Cele mai votate articole - SĂPTĂMÂNA 12 / 2013

# REVIEW VOT SCRIS ÎN SCRIS DE PMA VIZ
MGRezervaţia de Zimbri Haţeg – te miri că nu-i vizitată de (aproape) nimeni?
DECEMBRIE, 2012
Trebuie să-mi încep scrierea cu o confesiune. AmFostAcolo, în copilărie, eram încă marcat de impunătorii zimbri şi mi-am dorit foarte mult să mai merg acolo. Astfel, în sfârşit de decembrie şi de an 2012, mergând de la Haţeg spre Simeria (şi implicit Deva), am decis să intru şi la rezervaţie şi de-ar fi să stau 5 minute. Am setat în GPS-ul de pe telefon drept punct de [...] — citește
55 19.03.13 creivean 45.899 27.350
MGDisneyland - intoarcerea la inocenta copilariei
MARTIE, 2013
Dupa aventurile zborului matinal si al transferului cu peripetii de la aeroportul CDG/Rossy- la hotelul Sequoia (vezi impresii) iata-ne la orele pranzului la portile fermecate ale Disneyland -ului. Pentru o sumara informare dati-mi voie sa va redau doar cateva chestiuni organizatorice. Cei cazati la hotelurile din resorturile Disney au acces in parc incepand cu ora 8, oo dimineata, cei care [...] — citește
46 20.03.13 amero 40.500 5.965
S-a mai scris o pagină din Povestea AFA
FEBRUARIE, 2013
Aşa cum foarte bine se ştie, în perioada 22 – 24 februarie a avut loc cea de-a treia întâlnire a membrilor comunităţii AmFostAcolo. După reuniunea din 2010 – de la hotelul Piatra Mare din Poiana Braşov, respectiv cea din anul 2012 – de la complexul Grand Hotel Perla Ciucaşului din Tărlungeni, anul acesta locul stabilit pentru desfăşurarea acţiunii a fost localitatea Odorheiu [...] — citește
42 17.03.13 urjanclaudiu 42 2.716
MGPeñíscola - Perla Coastei Florii de Portocal
MARTIE, 2011
Costa del Azahar, denumită astfel după floarea de portocal şi parfumul deosebit emanat primăvara de plantaţiile de portocali şi mandarini înfloriţi, este formată din 120 de kilometri de plajă, iar staţiunile cele mai cunoscute sunt (de la nord la sud): Vinaroz, Benicarló, Peñíscola, Alcala de Xivert, Oropesa del Mar, Torreblanca, Benicassim şi Castellón de la Plana. Orașul [...] — citește
38 17.03.13 nicole33 33.750 4.153
Hotel Sequoia Lodge - Disney si drumul spre taramul copilariei - Disney's Hotel Sequoia Lodge » DISNEYLAND [zona]
MARTIE, 2013
Dupa cum se stie "vai de parintii care nu isi asculta copiii", iar eu ma incadrez in aceasta categorie, asa incat anul trecut cand se facea vorbire si reclama peste tot pentru parcul de distractii mai sus amintit - aniversarea a 20 de ani de la inaugurare, am inceput sa fac demersuri asiduee in cautarea unui sejur cat de cat "convenabil". Am luat in calcul mai multe aspecte semnalate si de [...] — citește
35 18.03.13 amero 31.500 4.608
Casa Pastravarului - o locatie de exceptie [DN13] / Pastrăvăria Doripesco / Casa Păstrăvarului » [ALTE LOCURI]
FEBRUARIE, 2013
Avand drum spre Targu Mures, pe dreapta soselei, la cca 25 km. de Brasov E60 (DN13) am zarit pe geamul masinii o locatie foarte frumoasa. Cum insa era destul de matinal, am alimentat masina si am intrat numai sa vedem despre ce este vorba si ne-a placut. Complexul Turistic Vadu Rosu- 2* are un restaurant de cca 120 locuri, un motel, statie de alimentare auto, magazin de vanzare a produselor [...] — citește
35 22.03.13 amero 30.150 8.577
Navagio, cel mai frumos spectacol al Marii Ionice
SEPTEMBRIE, 2012
Anul trecut am citit cateva reviewuri pe AFA si am vazut fotografii cu Navagio. A fost dragoste la prima vedere. A fost motivul pentru care am hotarat sa mergem in Zakynthos. Si el ne-a rasplatit din plin! Spectacolul pe care Navagio ti-l ofera iti taie rasuflarea si te face sa te intorci la el, odata si inca o data... In timpul sederii noastre pe insula am mers de 3 ori sa vedem Navagio. Si [...] — citește
34 17.03.13 Muffin2009 26.100 8.123
MGMinunatul şi inegalabilul Sankt Petersburg.
