Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 49 / 2019

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
AZ 343 Mulţumesc că existaţi
DECEMBRIE, 2019
Mulţumesc pentru felicitările pe FB, Mess, Grupuri, Whatsapp, telefoane şi emailuri cu care m-aţi onorat la împlinirea venerabilei vârste de 85 de ani. Pentru mine voi toţi, useri AFA sau nu, cunoscuţi în realitate sau numai virtual, sunteţi a doua mea mare familie iar eu pentru voi, Mama Michi. Am intrat în AFA acum aproape 10 ani adusă de Dragoş şi chiar din primele mele [...] — citește
71 06.12.19 Michi 71 971
AZ 338 PAARUn prânz gustos la Iberotel Luxor / Restaurant hotel Iberotel Luxor » LUXOR
SEPTEMBRIE, 2018
Adresa: Khaled Ibn El Walid، Street Coordonate GPS: 25.694510; 32.635272 În septembrie anul trecut am avut plăcuta surpriză de a lua masa de prânz la restaurantul hotelului Iberotel Luxor 4*, un restaurant elegant de patru stele la fel ca şi hotelul care îl găzduieşte. Iberotel Luxor este un hotel de patru stele din Luxor, care poate constitui o bună alegere în cazul unei vizite pe [...] — citește
65 02.12.19 nicole33 83.201 934
Zborul cu balonul – un vis frumos din care ne-am trezit prea repede
NOIEMBRIE, 2019
Zborul cu balonul – un vis frumos din care ne-am trezit prea repede Aș vrea să pot reda în cuvinte, bucuria... emoția... nerăbdarea... toate sentimentele de bine pe care le-am simțit și trăit în cele câteva ore cât a durat toată nebunia zborului cu balonul... A venit și dimineața mult așteptată... mergem să zburăm cu balonul! Totul era aranjat... programat și tot ce ne [...] — citește
50 05.12.19 ANILU 44.550 2.392
Restaurant Gasthof Kinz - recomandăm / Restaurant Gasthof Kinz [Offenhausen] » WELS
IUNIE, 2019
La întoarcerea de la Paris spre Râmnicu Vâlcea am făcut o oprire intermediară în localitatea Offenshausen din Austria. Am ajuns în Offenshausen pe la ora 19 ora locală și ne-am cazat la pensiunea Gasthof Kinz. În momentul complectării formularului pentru cazare, doamna de la recepție ne-a întrebat dacă dorim să servim cina la restaurant. Fiind obosiți de pe drum, răspunsul [...] — citește
50 02.12.19 zlatna 44.100 334
AZ 341 Un hotel de calitate - Port River Hotel & Spa [Titreyengol] » SIDE
NOIEMBRIE, 2019
Se intampla ca vine ziua in care Bill Gates moare... si ajunge el al sf Petru. Stiind ca Bill le furnizeaza soft-ul pt reteaua raiului, sf Petre il intreaba: - Mai Bill unde vrei tu sa ajungi? In rai sau iad? - Pai nu ai putea sa-mi arati cum e in fiecare parte? - Ba pot. Uite hai sa-ti arat raiul: in rai... oameni imbracati in alb, verdeata, liniste... - Frumos dar sa vedem si iadul... [...] — citește
50 02.12.19 AZE 44.100 2.406
AZ 342 PAARSplendoarea Spaniei la Burgos -Catedrala Santa Maria, bijuteria gotică din Patrimoniul Unesco
MAI, 2018
,,De–ai privi doi ani în șir și tot n-ai izbuti să vezi totul. E încărcat și încâlcit ca o varză și găurit ca o spatulă de servit pește-este uriaș ca o piramidă și, în același timp delicat ca un cercel de femeie, încât nu poți întelege cum un asemenea filigram poate să stea în aer de veacuri!’’ - Theophle Gautier.   Doamne ajută, închei și eu „traseul [...] — citește
49 03.12.19 mireille 63.000 1.622
AZ 351 MGCu șalupa și cu mașina la Cazanele Dunării
AUGUST, 2019
