Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 12 / 2014

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
Asta-i Romania mea. Legende de primavara.
MARTIE, 2014
V-am citit cu drag impresiile de la Moeciu. V-am invidiat in mod… sanatos, asa cum ar zice prietenii mei de aici. Nu am indraznit sa schimb registrul, pentru ca aceste zile va apartineau voua/dvs. tuturor celor care AtiFostAcolo si care inca va aflati sub efectul si nostalgia acelor momente. Doresc, insa, din tot sufletul, sa va dedic si eu un mini-eveniment, acum, la jumatate de martie, [...] — citește
51 16.03.14 alinaro 45.450 2.302
MGAnvers - diamante si alte minunatii
OCTOMBRIE, 2013
Despre acest oras mi-a fost greu sa incep a scrie pentru simplu motiv ca s-a varsat deja multa cerneala virtuala, pentru ca fara a hiperboliza si a cadea in extaz gratuit, orasul acesta minunat al diamantelor si al fericirii chiar imi pare greu a fi redat in simpla insiruire de cuvinte. Inainte de a pleca in periplu meu prin Belgia m-am documentat temeinic si bineinteles in capul listei [...] — citește
41 19.03.14 amero 35.550 6.744
The Grudge la Thang Long / Restaurant Thang Long » BUCUREȘTI
MARTIE, 2013
N-am scris niciodată până acum de restaurante. Şi probabil că nici n-aş fi scris dacă nu mă încerca o plictiseală groaznică datorată unei slabe activităţi pe AFA în ultimele zile. Am tot luat la citit review-uri din urmă, am tot studiat pentru vacanţele viitoare, până am ajuns în situaţia tristă de a-mi reciti propriile aberaţii. Nu, clar, aşa nu se mai putea. Drept pentru [...] — citește
41 16.03.14 ariciu 34.650 2.269
Condiţii decente la un preţ convenabil - B&B Maggiore Hotel » ROMA
MARTIE, 2014
Pe când eram în febra pregătirilor pentru întâlnirea anuală AmFostAcolo am primit o invitaţie neaşteptată de a petrece weekendul de 8 Martie la Roma. Oferta era de nerefuzat, 218 RON biletul de avion dus-întors (low-cost) cu plecare din Târgu Mureş. Iniţial am refuzat pentru că eram într-o criză acută de timp dar pentru că fratele meu a insistat, promiţându-mi că se va ocupa [...] — citește
35 16.03.14 krondia* 31.050 1.908
Arta de a face... turism: Hotelul Tisa din Olănești - Tisa Hotel » BĂILE OLĂNEȘTI
OCTOMBRIE, 2013
N-am mai scris de mult, iar acum mă simt ca omul aţipit într-o poziţie incomodă, atât de incomodă încât i-au amorţit şi braţele, si picioarele şi trupul, iar odată cu ele, mintea şi …. toată inspiraţia. Şi ca să revină la agilitatea de odinioară, nu-i rămâne bietului om decât să se desprindă din amorţire măcar cu câteva gesturi energice şi reconfortante, care să-l [...] — citește
34 17.03.14 mariana.olaru 28.800 4.047
Fethiye & Oludeniz - sejur de recomandat
SEPTEMBRIE, 2013
Fiind prima mea postare dati-mi voi sa transmit binete tuturor celor care impartasesc experientele de calatorii si vacante. Eu am beneficiat din plin de aceste review-uri asa ca merci frumos dragi calatori! Am plecat cu masina din Constanta catre Fethhiye in 12 Sep 2013. Am tras tare in prima zi si am noptat la Izmir (un hotel oribil la marginea drumului expres, am regretat alegerea si din [...] — citește
32 17.03.14 amfibian 27.000 5.445
MGIstanbul - o civilizatie inedita
MARTIE, 2014
Zilele trecute am avut ocazia sa vizitez Istanbulul... de fapt o mica parte din acest oras. Am fost impresionat... de aceea si scriu cateva impresii personale. Drumul urmat cu masina a fost pe una din variantele clasice (Ruse, Razgrad, Targoviste, Omurtag, Kotel, Yambol, Elhovo, Leshovo, Hamzabeyli, Edirne, Istanbul). Taxa pod la Giurgiu este de 13 ron, podul cu ceva gropi, vinieta [...] — citește
30 19.03.14 tata123 🔱 27.000 6.391
Sejur sau circuit? În grup organizat sau pe cont propriu?