IULIE, 2009
Despre excursia noastră din 2009 cu o agenţie turistică la Moscova şi Sankt Petersburg la începutul lunii iulie timp de 9 zile, în perioada nopţilor albe, am postat un review în 2010 vezi impresii şi două în 2012 vezi impresii şi vezi impresii în care scriam despre hotelurile în care am stat, traseu, costuri şi descriam, atât cât am putut observa ˝culoarea locală˝. Am vorbit [...] — citește
32 20.03.13 Michi 28.800 9.396
MGCroatia de la sud la nord
AUGUST, 2012
Inca mai aveam pe retina imaginea fiordului Kotor cand am ajuns la vama croata care era mai mare si parea mai moderna decat cea muntenegreana. Formalitatile de trecere a granitei au decurs normal, fara sa ne ia mult timp, dupa care am avut prima surpriza (neplacuta ce-i drept!) si anume o portiune de drum pietruit care, datorita traficului intens, producea un praf incredibil. Nu ma asteptam [...] — citește
32 21.03.13 marocanu21 27.450 6.287
MGIstanbulul, asa cum l-am vazut eu
SEPTEMBRIE, 2010
Cea mai mare parte a Turciei se afla pe continentul Asia. Istanbulul este singurul oras din lume care desparte doua continente, fiind situat acolo unde Europa intalneste Asia. Istanbulul european este separat de suburbiile sale asiatice prin Strimtoarea Bosfor, care leaga Marea Neagra (din nordul orasului) de Marea Marmara (din sudul orasului). Partea europeana a orasului este si ea [...] — citește
31 21.03.13 ania 26.550 2.689
MGObidos - cel mai conservat orasel medieval din vestul Europei, detine secretul unei ,,potiuni '' magice!
FEBRUARIE, 2013
Fara indoiala, cel mai frumos si mai bine conservat orasel medieval din sud-estul Europei este (cu mandrie nationala declar!) Sighisoara. La ,,polul'' opus, aproape de cel mai vestic punct continental, se afla... Obidos. Cu un patrimoniu vast si monumente ce dateaza din cele mai timpurii vremuri, Obidos detine secole de istorie in interiorul zidurilor sale. Locul de odihna preferat al regilor [...] — citește
30 23.03.13 Marian Preda 27.000 4.132
MGCultura si alte puncte de atractie pe Insula Mauritius
FEBRUARIE, 2013
Noi sintem inebuniti dupa cultura…mai bine zis sotul meu ma innebuneste pe mine de fiecare data cu vizitarea diverselor site-uri arheologice si poate sa petreaca o zi intreaga intr-un muzeu chiar daca afara nu ploua (acesta este intotdeauna scuza mea sau mai bine zis promisiunea mea: daca ploua mergem la muzeu) – Ei, bine pe insula Mauritius a plouat destul de des - doar ca pe aceasta insula [...] — citește
29 20.03.13 Pami* 24.750 7.304
“Pinguinii” – acei frumosi si zgomotosi nebuni ai motocicletelor…
IANUARIE, 2013
Atunci cand v-am vorbit de Valladolid (prin toamna anului 2011), va spuneam ca una din marile atractii ale orasului este concentratia de motociclisti care are loc in primul weekend de dupa sarbatori, in luna ianuarie. Se spune ca este cea mai mare concentratie de acest tip pe timp de iarna din intreaga Europa. Numele a fost inspirat de frigul care este in zona in acea perioada. Anul acesta s-a [...] — citește
29 21.03.13 alinaro 24.300 1.315
MGScurt popas la Gârda de Sus, Parcul Național Apuseni.
