Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 4 / 2020

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 22 MGPAARDor de ,,Fata cu cercel de perlă ''de la Mauritshuis, palatul capodoperelor artistice
AUGUST, 2019
”De când am văzut la muzeul din Haga «Vedere spre Delft», am stiut că în fața ochilor mei s-a aflat cel mai frumos tablou din lume’’ (Marcel Proust).   Cum e să povestești pictura olandeză, cum e să fii bulversat de cel mai frumos tablou din lume , ce simți când privești cele mai stralucitoare perle artistice ale Epocii de Aur olandeze, într-o colecție de top a [...] — citește
64 20.01.20 mireille 83.200 1.849
AZ 30 PAARHotel Bomond, trei stele cu plus - Vila Bomond Hotel [Edineț] » [ALTE ZONE]
AUGUST, 2018
Pentru că voiam neapărat să vizitez cetatea Soroca, cu ocazia efectuării celui de al doilea sejur în Republica Moldova, m-am gândit să caut şi alte obiective turistice în nordul ţării. Am găsit câte ceva şi pentru asta trebuia să mă cazez două zile prin apropierea lor. După ce “am încălzit” Booking.com o zi întreagă, am găsit ceva convenabil în Edineţ, un orăşel [...] — citește
51 25.01.20 traian.leuca 64.900 682
AZ 28 MGSagrada Familia - o capodoperă ce ne aparține tuturor
SEPTEMBRIE, 2019
Hmm... E o mare provocare pentru mine povestea aceasta... Nici n-am vrut să mă apropii, dar m-au împins alții! :) Cum să scrii despre un subiect atât de complex, atât de controversat, atât de... ?! Despre acest monstru sacru al arhitecturii și tehnicii moderne?! Mă refer la Basilica i Temple Expiatori de la Sagrada Familia; pe scurt, Sagrada Familia! Nu apucasem s-o vizitez, doar i-am [...] — citește
51 26.01.20 crismis 45.450 4.633
AZ 26 Verdele din parcurile KL
IULIE, 2019
In KL este un intreg areal renumit de parcuri / gradini. Acesta se situeaza in apropierea Moscheii Nationale a Malaysiei. In ziua a patra a periplului nostru malaysian tinta au fost aceste doua obiective: moscheea si parcurile. Destinatiile sunt situate in vestul capitalei, la 5 km de centru. Ne-am deplasat cu Grab-ul care a costat 7 RM la dus si 8 RM la intors (1 RM = 1 leu). Calatoria dureaza [...] — citește
48 21.01.20 Dan&Ema 43.200 932
Fort Canning Hill / Forbiten Hill
NOIEMBRIE, 2019
Singapore, orasul stat insular, a carui imagine emblematica este uluitoare Marina Sand Bay ascunde printre zgarie norii si tehnologie, inceputul simplu, al istoriei sale. Daca vrei sa arunci un ochi, spre un potential viitor, cateva zile petrecute pentru a descoperi acest oras, iti vor oferi, un bun punct de plecare. Daca te intrebi de unde a inceput totul, indreapta-te spre Forbiten Hill [...] — citește
48 21.01.20 mecut 42.750 1.251
AZ 23 PAAR5 Keys Pisa – «a Key, a Door, a Story» — o gazdă perfectă în Pisa. Povestea mea - 5 Keys Boutique Hotel » PISA
NOIEMBRIE, 2019
În dimineața celei de-a treia zile a escapadei italiene de noiembrie, știam că trebuie să plecăm devreme cu trenul spre Pisa unde aveam rezervare la turn la orele 12,00. Am ales un tren FrecciaBianca cu plecare la orele 08,16 din La Spezia și sosire la 09,04 în Pisa, mai rapid decât cel Regionale care făcea cu o jumătate de oră mai mult, dar evident și mai scump, plătind 15,50 [...] — citește
47 20.01.20 irinad 60.400 1.740
AZ 33 Obiective turistice și nu numai în zona Sâmbăta de Sus – sugestii
IANUARIE, 2020