De mai mulți ani am trecut Cazanele Dunării pe lista viitoarelor noastre destinații de vacanță, însă până în această vară nu am reușit să vizităm acea zonă. Fie că ne-am gândit la distanța mare și la drumurile nu tocmai grozave, fie că ne-am făcut alte planuri, în zona Banatului nu ajunsesem. În luna august însă, lucrurile s-au schimbat pentru că ne-am propus să [...] — citește
48 08.12.19 Floryn81 42.750 3.645
PAARDomeniul Dracula Daneș – cai și oameni - Pensiunea Dracula & Centrul Ecvestru [Daneş] » SIGHIȘOARA [MS]
MAI, 2019
La mijlocul lunii mai, când liliacul era înflorit, am făcut o plimbare de două zile pe traseul Pitești, Brașov, Sighișoara, Mediaș, Sibiu, Pitești. Am plecat dimineața devreme din Pitești, îmi rezervasem cazarea la Daneș și voiam să văd până acolo Cetatea Feldioara, Complexul Geologic Racoș, Cetatea Rupea, Biserica Fortificată din Viscri, Biserica Evanghelică Lutherană [...] — citește
45 08.12.19 mprofeanu 58.500 2.823
AZ 344 PAARCroazieră în insulele Frioul
OCTOMBRIE, 2019
Cine nu a auzit de celebrul Conte de Monte Cristo, alias Edmond Dantès, personajul nu mai puțin vestit al lui Dumas-tatăl, care și-a petrecut ani buni în închisoarea de pe mica insulă If?! Ei, bine, nici nu concepeam ca, odată ce ajung în Marsilia, să nu merg pe urmele contelui și să nu calc pe If, mai ales că citisem că se vizitează. Pe de altă parte, recunosc că şi mie şi [...] — citește
45 02.12.19 irinad 57.800 2.087
Cazare în Cappadocia - Perissia Hotel & Convention Centre [Urgup] » CAPPADOCIA [zona]
NOIEMBRIE, 2019
Următoarea cazare în excursia noastră a fost la Hotel Perissia din Ürgüp Nevsehir. Cazarea a fost necesară pentru a ne putea odihni după vizitele făcute în frumoasa regiune. Plecând dimineața devreme am petrecut aproape toată ziua în autocar cu o vizită în orașul Konya și două opriri pe drum la diferite benzinării/popasuri. Hotel Perissia este un hotel clasificat la 5 stele [...] — citește
45 03.12.19 AZE 40.500 1.041
Acasă la fraţii noştri din Moscopole
MAI, 2015
M-am născut la Bucureşti, într-o familie de vâlceni şi am avut parte de o copilărie fericită, petrecută în centrul capitalei şi într-un sat de poveste, mic şi frumos, aşezat pe firul unui râu ce taie dealurile împădurite din sudul Vâlcei. Aşadar, sunt bucureşteancă cu sânge iute, oltenesc şi cu un nume vechi, aromânesc. Mă refer la numele cu care m-am născut şi pe care-l [...] — citește
45 08.12.19 Floria 40.050 2.824
DODO Pizza. O pizzerie neobişnuită? O provocare? Amândouă! / Dodo Pizza / Lujerului » BUCUREȘTI
SEPTEMBRIE, 2019
Neobisnuit ar fi fost pentru mine sa nu-i trec pragul! De 9 ani, zi de zi am admitat-o! Initial era in celalalt capat al strazii, peste drum de Roz Café, la coltul cu Uverturii. Apoi, in 2014, s-a construit cladirea asta frumoasa, in forma de prora de vapor. Ma intrebam ce va functiona acolo! Ei bine, DODO Pizza la parter si un salon de bronzare la etaj. Frumoasa cladire! Șoseaua Virtuții 1E, [...] — citește
45 04.12.19 Zoazore 39.600 729
PAARCasa Florilor - Casa Florilor » CURTEA DE ARGEŞ
NOIEMBRIE, 2019
Un turist vorbeşte cu recepţionerul unui hotel: – Tariful nostru este următorul: 100 de dolari pe noapte, pat şi micul dejun, sau doar 10 dolari dacă vă faceţi singur patul. – Foarte bine, îmi aleg varianta să-mi fac singur patul. – OK! Poftiţi fierăstrăul şi ciocanul, rămâne doar să faceţi rost de cuie.   Și glumesc desigur... din nou, oricum nu mai aveam [...] — citește
44 05.12.19 AZE 57.200 685
PAARHotel Garibaldi – bun pentru tranzit - Garibaldi Hotel » PADOVA
