Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 1 / 2022

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 9 Olympos, satul de poveste din Karpathos
IUNIE, 2021
Cuvânt înainte La mulţi ani, mai înainte de toate! Bine v-am regăsit în 2022! Vă doresc un nou an care să vină pentru toată lumea cu vremuri mai bune, sănătate, călătorii frumoase! Anii de pandemie ne-au adus schimbări de tot felul în viețile noastre și țin să spun că și mie mi s-au întâmplat și lucruri bune (adevărat, foarte puține), dar și lucruri rele și [...] — citește
58 07.01.22 irinad 51.750 1.024
AZ 10 Încă un revelion fain la Sulina Internațional din Mamaia - Sulina Internațional Hotel » MAMAIA
DECEMBRIE, 2021
Acum doi ani am făcut revelionul la Hotel Sulina Internațional din Mamaia. Am scris despre asta la vremea respectivă. Următorul an a fost primul, din ultimii mulți, mulți, poate 20, când am stat acasă, pentru că toate au fost închise, cu toate că, la un moment dat, inițiasem o discuție tot cu Sulina, ca în cazul în care li se dădea voie pentru un număr de 45-50 de persoane, așa [...] — citește
53 07.01.22 Aurici 47.250 1.556
PAARSkicircus Saalbach - raiul schiorilor
DECEMBRIE, 2021
In anul 2021 a fost primul Crăciun petrecut departe de casă. Dacă până nu demult familia se reunea la noi in casă, in miros de cozonaci și sarmale, de această dată ne-am reunit in Austria, acolo unde de doi ani locuiește unul dintre copii. Cand a venit ziua plecării, am incărcat mașina cu bunătăți românești și, bineințeles, cu schiuri, că doar nu era să mergem in Austria [...] — citește
48 08.01.22 Mika 61.700 1.093
AZ 11 MGPAARCând istoria și viitorul își dau mâna cu armonie - Caro Club Hotel » BUCUREȘTI
OCTOMBRIE, 2021
În primul weekend din oct 2021 ne-am gândit să dăm o fugă la București. Într-un fel, mi-a cam ajuns Bucureștiul, orașul studenției mele și al unei bune părți din rezidențiat. La vremea respectivă, abia așteptam să scap de orele petrecute prin tramvaie și metrou, de aglomerație și îmbulzeală, așa că mulți ani după ce am plecat am evitat să mă întorc, iar când am [...] — citește
48 08.01.22 crismis 61.700 1.092
AZ 17 PAARÎn căutarea zăpezii... am ajuns la Cristian de Brașov
DECEMBRIE, 2021
Sfârșitul anului 2021 ne găsește la Brașov, unde am sperat că vom avea zăpadă... doar suntem într-o zonă montană... așa am crezut, dar ne-am înșelat... în schimb am avut câteva zile de iarnă cu soare și temperaturi anormal de ridicate pentru data din calendar. Despre plimbările noastre prin Brașov și împrejurimi am mai scris, de data asta ne doream plimbări finalizate [...] — citește
48 07.01.22 ANILU 61.700 466
AZ 7 MGPAARPe urmele legendarului Ulise în Itaca
SEPTEMBRIE, 2021
Itaca m-a fascinat dintotdeauna. „Dintotdeauna” însemnând, cel mai probabil, un moment situat în intervalul meu de vârstă 10-12 ani, când mi-au căzut în mână (ca lectură obligatorie?!) Legendele Olimpului. Nu poți să nu fii fascinat de povestea-pe-mare-și-pe-uscat a lui Ulise/Odiseu și – dacă ești fată – mai ales de... aventurile-prin-omisiune ale Penelopei! Și acum mi [...] — citește
45 02.01.22 crismis 58.500 2.948
PAARHello, București! - Hello Hotel » BUCUREȘTI
DECEMBRIE, 2021
Oameni mult mai ințelepți decât mine mi-au spus că de Crăciun nu există fericire mai mare decât aceea de a dărui. Așa o fi, îmi zic, hai să ascult și eu, măcar din când în când, de sfatul celor mai deștepți decât mine. Urmarea: mi-am dăruit o minivacanță în București! Unde am luat cazare? Hotelul Hello. De ce acolo? Pen’ că e destul de ieftin, este foarte aproape de [...] — citește