În sprijinul participanților la Întâlnirea AFA 2020 am alcătuit acest material care conține îndrumări pentru cei care doresc să viziteze obiective din Țara Făgărașului și împrejurimi. Chiar dacă unii s-au înscris în excursiile deja stabilite poate există disponibilitate în ziua sosirii/plecării pentru a trece pragul altor atracții turistice, mai ales că sunt utilizatori [...] — citește
45 23.01.20 tata123 🔱 45 769
AZ 25 Mtskheta – Oraș Sfânt al Georgiei
SEPTEMBRIE, 2019
În rev precedent spuneam că de la Gori am plecat spre Mtskheta, următoarea noastră destinație aflată la vreo 65 de kilometri de Gori și doar 25 de kilometri de Tbilisi. De pe autostradă am intrat pe indicatoare pe drumul secundar ce duce la Mtskheta și am oprit pentru câteva poze la Cetatea Beberi vechea cetate ce ne-a apărut în față, într-o curbă, pe un vârf de deal, în partea [...] — citește
44 21.01.20 mprofeanu 39.600 869
Soare și vânt pe Vârful Grohotiș
IANUARIE, 2020
Iar un articol despre munte! Iar despre locuri unde nu putem ajunge! Parcă aud multe voci care vor spune că nu sunt așa de interesante review-urile despre drumeții montane deoarece puțini sunt cei care pot ajunge in acele locuri. Aș vrea să contrazic acele voci. In multe locuri, se poate ajunge cu foarte puțin efort. In altele, sunt de acord, nu pot ajunge decât cei cu o oarecare [...] — citește
40 20.01.20 Mika 36.000 591
O zi in Santorini
IUNIE, 2019
Cuvant inainte N-as fi scris acest review, daca n-as fi primt de la o colega de liceu, un comentariu ciudat: "Am fost în Santorini acum 2 ani (pentru Akrotiri) și nu-mi doresc să mă întorc. Insula e foarte frumoasă, dar puhoiul de turiști strică totul - n-am știut cum să plecăm mai repede! Pe lângă 1,5 milion de turiști pe an, vara vin în fiecare zi 10-15 (sau mai multe) [...] — citește
39 25.01.20 dorgo 34.200 14.590
MGPAARDe-ale mâncării... în Malgrat de Mar!
SEPTEMBRIE, 2019
Voi începe acest articol cu un gând pe care l-am citit pe net zilele astea și mi-a plăcut foarte mult: „Secretul vieții, pentru a trăi mult, este să mănânci pe jumătate, să mergi dublu, să râzi triplu și să iubești fără măsură” Și totuși trebuie să mâncăm... Imediat ce am făcut check-in-ul și am ajuns în camera de hotel la Reymar, am desfăcut așa câteva [...] — citește
38 24.01.20 maryka 48.000 3.055
PAARO mănăstire veche în Suceava – Sf. Ioan cel Nou
OCTOMBRIE, 2019
O mănăstire veche în Suceava – Sf. Ioan cel Nou În municipiul Suceava sunt înregistrate peste 55 de lăcașuri de cult aparținând diferitelor culte religioase, din numărul de mai sus vreo 40 de biserici sunt ortodoxe, majoritatea construite după 1990. În cele câteva zile petrecute în toamnă în Suceava (vezi impresii) am văzut câteva din bisericile istorice existente în oraș. [...] — citește
38 20.01.20 tata123 🔱 48.000 415
Ne-a placut, am revenit! - Ciucaș Hotel » BĂILE TUȘNAD
IANUARIE, 2020
Mai nou trebuie sa ne programam concediile in functie de toanele ministrului invatamantului! Nu exista date clare ale vacantelor, fiecare ministru vrea sa fie inedit astfel ca scoala incepe candva in septembrie, ba pe 9 ba pe 14, vacanta in februiarie cand este cand nu este, mai nou vad ca pentru la anu’ sunt programate doua vacante in aprilie! Anul trecut prin februarie Abramburica a [...] — citește
38 26.01.20 nrs 33.750 1.730
PAARRevelion la Pomul de Maslin - Zeytin Agaci Hotel » ISTANBUL
IANUARIE, 2020