MARTIE, 2014
De multă vreme, cam din perioada mea de început pe AmFostAcolo, am remarcat - şi remarc în continuare - o confruntare mocnită, un fel de luptă (care pare că nu se vrea dată pe faţă) a unor idei referitoare la subiectul sus amintit. Recunosc, din dorinţa de a nu stârni discuţii neprincipiale, animozităţi sau cine ştie ce amintiri de loc plăcute, şi eu am evitat cât am putut [...] — citește
30 22.03.14 iulianic 30 9.134
MGMadrigal de las Altas Torres. Satul turnurilor inalte. Aici a inceput totul.
AUGUST, 2013
Imi dati voie sa mai scot din desaga un episod din seria “Nopti medievale in Castilia”? Intai a fost Trigueros del Valle, apoi Medina del Campo, si, in cele din urma, Madrigal de las Altas Torres, satul unde s-a nascut cea mai mare regina spaniola a tuturor timpurilor. Femeia cu suflet, atitudine si caracter de sec. XXI care, intr-un Ev Mediu in care nuntile regale erau planuite imediat dupa [...] — citește
29 18.03.14 alinaro 24.750 1.722
Servicii foarte bune! - Royal Hotel [ex Casa Împăratului] » CRAIOVA
MARTIE, 2014
Un hotel bun in Craiova!... Asta o pot numi eu provocare deoarece, in ciuda ofertei foarte bogate, hotelurile din acest oras nu se ridica foarte mult in ceea ce priveste gradul de satisfactie al clientilor. Am observat acest lucru cautand pe cel mai cautat site de rezervari. Astfel am inclinat catre Royal, fara a avea asteptari prea mari pentru ca, un hotel cotat sub nota 9, intotdeauna iti poate [...] — citește
29 18.03.14 mirmicu 24.300 1.940
Evadare de o zi (pentru... capitaliști)
MARTIE, 2014
aDe la începutul anului, parcă trăiesc într-un roman de Kafka. Bine, de fapt, trăiesc în România... Cert e că, departe de a spera la vreo escapadă romantică, toate weekend-urile mi-au fost anoste. Chiar și acesta nu părea a se deosebi de restul, până când, vineri, jumătatea-mi, plictisită, probabil, de varietatea multiliniară a sfârșiturilor de săptămână, mi-a trimis un [...] — citește
28 16.03.14 makuy* 25.200 1.965
O iesire de weekend - Balkan Hotel Garni » BELGRAD [BEOGRAD]
FEBRUARIE, 2014
Asteptam cu nerabdare momentul unei iesiri din Timisoara avand in vedere ca nu mai plecasem nicaieri din oras inca de anul trecut din septembrie, cand am fost la Pensiunea Mraconia (vezi review). Pentru ca sotia a fost insarcinata si apoi a nascut, a trebuit sa facem o pauza de calatorii. Dar cum a venit luna februarie, piticul avea deja doua luni, am zis ca hai sa incercam o mica escapada in [...] — citește
25 19.03.14 cristi_an3000 21.150 2.822
Hersonissos-Sissi -- Minicroazieră pe Marea Mediterană
IUNIE, 2013
De fiecare dată când am fost în vacanță în frumoasa Grecie, nu am ratat croazierele pe mare. Din punctul meu de vedere, ele sunt sarea și piperul sejurului. Fără a participa la o croazieră, oricât de scurtă ar fi, e ca și cum vacanța ar fi incompletă. Așadar, pe acest considerent, nu am vrut să-mi iau rămas -bun de la Ins. Creta fără să mă bucur de o plimbare pe apele Mării [...] — citește
25 17.03.14 Rodel 19.800 5.127
Muntenegru, perla mai putin cunoscuta a Europei
SEPTEMBRIE, 2012
Dupa succesul cu vacanta pe cont propriu din Croatia 2011, anul urmator am avut o vacanta intr-o locatie mai putin vizitata, unde am dorit sa vedem locuri noi, sa avem experiente noi, dar si sa stam si la plaja cateva zile. Daca pentru Croatia ne-au trebuit 3 ani sa ne hotaram, pentru Muntenegru s-a intamplat foarte repede - intr-o saptamana! Am plecat duminica dimineata pe traseul Bucuresti [...] — citește