44 02.01.22 Flaviu 57.200 576
AZ 16 PAARUn excelent hotel de tranzit în sudul extrem al Lacului Maggiore - Blue Relais Maggiore Hotel [Castelletto sopra Ticino] » STRESA
NOIEMBRIE, 2021
Ni s-a făcut iar dor de ducă și, în mod specific, de Italia. Am studiat condiții de intrare și alte asemenea, am cumpănit un pic și-am decis să mergem pe undeva, oriunde. La vremea respectivă (jumătatea lui noiembrie 2021), Italia cerea doar certificat verde (deci era suficient că eram vaccinați) plus completarea formularului de localizare, desigur; ulterior, peste vreo lună, [...] — citește
44 09.01.22 crismis 56.500 425
AZ 13 PAARLoggia Traditional Suites, o cazare în Rethymno la care aș reveni - Loggia Traditional Suites » RETHYMNON
OCTOMBRIE, 2021
Ultima cazare în excursia cretană din toamna anului trecut a fost la Rethymno unde am ajuns venind de la Heraklion, vezi impresii, aflat la circa 80 kilometri, dar, am trecut prin Satul Fodele pentru a vedea El Greco Museum, apoi pe la Melidoni Cave, tristă amintire din timpul ocupației otomane, am văzut Sfendoni Cave, cea mai mare peșteră din Creta, și ne-am oprit la Moni Arkadi, [...] — citește
44 07.01.22 mprofeanu 56.500 1.142
PAARUn final apoteotic pentru vacanța noastră! - Family Hotel Dinchova kushta [Rozhen] » MELNIK
SEPTEMBRIE, 2021
După ce am împărțit drumul de întoarcere din Grecia în 2 jumătăți relativ egale ca timp, a rezultat că va trebui să facem popas curând după ce vom fi depășit vama Kulata – Promachonas. Mi-am amintit de Melnik, „cel mai mic oraș din Bulgaria” , care ne căzuse cu tronc după scurta vizită de acum câțiva ani, dar nu știu cum, n-am găsit nici o cazare care să mă dea pe [...] — citește
42 04.01.22 crismis 54.600 1.008
AZ 6 MGSimbolul stațiunii Sinaia – Parcul Dimitrie Ghica
DECEMBRIE, 2021
Pentru început, doresc să urez tuturor „La Mulți Ani!” , cu multă sănătate și împlinirea tuturor dorințelor. Și, bineînțeles, doresc să avem parte cu toții de excursii cât mai frumoase! :) Deși am trecut cu trenul, sau cu mașina, probabil, de zeci de ori prin Sinaia, opririle mele aici au fost foarte puține. Îmi aduc aminte de o excursie de iarnă din tinerețe, când, [...] — citește
42 01.01.22 msnd 37.800 1.065
2 weekenduri gratuite pe lună
IANUARIE, 2022
[actualizare 19.10.2023] -- Am reluat / prelungit concursului în perioada 01.10.2023 - 30.04.2024, în absolut aceleași condiții (inclusiv premiile acordate) Pe scurt - începând din luna martie (cel mai probabil — [le] posibil chiar din februarie! ulterior am decis acordarea chiar din februarie), AFA acordă, lunar, 2 weekenduri gratuite (în România, în limita a [...] — citește
42 02.01.22 Admin 42 8.539
Blue safari sau un altfel de safari
OCTOMBRIE, 2021
Aceasta era următoarea excursie pe care urma să o avem în sejurul nostru din Zanzibar. Un altfel de safari deoarece acesta se desfășoară mai mult pe apă. Numele acestei excursii a fost preluat de la prima ce a gândit un asemenea circuit, o englezoaică se pare și acum a fost preluat de o mulțime de ghizi și de pescari. Dis de dimineața, după ce am luat micul dejun și am făcut [...] — citește
39 06.01.22 robert 35.100 3.516
Iașul văzut de sus
IANUARIE, 2022