AUGUST, 2019
Vara aceasta am ratat startul pentru vacanța din august și am plecat spre lacul Maggiore a 3-a zi după prietenii de călătorie. După ce am pierdut cele 5 nopți de tranzit stabilite initial (2 la dus și 3 la întors) și pentru că nu știam ce vom face de azi pe mâine, am convenit să nu mai rezervăm nimic și să ne oprim unde ne vom simți obosiți. Despre drumul către lacul [...] — citește
44 04.12.19 Aurici 57.200 902
Cagliari - calcar vechi și aurit de soare
OCTOMBRIE, 2019
Sosirea în portul Cagliari era anunțată pentru ora 8 dimineața. Dormisem ca un bebeluș, legănată de tangajul discret al vasului și sperasem să mă trezesc devreme, ca să am timp să urc pe puntea de sus, de unde să asist la toate manevrele de acostare. Am sărit din pat și am ieșit glonț pe balcon; soarele se ridica din mare, depășise deja de-o palmă linia orizontului și n-am [...] — citește
44 08.12.19 crismis 39.600 4.154
PAARGustul delicios al Marsiliei sau ce și unde am mâncat în Marsilia
OCTOMBRIE, 2019
Pe când ne făceam temele despre ce-am putea alege în vederea delectării papilelor gustative în Marsilia, ne-a sărit în ajutor și Tv Paprika (la care ne mai uităm din când în când), cu o emisiune dedicată celui mai vechi oraş din Franţa, de parcă știau realizatorii că vom pleca acolo în curând. Desigur că de mulți-mulți ani, cred că din școala generală, auzisem de [...] — citește
43 07.12.19 irinad 55.200 4.039
Allegria și Rosecas, două restaurante de top în Oradea
APRILIE, 2019
Spuneam în vezi impresii, că în ultima seară petrecută în Oradea am mâncat la hotel, în primele două seri servind masa în oraș, la două restaurante diferite despre care voi vorbi acum, aici. Mă documentasem puțin în Pitești despre restaurantele de pe traseu, dar aveam ca rezervă ce-mi oferea momentul, cum am mers a treia seară la restaurantul hotelului. Restaurantul Allegria [...] — citește
43 06.12.19 mprofeanu 38.700 4.915
La sfârșit de drum!
SEPTEMBRIE, 2019
Orizontul este doar limita câmpului nostru vizual!!! Anul trecut pe vremea asta tocmai încheiam povestea cu aventura din Patagonia! vezi impresii Anul acesta îl închei cu povestea din Brazilia, țara cât un continent. Lumea este o carte și azi am mai deschis o filă! Tot ceea ce-mi doresc de la viață este să apuc să citesc tot mai multe file, din această carte. Lumea e minunată, așa [...] — citește
43 07.12.19 robert 37.800 2.518
Copacabana
SEPTEMBRIE, 2019
După trei zile de plajă, distracție și relaxare în mai puțin cunoscuta stațiune Morro de Sao Paulo (vezi impresii), fără nicio legătură cu orasul Sao Paulo, aceasta este situată în apropierea orașului Salvador de Bahia din regiunea cu același nume, am zis să ne continuăm sejurul în Brazilia tot cu plajă! De această dată am ales orașul Rio de Janeiro, cu a lui vestită [...] — citește
42 02.12.19 robert 37.800 3.044
Brașovul văzut de sus și de jos
AUGUST, 2019
Am ajuns în Brașov cam pe la ora 14, am lăsat bagajele în camera de la Residence Cina și am plecat spre Telecabina Tâmpa pentru a urca pe Tâmpa. Domnul de la pensiune ne-a spus să ne grăbim căci din ce știe el, în cursul săptămânii, ultima urcare cu telecabina se face la ora 16.30. Și chiar așa și este. Am plecat de la pensiune, ieșind prin spatele acesteia și am ajuns în [...] — citește
42 03.12.19 ungureanica 37.350 1.219
953 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].