20 16.03.14 andreea72 15.300 8.741
Relaxare de weekend la aer curat - Pensiunea Mraconia [Mraconia, MH] » DUBOVA
AUGUST, 2013
Am stat aici un weekend, anul trecut la sfarsit de august, la invitatia unor prieteni din Bucuresti care au pentreecut un concediu mai lung, de o saptamana, la aceasta pensiune. Si cum nu ne vazusem cu ei de ceva vreme, am considerat ca e un moment potrivit pentru a ne reintalni si sta un weekend la niste povesti si un pahar de ceva, mai ales ca erau atat de aproape de Timisoara. Ei au fost un [...] — citește
20 17.03.14 cristi_an3000 13.050 3.648
Statiunea Balatonlelle
SEPTEMBRIE, 2013
In septembrie la final de sezon turistic am fost in vacanta in Ungaria una mai lunga in zona Balaton, primul loc de cazare si locul unde am stat cel mai mult a fost in aceasta statiune denumita Balatonlelle O statiune mica dupa parerea mea genul acela de statiune unde fuge oraseanul de la orasul mare (in cazul asta Budapesta) sa se relaxeze, eu vroiam asa ceva adica ceva lejer si sa nu fie [...] — citește
19 19.03.14 Nicu 12.599 4.081
Hotel bun, servicii slabe - Lighthouse Golf & Spa Resort » BALCIC
SEPTEMBRIE, 2012
Nu știu de ce am ales în această seară să scriu despre acest hotel cu toate că am atât de multe impresii interesante de relatat din locuri care merită cu adevărat povestite. Am fost surprins să văd că după trecerea graniței am făcut mai puțin de 50 minute până la hotel. Hotelul este situat la câțiva kilometri de Balcik. Este izolat de orice atracție externă (nu poți [...] — citește
18 22.03.14 Dabator 13.050 2.655
Super vacanta - Ali Bey Resort Side [Sorgun] » SIDE
AUGUST, 2013
Calatoria cu avionul a fost in general ok. Locatia resortului este superba, cladiri de maxim 2 etaje, o adevarata gradina botanica in jurul cladirilor. Arhitectura turceasca, de un bun gust desavarsit (proprietarii sunt turci), plus o gradina intretinuta exemplar. Maslini, lamai, portocali, arbusti diversi, multi pini etc. A fost o placere sa ne plimbam pe aleile dintre cladiri. Camera [...] — citește
17 20.03.14 Wayfarer 14.850 11.028
Efes - perla antica de Asia
SEPTEMBRIE, 2013
Aflandu-ne in Kusadasi, am dorit foarte mult sa vizitam orasul antic Efes despre care auzisem. Ne-am interesat la una dintre agentiile de turism din zona hotelului si am cumparat o astfel de excursie cu autocarul, grupul fiind insotit de un ghid. Nu se stie exact cine a intemeiat acest oras dar se stie ca Efes exista in anii 2000 iHr., desigur sub alte denumiri. Se spune ca orasul a fost [...] — citește
17 17.03.14 essib* 14.850 2.656
Vasiliki Blue - o experienta unica - Vasiliki Blue Studios » VASILIKI
SEPTEMBRIE, 2013
Am hotarat sa vizitam insula Lefkada din Grecia in luna septembrie 2013 impreuna cu sotia mea si cu prietenii nostri. Dupa indelungi cautari si nenumarate variante, am gasit vila Vasiliki Blue din satul Vasiliki (am ales aceasta localitate deoarece era cea mai apropiata de plajele pe care doream noi sa le vedem). Am sunat la numarul ce se gasea pe site si am vorbit cu Ioannis, proprietarul [...] — citește
17 17.03.14 Calin.B 8.550 5.812
558 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].