suflet (de obicei aflate la o distanță rezonabilă de casă), în care revin și tot revin, în special pentru [...] — citește
48 18.05.22 crismis 62.400 833
Plimbare de o zi prin Creta de Vest
OCTOMBRIE, 2021
O altă plimbare frumoasă a fost cea din vestul Cretei pe care am făcut-o cu plecare din Chania urmând traseul Mănăstirea Gonia Odigitria, Plaja Falasarna, Cheile Topolia cu Peștera Sf. Sofia, Mănăstirea Chrysoskalitissa, Plaja Elafonissi, Palaiochora revenind apoi la Chania. Traseul lung de peste 230 kilometri l-am parcurs cu ajutor Google care ne-a indicat drumurile foarte bine, nouă [...] — citește
48 21.05.22 mprofeanu 42.300 2.567
AZ 142 PAARKyklopas - o fabrică de ulei de măsline ce trebuie vizitată
MAI, 2022
Kyklopas – o afacere de familie Un alt obiectiv bifat în acest mini concediu – vizita la o fabrică de ulei de măsline și anume Kyklopas. Citisem despre această afacere deținută și administrată de o familie – Kelidi, care produce ulei de măsline extravirgin de câteva generații. Uleiul produs de ei este cel mai premiat ulei de măsline extravirgin din Grecia dar este recunoscut [...] — citește
47 17.05.22 diana2015 58.300 6.901
AZ 147 MGPrimăvară la castel, castelul Kálnoky din Micloșoara!
MAI, 2022
Despre castelul de la Micloșoara am auzit de mult timp, de aici de pe AFA dar nu numai, pe rețelele de socializare văd reclame de ceva timp, dar în mod special știu de la fiul meu, care a stat câteva zile acolo pentru a filma și poza pentru o revistă de fashion, cu o întreagă echipă. Cu această ocazie el a avut mai multe posibilități de explorare a castelului, iar eu văzând pozele [...] — citește
47 20.05.22 maryka 41.400 789
Plimbare lenevoasă prin Brașov; bonus, Poiana Narciselor Vad-Șercaia
MAI, 2022
Am oscilat oleacă dacă să vă povestesc cum ne-am petrecut weekend-ul trecut în Brașov. Cui îi mai trebuie al n-șpelea review despre Brașov, mai ales că mare brânză nici n-am făcut pe-acolo?! Dar, precum vedeți, m-am decis că da, așa cum se-ntâmplă adesea când îmi trebuie un motiv să postez niște poze drăguțe și, mai ales, să-mi consolidez amintirea acestor clipe [...] — citește
45 20.05.22 crismis 39.600 1.390
Noaptea Muzeelor 2022 – de la entuziasm la buluceală
MAI, 2022
De ani buni românii, alături de alți europeni, au prins gustul manifestării intitulate Noaptea Muzeelor. Doar pandemia a pus pentru o clipă stavilă aglomerației din jurul muzeelor și a altor instituții culturale, efervescență desfășurată de fiecare dată într-o noapte de mai. Această pauză neașteptată parcă a impulsionat și mai abitir această acțiune, a alimentat din plin [...] — citește
44 16.05.22 tata123 🔱 38.700 273
PAARPerfect pentru noi pe țărmul Lacului Como - Residence Il Poggio [Dorio] » [ALTE ZONE]
APRILIE, 2022
Pentru vacanța de Paști am ales tot nordul Italiei, de data asta lacurile Como și Iseo. Am avut la dispoziție 8 nopți, pe care le-am împărțit astfel: 5 – Como, 2 – Iseo și 1 – Bergamo. Despre organizare și drum nu cred că are rost să vă povestesc, n-au implicat nimic deosebit; am aterizat și decolat de pe aeroportul Orio al Serio (aferent orașului Bergamo), am închiriat [...] — citește
43 22.05.22 crismis 54.500 620
PAARHotel Principe Paz, cazare bună în inima capitalei Santa Cruz de Tenerife - Sercotel Principe Paz Hotel [Santa Cruz] » TENERIFE
APRILIE, 2022
De la bun început, de când am împărțit vacanța canareză între nord și sud, am știut clar că vreau să alegem o cazare în capitala insulei, orașul Santa Cruz de Tenerife. Doream să facem cunoștință cu viața urbană normală a insulei, să ne cazăm undeva în centru și să luăm la picior orașul când ne-am fi aflat prin preajmă, iar serile să ni le petrecem observând cum [...] — citește
41 21.05.22 irinad 52.600 1.021
MGSejur peste asteptari la Tui Magic Life Jacaranda - TUI Magic Life Jacaranda Side Resort [Colakli] » SIDE
APRILIE, 2022