Era destul de aproape de sarbatorile de iarna cand i-am spus lui Bogdan "Gata, megem la turci de revelion". Ideea imi umbla prin cap de vreo 2 luni dar nu actionam in niciun fel. Asa ca pun mana pe calculator deschind pe cazari la Istanbul pentru perioada 31.12. -05.01 si scanez zona Balat si Fener de imi ies ochii din cap. In final extrag biletul castigator: Zeytin Ağacı Hotel. Cazare 4 [...] — citește
37 24.01.20 adrianbogdan 47.400 596
MGPAARMancarea in KL
IULIE, 2019
Zona Bukit Bintang Bukit Bintang este centrul KL. In buricul targului sunt strazi intregi unde seara si noaptea este viermuiala de oameni. Aici sunt terase, standuri cu fructe, mini magazine alimentare cu culoare foarte inguste intre regalurile de marfa, foarte multe saloane de masaj, in fata carora in special fete / femei prezinta oferta (30 MYR picioare, 60 MYR complet), 1 MYR aprox 1 RON. Se [...] — citește
36 23.01.20 Dan&Ema 46.800 1.131
MGPAARCircuit India (XI) — Taj Mahal Agra
NOIEMBRIE, 2019
Azi e o dimineata speciala, în sfârsit mergem sa vizitam Taj Mahal, una din cele 7 minuni ale lumii din noua lista întocmita în 2007. Ïnca suntem la hotelul Clarks Shiraz din Agra, dupa micul dejun si îmbarcarea bagajelor în autobuz plecam spre TM cu atâta emotie în suflet încât am devenit foarte nerabdatori. Ne-am îmbracat în haine indiene majoritatea dintre noi, câteva colege [...] — citește
35 25.01.20 Yolanda 45.500 1.514
MGPAARPoble Espanyol de Barcelona - o sinteză a arhitecturii iberice și un bun loc de relaxare
SEPTEMBRIE, 2019
Am ajuns în Barcelona de mai multe ori, fie în scop pur turistic, fie „cu treabă”, am vizitat-o „pe bucățele”, de fiecare dată unul, două sau mai multe obiective, în funcție de cât mi-a permis timpul, mereu cu bucurie și uimire... În continuare o consider una dintre cele mai frumoase și mai ofertante destinații de vacanță din lume, unde voi reveni fără ezitare ori de [...] — citește
35 24.01.20 crismis 44.800 2.599
Palau de la Musica Catalana - o mostră de Art Nouveau veritabil
SEPTEMBRIE, 2019
Am zis să nu mă bag pe subiecte ce au mai fost abordate de alți colegi, cu simț de răspundere, pe acest site, dar... prea mult mi-a plăcut locul ăsta ca să nu vă povestesc un pic despre el! Și mai ales să vă arăt pozele, căci aici se potrivește mai bine ca oriunde zicala cu „fotografia cât o mie de cuvinte”! E vorba despre Palau de la Musica Catalana, pe care – nu știu cum [...] — citește
35 24.01.20 crismis 31.050 1.590
Acvariul KLCC
IULIE, 2019
Precizare. NU este vorba de acvariile de care am amintit pana acum la Menara Tower sau la Gradinile KL. Este acel acvariu! Situare Se ajunge aici la fel ca la Turnurile gemene Petronas. Destinatia este KLCC (Kuala Lumpur Convention Center). Adresa Kuala Lumpur City Centre, Jalan Pinang, 50088. Sait: www.aquariaklcc.com Statia 5 a autobuzului etajat sau via tunelul cu aer conditionat [...] — citește
35 26.01.20 Dan&Ema 30.600 598
PAARCazare excelenta intr-un oras turistic! - Style Residence / aparthotel » SIBIU
IANUARIE, 2020
In timpul vacantei de iarna printesa ne-a sugerat ca ar fi incantata de o incursiune la Sibiu, auzise ea ca e frumos. Cum sugestiile ei sunt aproape ordine pentru noi m-am conformat si seara am cautat un loc unde sa dormim o noapte in Sibiu, pentru a putea face o scurta vizita. Din start am pus cateva filtre: zona central, parcare asigurata, mic dejun. Prima optiune data de booking a fost STYLE [...] — citește
34 20.01.20 nrs 44.200 323
838 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].