IUNIE, 2011
De câte ori am fost plecat cu mașina în afara granițelor, de atâtea ori mi-am propus ca la întoarcere să profit de ocazie și să vizitez câte ceva în partea nord-vestică a țării. La fel am procedat și la întoarcerea de la Viena din iunie 2011, când de la Arad în loc să merg spre Deva am luat-o spre Șiria, cu destinația Parcul National Apuseni. Dupa o deviere de la traseu [...] — citește
29 20.03.13 traian.leuca 24.300 3.226
MGMuzeul Ermitaj şi catedralele din Sankt Petersburg.
IULIE, 2009
În cele cinci zile şi o noapte albă în care am vizitat Sankt Petersburgul vezi impresii, o dimineaţă întreagă am petrecut în două din cele cinci clădiri ale Ermitajului iar în plimbările pe Nevski Prospekt ne-am găsit timp pentru grandioasele catedrale ortodoxe ale Sankt Petersburgului. Deşi l-am mai vizitat odată cu 30 de ani în urmă, nici acum nu am reuşit să văd mai mult [...] — citește
26 22.03.13 Michi 23.400 12.744
Hotel Malibu Mamaia - eleganță și rafinament - Malibu Hotel » MAMAIA
AUGUST, 2012
Vara cînd ne întrebăm „ce facem în weekend?” răspunsul din partea mea vine rapid – dacă e soare mergem la Mamaia. Mie încă îmi place la marea noastră dragă şi nu am fost vrăjită de frumuseţea Mediteranei, Mării Nordului sau Marmara pe care am avut ocazia să le văd. Fiecare dintre acestea a avut momentul ei de farmec asupra mea, dar nici una nu m-a făcut să le duc dorul [...] — citește
26 23.03.13 kmy 22.050 4.507
MGAvignon - doar un popas
SEPTEMBRIE, 2009
N-am făcut niciodată un circuit complet al Franţei, dar - în trecere spre alte destinaţii - am văzut câte ceva din frumuseţile ei, mai ales din cele sudice. Avignon, capitala regiunii Provence, este un oraş care nu lasă pe nimeni indiferent. Am petrecut aici numai câteva ore, mi-a plăcut, dar nu aveam de gând să scriu nimic despre el. Am observat însă că pe AmFostAcolo nu [...] — citește
25 17.03.13 iulianic 22.050 4.191
MGDin nou la Aquacity
FEBRUARIE, 2013
Pentru ca s-au mai schimbat cate ceva de data trecuta de cand am fost la Aquacity (vezi review aici), am considerat ca se cere inca un mic review, si nu doar un ecou asa cum intentionam. Asadar, mica excursie pe care am facut-o la inceput de februarie, a fost atat pentru satisfacerea poftelor mele de schiat (detalii aici) dar si pentru a lenevi si a ne balaci la Aquacity, complex termal de care [...] — citește
24 22.03.13 cristi_an3000 20.700 4.123
MGO statiune deosebita
AUGUST, 2012
Ajunsi in Opatija ne-am cazat la hotel Imperial, un hotel vechi, cu o arhitectura deosebita, o proprietate istorica in care au locuit imparatii Franz Joseph I si Wilhelm al 2-lea, un hotel care impune o anumita conduita si tinuta decenta chiar daca te afli intr-o statiune turistica la mai putin de 100 m de mare. Opatija (oras care da numele rivierei cu acelasi nume) este principala statiune de pe [...] — citește
24 23.03.13 marocanu21 19.350 5.397
Fara rezervare si totusi nesperat de bine - Golden Rose Hotel » CONSTANȚA
IUNIE, 2011
Cum se apropie sezonul estival, m-am gandit să scriu despre acest hotel unde am stat 1 noapte şi mi-a plăcut. Am plecat la mare, soţul cu treabă, eu la plajă şi astfel am rămas pe plaja din Mamaia iar el urma să se întoarcă şi totodată să facă şi o rezervare pe undeva. Cum era în plin sezon estival nu am găsit locuri la hotelurile de trei stele din Mamaia, rămînînd [...] — citește
23 21.03.13 kmy 16.650 1.546
645 total voturi [Top20]

• pozițiile cu roșu = revs. de CAZARE
  • MG = selectat ca MINI-GHID AFA
  • PAAR = Punctaj Adiț. Act. Rubrică
  • AZ [xxx] = a fost selectat ART. ZILEI în ziua [xxx].