In perioada 22-29.04.2022 am avut sejur achizitionat in statiunea Side- regiunea Antalia la hotelul Tui Magic Life Jacaranda, bilet achizionat cu 4 zile inainte de plecare pentru ca initial rezervasem in Ungaria, dar pentru ca pe ultima suta am primit raspuns ca stradurile cu apa termala se deschid pe 30.04, am anulat rezervarea si asa in scurt timp, in afara de Turcia, nu am mai gasit loc la [...] — citește
41 18.05.22 adutza_ghiocel 35.100 5.375
Noaptea ca... vizitatorii, la Muzeul Militar
MAI, 2022
„A trăi este ca şi cum ai colinda printr-un muzeu. Doar mai târziu realizezi ceea ce ai văzut, te gândeşti mai mult la asta, cauţi explicaţii în vreo carte, îţi aminteşti... Pentru că nu poţi înţelege totul pe loc. - Audrey Hepburn” Salut tuturor! Sa va povestesc experienta noastra de la "Noaptea Muzeelor - editia 2022". Ne-am hotarat cam greu ce-i drept, undeva spre seara, [...] — citește
40 17.05.22 ⭐ValentinB_88⭐ 34.650 505
PAARPark Hotel Raya Garden – la marginea pădurii în Veliko Târnovo - Raya Garden Park Hotel [Sveta Gora] » VELIKO TARNOVO
APRILIE, 2022
Odată ce am stabilit că pentu mini-vacanța de 1 Mai vom sta la Veliko Târnovo, fiind cel mai potrivit loc pentru ceea ce aveam în plan să vizităm, ne trebuia și un locșor de întins oasele, of course! Singura constrângere era că aveam nevoie de mai multe camere, fiind un grup, nu doar un cuplu/familie, iar asta devine cu adevărat o provocare, când este să cauți pe cont propriu [...] — citește
39 21.05.22 k-lator 49.300 3.843
Experiența noastră gastronomică în Brașov - între clasamente și intuiție
MAI, 2022
Brașovul (în special zona centrală mega-turistică) este plin de mâncătorii/beuturii, nici nu știi ce s-alegi! Sigur, pe unele le știm din vizitele noastre trecute, în general ne-au plăcut, dar ăsta e un domeniu foarte versatil, precum se știe. Așa că înainte de city-break-ul nostru proiectat, am zis să abordez științific problema, deci am făcut ce nu fac de obicei (de lene), am [...] — citește
39 21.05.22 crismis 34.650 1.500
PAARSubcarpati, o gazda perfecta - Subcarpați Hotel » CURTEA DE ARGEŞ
APRILIE, 2022
Anul acesta am aruncat câteva priviri ofertelor de Paște, in cautarea unei zone frumoase si a unei cazări potrivite, ceva mai aproape de casă, fiind prima dată când intenționam sa petrecem Sărbătorile Pascale altundeva decât acasă, în familie. Nu m-au interesat pensiunile, ofertele cu diverse mese incluse și prețuri pe măsură, eu personal nu le-am văzut rostul. Poate că atunci [...] — citește
38 20.05.22 MaraMura 47.300 426
Arcul de Triumf - un simbol national
MAI, 2022
Exista in tara noastra cateva monumente - Mausoleul de la Marasesti, Crucea Eroilor Neamului de pe Caraiman, Mormantul Eroului Necunoscut din Parcul Carol I si Arcul de Triumf din Bucuresti, Catedrala Incoronarii din Alba Iulia - in fata carora iti pleci fruntea cu piosenie, toate comemorand participarea Romaniei la Primul Razboi Mondial la sfarsitul caruia aproape toate teritoriile locuite de [...] — citește
36 17.05.22 iulianic 31.500 172
Aqua House in extra sezon
MAI, 2022
Pentru ca vara aproape ca se instalezeaza si poate vor fi doritori, m-am gandit sa impartasesc cateva informatii despre AquaHouse din statiunea Constantin si Elena. Informatii se pot obtine obtine de pe siteul lor, unde exista si optiune de afisare in limba romana. https://ro. aquahouse. bg/areas Dar ceea ce nu corespunde: desi acolo este mentionat ca e nevoie de certificat, acesta NU se [...] — citește
36 17.05.22 tripyy 28.800 6.851
PAARO tavernă pe care o recomand / Taverna Barbounia / Barbun Restoran [Makri] » ALEXANDROUPOLIS
MAI, 2022
La Barbouni Roșii Atunci când ne facem rezervări pentru concediu, întotdeauna rezervăm doar cu MD pentru a nu fi „legați” de locul de cazare. Nouă ne place să explorăm împrejurimile și pentru prânz sau cina căutăm să mâncăm la localurile-tavernele tradiționale, acolo unde vedem localnici, pe care totuși îi deosebești ușor de turiști, asta anticipând o întrebare – [...] — citește
35 20.05.22 diana2015 43.400 3.888
880 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].