Scuze pentru primul meu review scris pe telefon (si ultimul). Nu va fi prea lung: vreau doar sa va "prezint" Iasul vazut de sus. Mi-am invins frica de inaltime si am urcat azi, pentru prima oara, in "cea mai inalta roata din Romania", care vine in oras pe 1 decembrie in fiecare an. Pentru cine nu iubeste senzatiile tari e o aventura. Mai ales atunci cand, ajunsa la inaltimea maxima (cica ar fi [...] — citește
39 02.01.22 adso 32.400 681
La Vitrine - scump, dar bun! / Restaurant La Vitrine @ Hotel Club Caro » BUCUREȘTI
OCTOMBRIE, 2021
Restaurantul La Vitrine este unul dintre cele 2 restaurante din incinta Hotel Club Caro (Bd. Barbu Văcărescu 164 A, sector 2, București; www.lavitrine.ro; program (nevirusat): L-V 12:00 – 15:00 și 18:00 – 22:00; S 12 – 22; D 12 – 21:00; informații și rezervări la tel. 0747111967 și 0212086100). Pe TripAdvisor, din 134 de utilizatori, 122 l-au notat cu calificativul „excelent” [...] — citește
38 08.01.22 crismis 33.750 711
PAARO cazare bună, în „buricul târgului” - Anda Hotel » SINAIA
DECEMBRIE, 2021
Pe la jumătatea lui decembrie, anul trecut, a venit în țară cineva drag, ca să stea vreo două săptămâni cu noi. Și pentru că-și dorea să mergem undeva la munte, ne-a sugerat ca loc de relaxare și plimbare Sinaia. Am fost bucuroasă că s-a gândit la un loc pe care îmi doream de multă vreme să-l revăd, ultima oară „amfostacolo” într-o scurtă plimbare, de numai o zi, cam [...] — citește
37 05.01.22 doinafil 48.100 982
Aniversare in Dubai
DECEMBRIE, 2021
Pentru ca in luna decembrie implineam o anumita varsta, m-am gandit ca cel mai frumos ar fi sa o sarbatoresc undeva la caldura. Tot cautand diferite locatii, am ajuns la concluzia ca ar fi frumos in Dubai. Am mai fost aici cu 5 ani in urma intr-o croaziera si am reusit sa vad doar cateva obiective intr-o singura zi. M-am pus pe cautat bilete de avion dar de la o saptamana la alta cresteau [...] — citește
37 09.01.22 mariana07 32.400 8.382
MGPAARUn muzeu într-o casă muzeu – Muzeul orașului Sinaia
DECEMBRIE, 2021
Nu am idee câte muzee cu titulatura de „Muzeu” există în Sinaia. Nu mă refer la Castelele Regale, sau Mănăstirea Sinaia, sau la altele asemenea. Cu numele „Muzeu” în denumire nu am întâlnit decât două. Și nu le-am ratat. Primul dintre ele a fost „Muzeul orașului Sinaia” Am ajuns la el întâmplător. Plecasem să vedem care este situația la telecabină. [...] — citește
36 05.01.22 msnd 46.800 970
MG2 mâncătorii bune în Itaca
SEPTEMBRIE, 2021
Am mâncat în Itaca în 2 locuri, mă gândesc să prezint ambele experiențe în același articol, oricum insula e micuță, iar cele 2 taverne sunt plasate în locurile cele mai turistice: Vathi și Kioni. O Nikos, Vathi Nu-i pe faleză, ci în oraș, într-o piațetă cu mai multe mâncătorii, aproape de Muzeul Folcloric. Se pare că se numără printre preferatele românilor, căci, [...] — citește
34 02.01.22 crismis 30.600 600
Hai - hui prin Vrancea. Păunești - La Fântâni
IANUARIE, 2022
Scurtă divagație despre apă. Total inutilă Despre Vrancea pomenim mai ales când vorbim de vin. Mai este încă vorba aia că-n Vrancea dacă ceri un pahar cu apă nu-ți va da nimeni, vei primi un pahar cu vin. Eu vă spun să nu vă luați după ea, dacă veți cere un pahar de apă e posibil să nu primiți. Dar, cert, nimeni nu vă va da, gratis, vreun pahar de vin, luați-vă gândul! [...] — citește
34 06.01.22 Yersinia Pestis 29.700 1.255
852 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].